Και οι ανδρικές θηλές είναι σέξι

Αν μια γυναίκα αρέσκεται στο ανδρικό κορμί, αυτόματα αγαπάει και τις θηλές του. Aς τις αφήσουμε, λοιπόν, να γίνουν αντικείμενο πόθου και μην θεωρούμε πως μόνο οι γυναικείες θηλές είναι μέρος του σεξουαλικού παιχνιδιού. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

 

O Jamie Dornan για το περιοδικό Interview, σε πόζα άκρας σεξουαλικότητας.

Έχουν χυθεί τόνοι μελάνης σχετικά με την απελευθέρωση του γυναικείου στήθους («Free the nipple» – «Βυζάκια έξω λοιπόν»), για το πώς τα social media και ο δημόσιος χώρος τα λογοκρίνουν ή τα εκθέτουν, σύμφωνα με μια λογική που έχει να κάνει τόσο με τις φάσεις της σελήνης όσο και με φεμινιστικές προτεραιότητες. Ωστόσο, πρόκειται για κατάφωρη αδικία. Κι εμείς οι άνδρες έχουμε ρώγες, μόνο που τις έχουνε γραμμένες. Απαράδεκτο! Καθότι αρσενικό, διαμαρτύρομαι εντόνως.

Το θέμα είναι σοβαρό. Μάλιστα, αυτό το διπλό στερεότυπο είναι και πατενταρισμένο: αν το «toplessness» είναι γένους θηλυκού, το «barechestedness» (γυμνό στέρνο) είναι ανδρική υπόθεση. Μπορείτε επίσης να μιλήσετε για «shirtlessness». Στα αγγλικά φυσικά, γιατί εκεί όπου ο Έλληνας ενδιαφέρεται για το πότε θα πιάσει καύσων ώστε να βγάλει και τη βερμούδα του, οι άλλοι αναρωτιούνται γιατί αφήνουν τις δικές τους ρώγες παραμελημένες.

Η ανδρική ρώγα πρέπει να αντιμετωπιστεί ως ένας νέος ερωτικός ορίζοντας.

Όχι, για να ξέρετε, τα λόγια της Σιμόν Βέιγ –πώς μού ‘ρθε;- βάζουν τα πράγματα στη θέση τους: «αρκεί ν’ ακούμε τις γυναίκες». Οι οποίες γυναίκες μόλις δουν κάποια ταινία με λεγεωνάριους και μονομάχους, λένε κάτι του στυλ «η ιστορία γράφεται από τους νικητές, το ίδιο και η ερωτική, μπορώ τώρα να δω παρακαλώ τη σκηνή με τον Ντάνιελ Κρεγκ στο μπάνιο;» Αν μια γυναίκα αρέσκεται στο ανδρικό κορμί, αυτόματα αγαπάει και τις θηλές του. Έτσι έχουν αυτά τα πράγματα.

Η Naomie Harris και ο ημίγυμνος Daniel Craig στο Skyfall (Columbia Pictures/EON Productions).

Επιμένω. Το ζήτημα είναι ζωτικής σημασίας. Και εδώ η επιστήμη δεν έρχεται αρωγός. Ακόμα αναρωτιέται γιατί έχουν ρώγες τα αρσενικά. Τότε παρεμβαίνει η κακούργα η κοινωνία και σου λέει «ό,τι και να τρέχει, κακώς τις έχουν, γιατί προσβάλλουν τη δημόσια αιδώ»: τ’ αγοράκια για καιρό όφειλαν να καλύπτονται, διαφορετικά τους έχωναν πρόστιμο. Στην Αμερική, χρειάστηκε να περιμένουμε ώς το 1934 για να εμφανιστεί το πρώτο ανδρικό τόρσο στο σινεμά (ήταν του Κλαρκ Γκέιμπλ) και το 1936, για τη νομιμοποίησή του μεταξύ των λουομένων.

Για τις γυναίκες, το πράγμα αποδείχθηκε ακόμα πιο σύνθετο. Τόσο για την Παρθένο Μαρία τη Βρεφοκρατούσα όσο και για το γυμνό στήθος της Μαριάν (της Γαλλίας) που κραδαίνει το λάβαρο της επανάστασης. Αρχικά καμαρώναμε τα στήθη τους, μετά κρύφτηκαν. Ούτε λόγος βέβαια για γυναικείες ρώγες στο Instagram. Ωστόσο, το ερώτημα-παγίδα παραμένει: Γιατί η μια θηλή (η γυναικεία) να είναι πιο σέξι από την άλλη (την ανδρική);

Keanu Reeves και Ryan Gosling με προτεταμένο το γυμνό τους στέρνο. Είναι δεδομένο πως τραβούν την προσοχή (Φωτό: Vogue Hommes / ).

Οι πολέμιοι θα μπορούσαν να ισχυριστούν ότι ένας υπέροχος κόρφος αναδεικνύει τους δίδυμους θόλους τ’ ουρανού της, άρα ερωτικοποιεί το τρυφερό σημείο. Αυτό, όμως, αγνοεί, εξαίσιες γυναίκες με στήθος-πλάκα όσο και τα γεματούλικα αρσενικά. Στις ΗΠΑ, το αποκαλούν αυτό «menboobs», με αποτέλεσμα πρόσφατα να κυκλοφορήσουν και σουτιέν για άνδρες. Και αν αυτό ακούγεται απωθητικό, σκεφτείτε τα φουσκωμένα στήθη των «σφίχτερμεν» στο γυμναστήριο. Δεν ερεθίζουν τόσες και τόσες γυναίκες;

Συνεπώς, η ανδρική ρώγα πρέπει να αντιμετωπιστεί ως ένας νέος ερωτικός ορίζοντας. Πώς γίνεται αυτό; Καλλιτέχνες, όπως ο Τόουκο Λάκσονεν (γνωστός ως Tom of Finland), το σχεδίασαν ή έγραψαν επ’ αυτού, ώστε να καταστεί κατανοητό – δεν ξεκινάμε απ’ το μηδέν. Οπότε, κάντε όπως εκείνες: μην αποκαλύπτετε το στήθος σας αυθωρεί και παραχρήμα. Χάνεται το μυστήριο έτσι και το συνδυάσετε με αστακομακαρονάδα πάνω στο κύμα. Κι όσοι από σας διαθέτετε στήθος κοτόπουλου όπως εγώ, έχετε υπ’ όψιν σας ότι μπορείτε εύκολα να αγοράσετε ψεύτικες θηλές προς 45 ευρώ το ζευγάρι (αν το ποσό σας φαίνετε υπερβολικό, κόψτε τα παγωτά στο μούλικο). Οι πιο τολμηροί μπορούν να δοκιμάσουν το piercing ή την αποτρίχωση.

O Clark Gable, το 1936, κάνει την επανάσταση και εμφανίζεται στην οθόνη γυμνόστηθος (listal.com).

Φυσικά, αυτή η ερωτικοποίηση του ανδρικού σώματος κρύβει ένα σωρό κινδύνους, μπροστά στους οποίους το τσίμπημα της μέδουσας ή το να γίνετε γκολ από τις μαργαρίτες δεν πιάνουν μπάζα. Διότι εάν το γυναικείο κορμί είναι σκέτη κόλαση… για τις ίδιες τις γυναίκες και την κοινωνία, θα μάθετε και σεις ότι όλα τα «θέλω» έχουν κάποιο τίμημα.

Εν ολίγοις, γίνετε ερωτικό αντικείμενο. Αφήστε τες ν’ ανακαλύψουν τις ερωτογενείς σας ζώνες. Στο κάτω-κάτω, αρκούν μερικά φιλάκια, χαδάκια, γλειψιματάκια, δαγκωματάκια, τσιμπηματάκια, παγάκια. Μια ψυχή που είναι να βγει, ας βγει.

 

Διαβάστε ακόμα: Ο Πάουλο Κοέλιο και το ευπώλητο της νούλας.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή
Διονύσης Μαρίνος Κορίτσι του GNTM, γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου; 

Φωτογραφίζονται κρατώντας φίδια ή στη μέση του δρόμου ημίγυμνες. Γιατί όλο αυτό στην εποχή του #metoo; Για να γίνουν ανθυπομοντέλα στην κολεξιόν ενός ανθυπομόδιστρου; Και η πραγματική ομορφιά τους πού θα έχει εξαφανιστεί;

09.10.2019

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Διονύσης Μαρίνος Λιάγκας & Co: η trash κακομοιριά της ελληνικής TV δεν έχει τέλος 

Πόσο πιο κάτω μπορεί να πέσει μια τηλεοπτική εκπομπή και ο παρουσιαστής της; Εως το σημείο να κάνει αναπαράσταση μιας σεξουαλικής επίθεσης για να βγάλει γέλιο (!). Φταίει αυτός; Όχι! Φταίει το κανάλι που τον έχει και εμείς που αποφασίζουμε να τον δούμε. Ας προσέχαμε κι ας πρόσεχαν.

08.11.2019

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Γιάννης Παλιούρης Oι σημερινοί σαραντάρηδες είναι που χτυπήθηκαν περισσότερο από την κρίση 

Μπορεί όλοι να ασχολούνται με τους εικοσάρηδες που επαναστατούν και τους εξηντάρηδες που τους έκοψαν τις συντάξεις, αλλά το συντριπτικό πλήγμα της κρίσης το δέχτηκαν οι σημερινοί έμπειροι εργαζόμενοι 40 ως 50 ετών. Που στην πιο παραγωγική τους φάση, θεωρούνται αναλώσιμοι.

08.11.2019

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Γιάννης Παλιούρης Μην τρελαθούμε: Στην ΑΣΟΕΕ δεν καταλύθηκε το άσυλο, αλλά η παρανομία 

Αυτοί που φρίττουν από την επιχείρηση της αστυνομίας στην ΑΣΟΕΕ, είτε κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν ή δεν καταλαβαίνουν τι ακριβώς συνέβαινε. Το πανεπιστήμιο είχε γίνει χώρος διακίνησης ναρκωτικών, παράνομων εμπορευμάτων, μπάχαλων ακόμα και επιθέσεων σε ΑμΕΑ. Γράφει ο Γιάννης Παλιούρης.

13.11.2019

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro