Μπορεί το Beat να εκθρονίσει την Uber σταδιακά; H Λατινική Αμερική δείχνει πως ναι

    Σύμφωνα με το περιοδικό Forbes, η άριστη γνώση της εκεί αγοράς σε συνδυασμό με μια αρκετά επιθετική πολιτική στη "ζούγκλα" των ride hailing apps, βάζει την Beat του Νίκου Δρανδάκη σε pole position για να απειλήσει τον κολοσσό της Uber.

     

    Το Beat, με τη στήριξη της Daimler, σχεδιάζει να κυριαρχήσει στην αγορά των taxi apps, σε κάθε μεγάλη πόλη της Λατινικής Αμερικής μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. (Φωτό: Βeat/Facebook).

    Η ιστορία είναι λίγο – πολύ γνωστή: Tο 2011 ιδρύεται η ελληνική εφαρμογή Τaxibeat και σύντομα αντικαθιστά τα ραδιοταξί στις προτιμήσεις του κοινού μπαίνοντας στο μάτι και του συνδικαλιστικού οργάνου των ταξιτζήδων, ΣΑΤΑ. Το 2014 η εφαρμογή αποφασίζει να βγει εκτός χώρας, να περάσει τον Ατλαντικό και να κάνει ένα άνοιγμα στη Λίμα του Περού και γενικότερα στην αγορά της Λατινικής Αμερικής. Στις αρχές του 2017, η μικρή Ελληνική εταιρεία εξαγοράζεται από τον κολοσσό της Daimler έναντι του ποσού των 43 εκ. δολαρίων. Αμέσως μπαίνει σε εφαρμογή το “τρίτο κύμα” της ανάπτυξης της παράλληλα με τη μετονομασία της σε Beat.

    Όλα αυτά ακούγονται αρκετά ρόδινα, σαν ένα startup παραμύθι, όμως παράλληλα, την τελευταία 5ετία βιώνουμε και την αλματώδη ανάπτυξη της Uber, μιας εταιρείας που μπορεί για πολλούς λόγους να μην έχει καθιερωθεί στη χώρα μας αλλά διεθνώς είναι κάτι σαν utility (εταιρεία κοινής ωφέλειας) για όποιον θέλει να πάει από το Α στο Β με τη βοήθεια του smartphone του. Είναι χαμένο το παιχνίδι για την Beat και για τις δεκάδες άλλες (βλ. και την κινεζική DiDi) εφαρμογές ταξιμεταφοράς; Το έγκριτο περιοδικό για το επιχειρείν Forbes, εκτιμά πως όχι.

    Στη Λίμα του Περού το Beat βλέπει σταθερή αύξηση κατά 100% σε ετήσια βάση από το 2014.

    Όπως επισημαίνει σε νέο του άρθρο, η στρατηγική της Beat να κατακτά μία – μία τις μεγαλουπόλεις της λατινικής Αμερικής, φαίνεται να αποδίδει. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η επιθετική πολιτική της εφαρμογής -ο ίδιος ο CEO του Βeat Νίκος Δρανδάκης δηλώνει στο αμερικάνικο μέσο πως σκοπός της εταιρίας είναι να κυριαρχήσει στην αγορά της Λατινικής Αμερικής τα επόμενα τρία χρόνια. Αυτή τη στιγμή το Beat πρωταγωνιστεί στη Λίμα του Περού και βλέπει σταθερή αύξηση κατά 100% σε ετήσια βάση από το 2014. Μετά την άφιξή του Βeat στο Σαντιάγκο της Χιλής, τον Οκτώβριο του 2017, βλέπει τον μέσο όρο του να ανεβαίνει πάνω από 20% σε μηνιαία βάση. Ενώ στη Μπογκοτά της Κολομβίας από τον περασμένο Μάϊο, κάθε μήνα αυξάνει το τζίρο του κατά 35%.

    Αυτά τα νούμερα, εάν διατηρηθούν, καθιστούν ενδεχομένως επιτεύξιμο (η έκφραση του Forbes είναι “might be doable”) το στόχο της νίκης απέναντι στον Γολιάθ της Uber. Όταν το Forbes ρώτησε τον Έλληνα CEO ποιο είναι το ποσό που ξοδεύει η ελληνική εφαρμογή για να καθιερωθεί σε κάθε πόλη, εκείνος αρνήθηκε να απαντήσει. Όπως και στο ποιές πόλεις θα είναι οι επόμενοι στόχοι της εταιρείας. Λογικό. Η μυστικότητα έχει αποδειχθεί σύμμαχος του Βeat ως σήμερα.

     

    Διαβάσαμε ακόμα: Το Νόημα της Επιτυχίας σύμφωνα με τον Νίκο Δρανδάκη, Ιδρυτή  & CEO του Beat.

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Μια ακόμα ανάσα στο πολύπαθο κέντρο, με την αξιοποίηση του εμβληματικού ανθρακί κτιρίου της πλατείας Αγίας Ειρήνης. Το Perianth Hotel είναι μια συλλογή σοφιστικέ διαμερισμάτων στο σημείο που παλιά χτυπούσε η «υφασματάδικη» καρδιά της πόλης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Το εμβληματικό resort θα δέχεται κρατήσεις από τις 29 Μαρτίου 2019. Η Αθηναϊκή Ριβιέρα δεν είναι απατηλό όνειρο και μπορούμε πλέον να πάρουμε μια γεύση από τη νέα της εποχή.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ενα διαφορετικό shop-in-shop δημιουργήθηκε μέσα στην υπεραγορά του ομίλου Σκλαβενίτη, στο Avenue Mall. Πρόκειται για ένα όνειρο του περιοδικού «Γαστρονόμος» που παίρνει σάρκα και οστά ώστε να αναδειχθούν οι αξιόλογοι αλλά διασκορπισμένοι Έλληνες παραγωγοί. Ευχόμαστε και άλλοι μεγάλοι «παίκτες» να ακολουθήσουν το παράδειγμα.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την 1η Νοεμβρίου 2018 στο Divani Apollon Palace, η Rolex Hellas με εκλεκτή προσκεκλημένη την Ελληνίδα πρωταθλήτρια Μαρία Σάκκαρη, σηματοδότησε τη συμπλήρωση τεσσάρων δεκαετιών ευδόκιμης συνεργασίας της ROLEX με το κομψότερο άθλημα.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro