Ambiente 2019: η μεγαλύτερη έκθεση διακόσμησης και ειδών δώρου

    H Ambiente 2019 φέρνει το μέλλον στα μέτρα του επαγγελματία: 4.451 εκθέτες από όλον τον κόσμο εκθέτουν τα πιο καινοτόμα και τα πιο αυθεντικά προϊόντα για σπίτι, το δώρο και το τραπέζι. Στο Εκθεσιακό Κέντρο Messe Frankfurt, από τις 8 έως τις 12 Φεβρουαρίου 2019.

     

    Η Ambiente είναι ο υποχρεωτικός κόμβος για όλους όσοι επηρεάζουν τη βιομηχανία καταναλωτικών αγαθών ( Messe Frankfurt GmbH).

    Η Ambiente, η κορυφαία έκθεση καταναλωτικών αγαθών διαρκείας, ετοιμάζεται να συγκεντρώσει και πάλι τους κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου στο Εκθεσιακό Κέντρο της Φρανκφούρτης Messe Frankfurt από τις 8 έως 12 Φεβρουαρίου 2019, παρουσιάζοντας όλες τις τελευταίες τάσεις, εξελίξεις και καινοτομίες του νευραλγικού αυτού κλάδου. Η έκθεση προσφέρει ολοκληρωμένη εικόνα της αγοράς και παρουσιάζει τη μοναδική ποικιλία προϊόντων οργανωμένη σε τρεις τομείς: Dining, Giving, Living.

    Κατά την τελευταία διοργάνωση της Ambiente το Φεβρουάριο 2018, 4.441 εκθέτες, 83% εκ των οποίων διεθνείς από περίπου 100 χώρες παρουσίασαν τα προϊόντα και τις καινοτομίες τους σε 134,600 εμπορικούς επισκέπτες που ήρθαν στην έκθεση από 168 χώρες με στόχο να προβούν σε παραγγελίες και να συνάψουν νέες συνεργασίες. Φέτος, οι εκθέτες ανέρχονται στους 4.451 και κατά το 85% προέρχονται εκτός Γερμανίας.

    Η Έκθεση προσφέρει τη μεγαλύτερη πλατφόρμα εκτός Ασίας για μαζικές παραγγελίες μεγάλου όγκου.

    Η Ambiente είναι ο υποχρεωτικός κόμβος για όλους όσοι επηρεάζουν τη βιομηχανία καταναλωτικών αγαθών. Εκεί παρουσιάζεται το πλήρες φάσμα των καινοτομιών στο interior design, στα δώρα, στο dining και tableware. Είναι η έκθεση όπου οι κατασκευαστές λανσάρουν καινοτόμα προϊόντα, οι σχεδιαστές καθορίζουν τις τάσεις, οι decision-makers έχουν την δυνατότητα παγκόσμιας δικτύωσης,  και οι traders να τοποθετήσουν τις παραγγελίες για ολόκληρη την σεζόν. Στα πλαίσια της έκθεσης πραγματοποιούνται εντυπωσιακά special shows, τελετές απονομών, διαλέξεις κι εκδηλώσεις με εξειδικευμένους επαγγελματίες του κλάδου και διάσημους σχεδιαστές.

    Η έκθεση αποτελεί επίσης σημαντική πλατφόρμα για ειδικές θεματικές ενότητες όπως Contract Business, για εξοπλισμό μεγάλων οργανισμών (ξενοδοχεία, πλοία κλπ), HoReCa (hotel, restaurant and catering) με προϊόντα υψηλής ποιότητας για τους συγκεκριμένους τομείς, και Ethical Style, προϊόντα με στυλ και σεβασμό στον παραγωγό και τους φυσικούς πόρους. Επίσης προσφέρει τη μεγαλύτερη πλατφόρμα εκτός Ασίας για μαζικές παραγγελίες μεγάλου όγκου.

    Η έκθεση αποτελεί σημαντική πλατφόρμα για ειδικές θεματικές ενότητες όπως Contract Business, για εξοπλισμό μεγάλων οργανισμών ( Messe Frankfurt GmbH).

    Ειδικά στον τομέα του Fair Trade θα εμφανιστεί για δεύτερη φορά το MADE51, μια παγκόσμια πρωτοβουλία της Ύπατης Αρμοστείας για τους Πρόσφυγες του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (UNHCR) σε συνεργασία με διάφορους βιομηχανικούς εταίρους με σκοπό να υποστηρίξει πρόσφυγες τεχνίτες στη διατήρηση των παραδοσιακών γνώσεων και δεξιοτήτων τους. Η ειδική παρουσίαση στο Galleria, επίπεδο 0, θα περιλαμβάνει έργα με ιδιαίτερι πολιτιστικό χαρακτήρα και υψηλό επίπεδο χειροτεχνίς, ενώ οι αγοραστές μπορούν να επωφεληθούν από τις επί τόπου συμβουλές ειδικών.

    Ο World Fair Trade Organisation (WFTO) στο foyer του Hall 9.1 θα εκπροσωπήσει μια παγκόσμια κοινότητα κοινωνικών projects, βιοτεχνών, αγροτών και innovators με πάνω από 400 μέλη από 70 χώρες και 330 επιχειρήσεις Fair Trade. Ο στόχος τους είναι η δημιουργία εναλλακτικών επιχειρηματικών μοντέλων και στην έκθεση θα υπάρχει μια επιλογή από δώρα, οικιακά σκεύη, μόδα, προϊόντα υγείας και τρόφιμα. Το Κέντρο για την Προώθηση των Εισαγωγών από τις Αναπτυσσόμενες Χώρες (CBI) υποστηρίζει πολλά υποσχόμενους μικρούς κατασκευαστές βοηθώντας τους να εξελιχθούν από τοπικές επιχειρήσεις σε παίκτες στην ευρωπαϊκή αγορά. Στην Αίθουσα 9.3 θα παρουσιαστούν μεταξύ άλλων νέες συλλογές από προμηθευτές από την Αίγυπτο και το Λίβανο.

    Κατά την τελευταία διοργάνωση της Ambiente το Φεβρουάριο 2018, 4.441 εκθέτες, 83% εκ των οποίων διεθνείς από περίπου 100 χώρες ( Messe Frankfurt GmbH).

    Στους καθιερωμένους τομείς Living και Giving, η Ambiente θα έχει μια εντελώς νέα δομή, σχεδιασμένη να ενισχύσει τις συνέργιες μέσω μιας σαφούς διάταξης των χώρων σε συνδυασμό με την αποτελεσματική ροή των  επισκεπτών. Οι έμποροι λιανικής πώλησης μπορούν να βρουν προϊόντα για τις βασικές σειρές τους και να λάβουν πληροφορίες σχετικά με τις κατάλληλες συμπληρωματικές σειρές προϊόντων, χάρις στην διεθνώς αυξανόμενη τάση των concept store. Επιπλέον, θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους επιτόπου. Στον τομέα  Dining, το Houseware και η αποθήκευση θα βρίσκονται από φέτος στη νέα αίθουσα 12, ενώ όλα τα άλλα τμήματα παραμένουν τα ίδια.

    Αναλυτικά, η κατανομή στην έκθεση φέτος διαμορφώνεται ως εξής:

    Living: Διακόμηση, εξοπλισμός και έπιπλα κατοικίας

    Interior Design (κτίριο 8.0) ολοκληρωμένες προτάσεις διακόσμησης και επίπλωσης κατοικίας, φωτιστικά, αξεσουάρ κατοικίας και design, μοναδικά χειροποίητα κοσμήματα, premium brands, Interiors and Decoration (9.0) εσωτερική διακόσμηση, έπιπλα, υφάσματα και αξεσουάρ κατοικίας, Interiors and Decoration (9.1) αξεσουάρ κατοικίας και χειροποίητα είδη διακόσμησης, κορνίζες, αρωματικά χώρου, κεριά, τάσεις, εποχιακή διακόσμηση, λουλούδια και φυτά, Global Sourcing Living/Giving (9.2, 9.3) μαζικές παραγγελίες μεγάλου όγκου προϊόντων διακόσμησης, επίπλων, υφασμάτων κατοικίας, φωτιστικών, χειροποίητων αξεσουάρ κατοικίας, εποχιακής διακόσμησης, ειδών δώρου και προσωπικών αξεσουάρ.

    Οι επισκέπτες να έρθουν σε επαφή με ολοκληρωμένες προτάσεις διακόσμησης και επίπλωσης κατοικίας, φωτιστικά, αξεσουάρ κατοικίας και design ( Messe Frankfurt GmbH).

    Dining: Οικιακός εξοπλισμός και είδη κουζίνας

    Kitchen Trends (κτίρια 1.1/1.2) μοντέρνα αξεσουάρ κουζίνας, δώρα gourmet, Kitchen (3.0/3.1)  εξοπλισμός κουζίνας, μαχαιροπήρουνα, μαγειρικά σκεύη, Houseware (12.0/12.1) οικιακές συσκευές & εξοπλισμός, δοχεία, πλαστικά, συσκευές καθαρισμού και ζυγαριές, Table – Contemporary Design (4.0) προϊόντα μοντέρνου design για το τραπέζι, Table – Prestige (4.1) πολυτελή προϊόντα γνωστών brands, Table – Daily Life (4.2) διεθνή brands υαλικών, πορσελάνινων και κεραμικών ειδών, Table Daily Life / Table Top Trade (5.0/5.1) υαλικά, πορσελάνινα, κεραμικά, διακόσμηση τραπεζιού, HoReCa, Houseware (κτίρια 12.0/12.1) οικιακά σκεύη, εξοπλισμός κουζίνας και συσκευές, καθαριστικά.

    Giving:Είδη δώρου, προσωπικά αξεσουάρ, κοσμήματα

    Urban Gifts (κτίριο 11.0) μοντέρνα είδη δώρου, διακοσμητικά, τσάντες, κοσμήματα κι αξεσουάρ μόδας, Gift Ideas (11.1) κλασικά δώρα, σουβενίρ, δώρα ομορφιάς, τσάντες κοσμήματα κι αξεσουάρ μόδας. Στα halls 10.1/10.2/10.3/10.4 θα βρείτε συγκεντρωμένες συλλογές προϊόντων ευρείας κατανάλωσης για μεγάλο όγκο παραγγελιών, που καλύπτουν τη θεματική ενότητα Global Sourcing Dining – Table, Premium, Kitchen, Houseware.

    Η φετινή χώρα εταίρος της Ambiente είναι η Ινδία, που αναμένεται να μαγέψει τους επισκέπτες με τις αμέτρητες όψεις, παραδόσεις τη δημιουργικότητα και τα ταλέντα που διαθέτει, καθώς και
    συναρπαστικές εκθέσεις. Η ειδική έκθεση Hand Make του σχεδιαστή Ayush Kasliwal
    στη Galleria 1 θα επισημάνει τη σημασία των παραδοσιακών χειροτεχνιών για την Ινδία του σήμερα.

    Στους καθιερωμένους τομείς Living και Giving, η Ambiente θα έχει μια εντελώς νέα δομή, σχεδιασμένη να ενισχύσει τις συνέργιες.

    Ο designer Sandeep Sangaru θα καλεί τους επισκέπτες σε ένα πικνίκ κάτω από έναν έναστρο θόλο στην αίθουσα 4.1.  Ο Sunil Sethi, Πρόεδρος του Fashion Design Council της Ινδίας θα παρουσιάσει το Stepwells, έκθεση με χειροποίητα προϊόντα και με τις μεθόδους παραγωγής τους σε ένα διαδραστικό περιβάλλον στην αίθουσα 9.0. Τέλος στην αίθουσα 10.1 θα θαυμάσουμε τη φωτεινή, ευάερη ατμόσφαιρα της ειδικής έκθεσης Kārwān, με το μείγμα σύγχρονων και ιστορικών αντικειμένων που θυμίζουν τους πρώτους εμπόρους που ταξίδεψαν σε όλο τον κόσμο με καραβάνια από καμήλες.

    Το Εκθεσιακό Κέντρο της Φρανκφούρτης Messe Frankfurt (Messe Frankfurt GmbH).

    Επίσης μέσα από την ιστοσελίδα της έκθεσης, οι επισκέπτες επίσης μπορούν να αναζητήσουν ό,τι τους ενδιαφέρει ειδικότερα, π.χ. τους Έλληνες εκθέτες. Ώρες λειτουργίας της Αmbiente  • 8 – 11 Φεβρουαρίου 2019: 9.00 π.μ. έως 6.00 μ.μ. και 12 Φεβρουαρίου 2019 : 9:00 π.μ. έως 5.00 μ.μ.

    Μπορείτε να προγραμματίσετε την επίσκεψή σας στο μεγάλο αυτό γεγονός και να προμηθευτείτε έγκαιρα τα εισιτήρια εισόδου με έκπτωση μέσω του γραφείου της Έκθεσης Φρανκφούρτης στην Ελλάδα και την Κύπρο. Παράλληλα μπορείτε να ενημερωθείτε και να κάνετε κρατήσεις για μετάβαση και διαμονή μέσω του ταξιδιωτικού γραφείου του ομίλου Travel4Fairs, με εξαιρετικές τιμές σε επιλεγμένα ξενοδοχεία με εύκολη πρόσβαση στο εκθεσιακό της Φρανκφούρτης.

     

    Διαβάστε ακόμα: Alpha Bank, αναδείχθηκε «Best Private Bank in Greece» για το 2018.

     

     

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Προσηλωμένη στη φιλοσοφία της προσωπικής γυμναστικής, η Ιωάννα Λαουμτζή εφαρμόζει το exclusive training. Πρόκειται για «one on one tailor made» προγράμματα, φτιαγμένα πάνω στα μέτρα και στις πραγματικές ανάγκες κάθε ανθρώπου ξεχωριστά.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Έπειτα από πέντε χρόνια απουσίας από τη χώρα μας, η ιαπωνική εταιρεία επιστρέφει υπό νέα διεύθυνση φέρνοντας την πλήρη ευρωπαϊκή γκάμα της Mazda στην Ελλάδα. Γράφει ο Βασίλης Χαρίτος.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Πότε συνέλαβε το όραμα που τον κατευθύνει; Τι τον ενέπνευσε να συνεχίσει παρά τις δυσκολίες; Τι σημαίνει επιτυχία για εκείνον; Ο δημιουργός των εκδόσεων Ψυχογιός, που φέτος κλείνουν 40 χρόνια «ζωής», απαντάει στο Andro.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Εκπροσωπεί την 4η γενιά του ιστορικού οίκου που εξάγει τον σπινθηροβόλο θησαυρό του σε 150 χώρες. Στα κελλάρια της οικογενειακής επιχείρησης λέγεται ότι αναπαύονται περισσότερα από 12 εκατομμύρια μπουκάλια, ορισμένα εκ των οποίων βρίσκουν τον δρόμο και για την Ελληνική αγορά, μέσω της Trinity Wines. Στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Αθήνα, ο Clovis Taittinger, ένας ορίτζιναλ Γάλλος από αυτούς που αγαπάμε, μίλησε στο Andro και στον Κίμωνα Φραγκάκη.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro