16387282_10158579796100725_1756331522677515162_n

Οι πρώτες αποφάσεις του Donald Trump έχουν προκαλέσει αντιδράσεις. (Φωτογραφία από τη σελίδα του Donald Trump στο Facebook).

Ότι είναι για την Ευρώπη ο τελικός του Τσάμπιονς Λιγκ, είναι για τις ΗΠΑ το Super Bowl: δηλαδή το μεγαλύτερο αθλητικό event της χρονιάς. Μπορεί στα μέρη μας το αμερικάνικο ποδόσφαιρο να μοιάζει με… κινέζικα και απλά να το γνωρίζουμε μέσα από διάφορες ταινίες, ωστόσο στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού είναι κάτι σαν θρησκεία.

Δεν είναι τυχαίο ότι κάθε χρόνο εκατομμύρια Αμερικανοί καθηλώνονται στις τηλεοράσεις τους, για να δουν την αναμέτρηση ανάμεσα στις δύο καλύτερες ομάδες του NFL. Και όχι, το Super Bowl δεν είναι απλά ένας αγώνας – περισσότερο μοιάζει με φεστιβάλ, όπου όλοι τρώνε, πίνουν, διασκεδάζουν, ακούν μουσικές και φυσικά βλέπουν και το ματς.

Σκεφτείτε ότι τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής βιομηχανίας έχουν παίξει live στο ημίχρονο του ματς – ανάμεσά τους οι U2, Rolling Stones, Justin Timberlake, Sting, Red Hot Chili Peppers, Coldplay, Beyonce, Madonna. Οι μεγαλύτεροι star του κινηματογράφου κάνουν τα πάντα για να βρουν ένα μαγικό χαρτάκι για το ματς. Ενώ, αν μια εταιρία θέλει να διαφημιστεί, πέρυσι έπρεπε να δώσει κατά μέσο όρο περίπου 4.8 εκ. δολάρια για ένα σποτ 30 δευτερολέπτων!

Το τηλεοπτικό δίκτυο FOX, που στηρίζει τον Donald Trump, αρνήθηκε να προβάλει το σποτ της 84 Lumber που δείχνει ξεκάθαρα την αντίθεση της εταιρίας στο τείχος στα σύνορα ΗΠΑ-Μεξικού.

Φέτος η τιμή των διαφημίσεων αγγίζει τα 5 εκ. δολάρια (τα 30”), στο ημίχρονο η Lady Gaga θα βρεθεί στο κέντρο του γηπέδου μαζί με τις επιτυχίες της, ο μουσικός της κάντρι Luke Bryan θα ανοίξει το event τραγουδώντας τον εθνικό ύμνο των ΗΠΑ, ενώ όλοι ευελπιστούν η τηλεθέαση να ξεπεράσει τους 167 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως που είχε πέρσι.

Ωστόσο, έως τώρα, την παράσταση έχουν κλέψει δύο εταιρίες, που πλήρωσαν αρκετά εκατομμύρια, τόσο για να διαφημιστούν στα διαλείμματα του Super Bowl, όσο και να περάσουν το μήνυμά τους κατά των πολιτικών αποφάσεων του προέδρου Donald Trump.

Η μια είναι η 84 Lumber, που μέσα από το σποτ της τίθεται κατά του τείχους που θέλει να φτιάξει ο Trump στα σύνορα με το Μεξικό. Μάλιστα η διαφήμιση εξόργισε τα κεφάλια του τηλεοπτικού δικτύου FOX -που στηρίζει Trump με κλειστά μάτια- που αρνήθηκαν να την προβάλουν αν δεν γίνουν αλλαγές.

Η δεύτερη είναι η Budweiser, που μέσα από τη διαφήμισή της δείχνει την πορεία του συνιδρυτή της, Adolphus Busch, ο οποίος ήρθε στην Αμερική από τη Γερμανία το 1876 ως μετανάστης. Και μετά έφτιαξε την μπύρα που πίνουν όλοι οι Αμερικανοί. Σπόντα για το διάταγμα του Trump για την απαγόρευση εισόδου των μεταναστών στις ΗΠΑ; Όχι σύμφωνα με την εταιρία, απλά… έτυχε η διαφήμιση να συμπέσει με το διάταγμα.

Όμως, γιατί το FOX δεν αρνήθηκε να προβάλλει και αυτό το σποτ; Επειδή είναι όντως πραγματική ιστορία. Κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει τη Budweiser για πόλεμο κατά του Trump. Τέλειο.

Για να μην ξεχαστούμε, τα ξημερώματα της Δευτέρας 6/2 (ώρα Ελλάδας) οι New England Patriots αντιμετωπίζουν τους Atlanta Falcons στο Τέξας με στόχο την κατάκτηση του βαρύτιμου τροπαίου.

 

Διαβάστε ακόμα: Η νέα éminence grise του Λευκού Οίκου – Ποιος είναι ο Steve Bannon και πόση εξουσία έχει συγκεντρώσει;

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top