Ένας ογκόλιθος του δημοσίου βίου έμεινε ενεός.

Ένας ογκόλιθος του δημοσίου βίου έμεινε ενεός…

Την περιπέτεια με τις -ψιλοπλαστές, αλλά μην στεκόμαστε στις λεπτομέρειες – πινακίδες της τζιπούρας (που, επιπλέον, ένα καημένο VW των 62.000 ευρώ ήταν: ούτε καν Cayenne, μεσότητες…) και τις ψιλοεμπλοκές με την κατάθεση πινακίδων, την ανασφάλιστη κυκλοφορία, τα STOP και άλλες μικροαστικότητες.

Θέλω να διαμαρτυρηθώ διότι, όπως έδειξαν και οι καταγγελίες της κυρίας Μαρίας Χρυσοβελώνη (των ΑνΕλλήνων) αρχικά στον τηλεοπτικό KONTRA και εν συνεχεία στον ραδιοφωνικό ΒΗΜΑ για παρκάρισμα στο σεπτό πάρκινγκ της Βουλής των Ελλήνων όχι ενός αλλά δυο-τριών αντιστοίχων περιπτώσεων αυτοκινήτων «με μαϊμού πινακίδες», οι οποίες μάλιστα αναφέρθηκαν γραπτά στον Πρόεδρο της Βουλής Β. Μεϊμαράκη χωρίς ούτε διερεύνηση αλλά με – για ένα διάστημα – ανέμελη συνέχιση του φαινομένου, δεν πρόκειται επ’ ουδενί για κάτι το μεμονωμένο. Ενώ, όπως τύχη αγαθή απέδειξε και η περίπτωση του – πρωτεύσαντος σε σταυρουδάκια στα Γιάννενα Ιάσονα Μπίμπου, της Χρυσαυγής – η πρακτική αυτή αποτυπώνει ευρύτερη διακομματική συναίνεση.

Θυμάστε και τις καταχρηστικές πινακίδες ΑΜΟ; Την πατρότητα τους έχει ο Αντώνης Σαμαράς ως υπουργός οικονομικών στην κυβέρνηση Τζανετάκη

Ο Μιχάλης Λιάπης, με τον τρόπο του, αυτό πήγε να καταδείξει: ότι ζούμε σε μια περίοδο γενικευμένων διακομματικών πρακτικών. Αλλά και κάτι περισσότερο: ότι όλοι τους, οι πολιτικοί μας ταγοί, ζουν κοντά στον λαό – τον λαό «τους». Διότι, ξεκινώντας από τις Βουλγάρικες και Ρουμάνικες πινακίδες (και Αλβανικές, σιγά-σιγά, μόνον οι Τούρκικες μας προκύπτουν ζόρικες…) οι οποίες πήραν την θέση των παλιών D και CH των πιο δυτικότροπων Ελλήνων, αλλά και των καταχρηστικών ΑΜΟ που την πατρότητά τους έχει ο Αντώνης Σαμαράς ως υπουργός Οικονομικών προ 25ετίας (κυβέρνηση Τζανετάκη), και φθάνοντας στις ειλικρινά πλαστές, η πρακτική αυτή του «μαλάκας είμαι, εγώ, να πληρώνω;» είναι βαθύτατα λαϊκή.
Η Λιαπιάδα, απλώς, το ανέδειξε.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top