Boho να’ ναι κι ας είναι και γουρουνάκι (@EstherTheWonderPig).

O όρος «influencer» δεν είναι και πολύ σαφής. Κι επιπλέον σερβίρεται μ’ όλες τις σάλτσες. Και άντε μετά τα άρθρα για το πώς θα γίνετε «επιδραστικός» σε έξι βήματα. Κι εκείνοι -οι επιδραστικοί, ντε- να υπερασπίζονται την αγνότητα των προθέσεών τους και δώστου like, like να φαν κι οι κότες. Γιατί έχει χρήμα η δουλειά. Ποιους συναντάμε λοιπόν μονίμως στο ταϊμλάιν μας;

-Ο ωφελιμιστής

Του τα παρέχουν όλα δωρεάν, αλλά δεν κρίνει σκόπιμο να το ξεκαθαρίσει. Οπότε εσύ πιστεύεις ότι διαθέτει έναν τρελό ρυθμό ζωής αφιερωμένο στο να αγοράζει τα πάντα κι ό,τι νά ‘ναι (αυτό δίνει την εντύπωση του ενημερωμένου), ενώ στην πραγματικότητα του τα στέλνουν με το τσουβάλι σε διάφορα πρωτογενή χρώματα.

-Ο οπορτουνιστής

Λέει ΝΑΙ σ’ οτιδήποτε του σκάσει. Συνήθως είναι καινούργιος στο κουρμπέτι, οπότε δεν έχει την πολυτέλεια να βάζει κριτήρια. Λίγο σαν τον ηθοποιό που τσιμπάει όποιο ρολάκι του καθίσει στην αρχή της καριέρας του. Και να σκεφτείτε ότι βάζει ορίζοντα 10ετίας.

Ο οικολόγος: Έτσι και δεν καταναλώνεις πανάκριβα «βιολογικά» προϊόντα ή δεν κουβαλάς το ταγάρι σου στο σουπερμάρκετ, υπάρχει κίνδυνος να τον εκνευρίσεις.

-Ο οικολόγος

Έχει συνείδηση της επιρροής του. Ο πράσινος περνάει το μήνυμα αβλεπτί και οι πρωτόπλαστοι ακολουθούνε. Έτσι και δεν καταναλώνεις πανάκριβα «βιολογικά» προϊόντα ή δεν κουβαλάς το ταγάρι σου στο σουπερμάρκετ, υπάρχει κίνδυνος να τον εκνευρίσεις. Τώρα αν, για τη ρουμπρίκα του «Ταξίδια», παίρνει δυο φορές το μήνα το αεροπλάνο, εντάξει οικολόγος είπαμε, αλλά μην το χέσουμε κιόλας. Εξάλλου, μαγκιά του που το ξενοδοχείο είναι πληρωμένο. Ακόμα προσπαθεί να διαχειριστεί την πληροφορία ότι οι ανεμογεννήτριες είναι μια μπούρδα και μισή.

-Ο χιουμορίστας

Συνήθως, απλός πλακατζής. Το χιούμορ δεν πουλάει χωρίς λίγο μπούτι. Το πρόβλημα είναι ότι το Δίκτυο βρίθει από τέτοιους, οπότε υποχρεώνεται να το ξεσκίσει, καταφεύγοντας στη χοντράδα. Στο τέλος, σου τη σπάει, καθότι κάποιες κακές μέρες δεν προσφέρονται για μαλακίες.

-Ο κινητοποιημένος (με την τσίμπλα στο μάτι)

Με το χάραμα, σου πετάει στη μούρη τα στάτα του, ενώ δεν έχεις πιει ακόμα τον καφέ σου. Είναι το είδος του μαλάκα που σε κάνει να παίρνεις το καπελάκι σου και να αποχωρείς από το FB, για λόγους αποτοξίνωσης και ενστίκτου αυτοσυντήρησης. Εσύ, ακόμα δεν έχεις φάει τα δημητριακά σου κι ο λεγάμενος έχει ήδη τρέξει 10 χλμ. Και στο ντούκου να κοιτάς το κρουασάν σου με μισό μάτι δεν λέει.

-Ο πολιτικοποιημένος

Ή του τα χώνουν απ’ το κόμμα ή είναι φανατικός. Βασικά, έχει κατάστημα οπτικών ειδών.

-Η νεοφεμινίστρια

Την καίνε τα δικαιώματα των γυναικών και τα ταμπόν. Οτιδήποτε άλλο την αφήνει παγερά αδιάφορη, εκτός από το πόσο μεγάλη την έχει ο Τζέισον Στέιθαμ (κατα βάθος). Σλόγκαν της: «Σ’ όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε». Απελπισμένη.

-Ο αθληταράς

Πρόκειται για μια κατηγορία που αδυνατεί να χωνέψει ότι υπάρχει κόσμος που θεωρεί τα σπορ ηλίθια. Ολημερίς κι οληβραδίς, κυκλοφορεί με φόρμες και πίνει smoothies με πρωτεΐνες τρεις φορές τη μέρα, προσθέτοντας παντού αβοκάντο. Περήφανος/η για τους δικεφάλους του, διαγράφεται ο κίνδυνος, την ώρα που κάνετε έρωτα, να καταλήξετε μετά από ένα αυθόρμητο κεφαλοκλείδωμα. Χρήσιμο υπόδειγμα μόνο για τις πρώτες μέρες του Ιανουαρίου.

-Ο σεξουλιάρης

Έχει την ευλογία μου.

-Ο φιλόζωος

Ομολογουμένως χαριτωμένη πανίδα, η οποία αποτελείται κυρίως από άτεκνες κυρίες και γκέι μεσήλικες. Οι υπόλοιποι απλώς τα χαίρονται. Είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν προϋπολογισμό κράτους για τους τετράποδους φίλους τους, ουρλιάζοντας ότι το ίδιο οφείλουμε να πράξουμε κι εμείς. Είθισται να αμείβονται σε σκυλοτροφές και, αντί το ζωντανό να υιοθετεί το χαρακτήρα του αφεντικού του, το αφεντικό παλινδρομεί στη διανοητική ηλικία του 5χρονου συντρόφου του (χωρίς οιδιπόδειο).

Ο Boho: Το σημαντικό είναι να παριστάνεις τον φωτογράφο, ώστε να μεταγράψεις την αλήθεια της ψυχής σου. Εκ των ων ουκ άνευ: να φοράς καπέλο. Και βραχιολάκια στον καρπό.

-Η Γουόντερ Γούμαν

Κατευθείαν απόγονος της σειράς της DC Comics. Η ζωή της είναι ο ορισμός της τελειότητας. Παντρεμένη, τέσσερα παιδιά, εργασιομανής. Σπίτι με κήπο και πισίνα. Μαγειρεύει, καθαρίζει με άμωμο αποτέλεσμα, παίζει με τα τέκνα (προσδοκά και με τα τεκνά), ικανοποιεί τον σύζυγο ποικιλοτρόπως, είναι όμορφη με ζηλευτή περιφέρεια γοφών και βαριά στήθη, αθλείται (οπωσδήποτε γιόγκα και πιλάτες). Και τα κάνει όλα με τις φίλες της. Γι’ αυτό κι είναι στο Insta.

-Ο Boho

To στυλάκι έχει μεγάλη πέραση στο Insta. Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν εκείνοι/ες που σκέφτονται, τρώνε και αναπνέουν μποέμιαν-χίπι και άλλοι που απλώς το παίζουν. Το σημαντικό είναι να παριστάνεις τον φωτογράφο, ώστε να μεταγράψεις την αλήθεια της ψυχής σου. Εκ των ων ουκ άνευ: να φοράς καπέλο. Και βραχιολάκια στον καρπό.

-Οι χάλια

Εδώ έχουμε δύο περιπτώσεις: Συνήθως απλά κορίτσια που κάνουν κατάχρηση των φίλτρων και του Photoshop. Πολύ τσίλικες, αλλά μη αναγνωρίσιμες έτσι και διασταυρωθείς μαζί τους. Τοιουτοτρόπως, έχουν προκύψει τραγωδίες. Έτερον, άτομα μη προικισμένα με ομορφιά που όμως το αγνοούν παντελώς. Κουτσοί, στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα. Συχνά είναι και παραδειγματικά ατάλαντα (άδικο, αλλά…), με αποτέλεσμα να σπεύδουν προς συμπαράσταση και οι όμοιοί τους.

 

Εν ολίγοις, είμαστε όλοι επιδραστικοί και ακραιφνώς γελοίοι.

 

Διαβάστε ακόμα: Μαραθώνιοι παντού: Τρέξτε, χωριανοί!

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top