Όσκαρ 2017: Έγινε «παρεξήγηση»;

Ή μήπως ήταν ένα καλοσχεδιασμένο σχέδιο του Τραμπ, για να ξεφτιλίσει την βιομηχανία θεάματος που του πάει κόντρα; Η Αριαδνή Λουκάκου σε ένα κείμενο-συνωμοσιολογίας.

 

Λέτε ο Τραμπ να «έστησε» την απονομή των βραβείων Όσκαρ για να πάρει την εκδίκησή του;

Η 89η απονομή των βραβείων Όσκαρ έφτανε στο τέλος της κι αν για κάτι θα έμενε στην ιστορία θα ήταν ως η πιο βαρετή, πολίτικαλι κορέκτ και άνευρη τελετή των τελευταίων χρόνων. Ούτε εμφανίσεις τύπου Σερ, ούτε προκλητικές δηλώσεις, ούτε τίποτα. Βαρεμάρα. Κι εκεί που τα περισσότερα βραβεία είχαν δοθεί χωρίς πολλές εκπλήξεις και με τους συνήθεις ύποπτους να τα παίρνουν και να τα δίνουν και η βραδιά έφτανε προς μια κάποια ας την πούμε κορύφωση, όλα ανατράπηκαν.

Ένα λάθος, ένα πρωτοφανές λάθος συνέβη σε ζωντανή μετάδοση φέρνοντας εκατομμύρια θεατών σε όλο τον κόσμο, μαζί με το κατάμεστο από αστέρες του Χόλυγουντ Kodak Theater, σε βαθιά αμηχανία.

Στη σκηνή βγαίνει αγκαζέ, κομψό αν και καταβεβλημένο, αλλά πάντως καταχειροκροτούμενο, ένα ιστορικό ζευγάρι του Χόλυγουντ: Γουώρεν Μπίτι και Φέι Νταναγουέι, η Μπόνι και ο Κλάιντ, οι πιο σέξυ κλέφτες όλων των εποχών, έκλεψαν –άθελά τους- για μια ακόμη φορά την παράσταση.

Ο Γουώρεν Μπίτι ανοίγει το φάκελο και τον κοιτάζει μπερδεμένος: And the Oscar goes to…

Σε αυτό το σημείο κάνει μια παύση που ερμηνεύεται από όλους ως επιτηδευμένη απόπειρα για πρόκληση σασπένς. Είναι άχρηστη. Οι υποψήφιοι είναι έτοιμοι να πεταχτούν από τις καρέκλες τους, είτε για να παραλάβουν το πολυπόθητο τρόπαιο είτε για να υποκριθούν χειροκροτώντας μανιωδώς ότι σιγά που τους πείραξε που έχασαν. Η παύση κρατάει κάτι παραπάνω από το αναμενόμενο. Η έκφραση του Μπίτι – αν την προσέξεις εκ των υστέρων προδίδει σύγχυση. Τείνει ερωτηματικά τον ανοιχτό φάκελο στην Ντάναγουεϊ η οποία χωρίς να διστάσει φωνάζει ενθουσιασμένα: La La Land.

Ποιος αμφιβάλλει ότι ο Τραμπ θα δίσταζε να ετοιμάσει την απόλυτη παγίδα για να ξεφτιλίσει στον αέρα ολόκληρη τη βιομηχανία του θεάματος που στην μεγάλη της πλειοψηφία του αντιτίθεται με μένος;

Η συνέχεια είναι γνωστή σε όλους: Όλο το επιτελείο του La la Land ανεβαίνει στη σκηνή του Kodak, από κάτω οι συνυποψήφιοι χειροκροτούν όρθιοι, μπράβο στα παιδιά. Οι ομιλίες ξεκινούν, συγκίνηση, χαμένα λόγια. Ξαφνικά μια αναστάτωση επικρατεί επί σκηνής. Ένας υπάλληλος της διοργάνωσης ανεβαίνει πάνω και πάει στο μικρόφωνο διακόπτοντας τις ευχαριστήριες ομιλίες. «Παιδιά λυπάμαι πολύ έγινε ένα τεράστιο λάθος». Ένα λάθος. Ο κόσμος παγώνει. Ο Γουώρεν Μπίτι αναλαμβάνει ιπποτικά να βγάλει το φίδι απ’ την τρύπα. Πηγαίνει στο μικρόφωνο, δείχνει στην κάμερα το περιεχόμενο του φακέλου. Best Actress: Emma Stone for La La Land. Best Picture: Moonlight. Κάποιος του έδωσε το λάθος φάκελο. Ο Τζίμι Κίμελ έχει εξαφανιστεί. Η Ντάναγουεϊ επίσης. Ο παραγωγός του La La Land φωνάζει από σκηνής την παραγωγό και όλο το επιτελείο του Moonlight. Δίνει ο ίδιος το βραβείο και αγκαλιάζονται. Ο κόσμος τα ’χει χαμένα. Πολλοί νομίζουν ακόμα πως όλο αυτό είναι σκηνοθετημένο. Αλλά δεν είναι. Ή μήπως είναι;

Αυτή τη φορά το δίδυμο Bonnie και Clyde δεν οργανώθηκε τόσο καλά.

Έγινε παρεξήγηση; Τι έγινε ακριβώς; Πώς είναι δυνατόν να γίνει ένα τόσο μεγάλο λάθος στον πιο αδιάβλητο, ιστορικό και prestigious θεσμό, στην καρδιά της κινηματογραφικής βιομηχανίας; Εκατομμύρια θεατών σε όλο τον κόσμο παρακολουθούν live το μεγάλο γεγονός. Τα μεγαλύτερα ονόματα της 7ης Τέχνης, φοράνε τα καλά τους και τιμούν με την παρουσία τους την τελετή. Την τελετή που εκτυλίσσεται μέσα σε ένα κλίμα πολιτικής αστάθειας, υπό την σκιά των αποτελεσμάτων των πρόσφατων αμερικανικών εκλογών. Επιβεβαιώνοντας τα πιο δυστοπικά σενάρια, σε έναν παράλληλο κόσμο από αυτόν του κινηματογράφου, σε αυτό που έχουμε μάθει να αποκαλούμε πραγματικότητα, ένα κακιασμένο ανθρωπάκι, μισογύνης, ρατσιστής, ομοφοβικός και απολύτως αγράμματος έχει κερδίσει τις εκλογές χάρη στην αμύθητη περιουσία του. Η σύζυγός του είναι σούπερ μόντελ από τις Ανατολικές χώρες. Ο γιος του, μοιάζει βλαμμένο ενώ η μεγάλη κόρη του γάτα – όμορφη, σέξυ και πιθανότατα μελλοντική πρόεδρος των ΗΠΑ. Προς το παρόν φτιάχνει ρούχα. Αυτό το καστ, μαζί με εκλεκτό επιτελείο δευτεραγωνιστών, επιλέχθηκε από τον πιο σατανικό κάστιγκ νταϊρέκτορ για να ανέβει τα σκαλιά του Λευκού Οίκου και να στήσει το δικό του, φρικώδες ριάλιτυ σόου.

Μη με παρεξηγείτε. Οι Αμερικάνοι είναι μεγάλος λαός. Έφτιαξαν τη χώρα τους από την αρχή, τσακίζοντας τους Άγγλους, αφού πρώτα τσάκισαν τους γηγενείς Ινδιάνους. Δημοκρατικοί, Φιλελεύθεροι και λοιποί αυτόνομοι τρελοί έχουν δημιουργήσει στην τόσο σύντομη ιστορία τους μια ασύλληπτη οικονομική, πολιτιστική και στρατιωτική αυτοκρατορία. Εγώ τους θαυμάζω. Και τώρα, υπεύθυνος για όλη αυτή την υπερπαραγωγή είναι ένας κομπλεξικός ανθρωπάκος, με μηδέν αναλυτική σκέψη και συμπεριφορά προβληματικού πεντάχρονου. Τα πορτοκαλί μαλλιά του βρίσκονται πίσω από το κόκκινο κουμπί των πυρηνικών – Κιμ πάτα πρώτος το κουμπί!

Ποιος αμφιβάλλει ότι αυτός ο μοχθηρός εκδικητικός πεντάχρονος θα δίσταζε να ετοιμάσει την απόλυτη παγίδα για να ξεφτιλίσει στον αέρα ολόκληρη τη βιομηχανία του θεάματος που στην μεγάλη της πλειοψηφία του αντιτίθεται με μένος;

Ο Γουώρεν Μπίτι δείχνει σε όλο τον κόσμο το λάθος που έκαναν και για περίπου 3 λεπτά το βραβείο Καλύτερης Ταινίας είχε πάει στο «La La Land».

Ο Τζίμυ Κίμελ βάσισε -όπως ήταν αναμενόμενο- όλο το κωμικό στοιχείο της βραδιάς εις βάρος του νεοεκλεγέντος Προέδρου. Όμως ο Τραμπ είχε τον τελευταίο λόγο.

Ποιος έδωσε το λάθος φάκελο στον Γουόρεν Μπίτι; Και πόσα πήρε γι’ αυτό; Εμπρός καλοί μου συνωμοσιολόγοι. Food for thought. Επιτρέψτε μου μια τελευταία προσωπική πρόβλεψη. Έχουμε ακόμα να δούμε πολλά. Η ζωή αντιγράφει την τέχνη.

Δείτε την πιο άβολη στιγμή στην ιστορία των βραβείων Όσκαρ:

 

Διαβάστε ακόμα: Top5+1 αστείες στιγμές με φόντο το χρυσό αγαλματάκι

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή
Διονύσης Μαρίνος Κορίτσι του GNTM, γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου; 

Φωτογραφίζονται κρατώντας φίδια ή στη μέση του δρόμου ημίγυμνες. Γιατί όλο αυτό στην εποχή του #metoo; Για να γίνουν ανθυπομοντέλα στην κολεξιόν ενός ανθυπομόδιστρου; Και η πραγματική ομορφιά τους πού θα έχει εξαφανιστεί;

09.10.2019

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Διονύσης Μαρίνος Λιάγκας & Co: η trash κακομοιριά της ελληνικής TV δεν έχει τέλος 

Πόσο πιο κάτω μπορεί να πέσει μια τηλεοπτική εκπομπή και ο παρουσιαστής της; Εως το σημείο να κάνει αναπαράσταση μιας σεξουαλικής επίθεσης για να βγάλει γέλιο (!). Φταίει αυτός; Όχι! Φταίει το κανάλι που τον έχει και εμείς που αποφασίζουμε να τον δούμε. Ας προσέχαμε κι ας πρόσεχαν.

08.11.2019

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Γιάννης Παλιούρης Oι σημερινοί σαραντάρηδες είναι που χτυπήθηκαν περισσότερο από την κρίση 

Μπορεί όλοι να ασχολούνται με τους εικοσάρηδες που επαναστατούν και τους εξηντάρηδες που τους έκοψαν τις συντάξεις, αλλά το συντριπτικό πλήγμα της κρίσης το δέχτηκαν οι σημερινοί έμπειροι εργαζόμενοι 40 ως 50 ετών. Που στην πιο παραγωγική τους φάση, θεωρούνται αναλώσιμοι.

08.11.2019

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Γιάννης Παλιούρης Μην τρελαθούμε: Στην ΑΣΟΕΕ δεν καταλύθηκε το άσυλο, αλλά η παρανομία 

Αυτοί που φρίττουν από την επιχείρηση της αστυνομίας στην ΑΣΟΕΕ, είτε κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν ή δεν καταλαβαίνουν τι ακριβώς συνέβαινε. Το πανεπιστήμιο είχε γίνει χώρος διακίνησης ναρκωτικών, παράνομων εμπορευμάτων, μπάχαλων ακόμα και επιθέσεων σε ΑμΕΑ. Γράφει ο Γιάννης Παλιούρης.

13.11.2019

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro