Μπορεί το Beat να εκθρονίσει την Uber σταδιακά; H Λατινική Αμερική δείχνει πως ναι

    Σύμφωνα με το περιοδικό Forbes, η άριστη γνώση της εκεί αγοράς σε συνδυασμό με μια αρκετά επιθετική πολιτική στη "ζούγκλα" των ride hailing apps, βάζει την Beat του Νίκου Δρανδάκη σε pole position για να απειλήσει τον κολοσσό της Uber.

     

    Το Beat, με τη στήριξη της Daimler, σχεδιάζει να κυριαρχήσει στην αγορά των taxi apps, σε κάθε μεγάλη πόλη της Λατινικής Αμερικής μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. (Φωτό: Βeat/Facebook).

    Η ιστορία είναι λίγο – πολύ γνωστή: Tο 2011 ιδρύεται η ελληνική εφαρμογή Τaxibeat και σύντομα αντικαθιστά τα ραδιοταξί στις προτιμήσεις του κοινού μπαίνοντας στο μάτι και του συνδικαλιστικού οργάνου των ταξιτζήδων, ΣΑΤΑ. Το 2014 η εφαρμογή αποφασίζει να βγει εκτός χώρας, να περάσει τον Ατλαντικό και να κάνει ένα άνοιγμα στη Λίμα του Περού και γενικότερα στην αγορά της Λατινικής Αμερικής. Στις αρχές του 2017, η μικρή Ελληνική εταιρεία εξαγοράζεται από τον κολοσσό της Daimler έναντι του ποσού των 43 εκ. δολαρίων. Αμέσως μπαίνει σε εφαρμογή το “τρίτο κύμα” της ανάπτυξης της παράλληλα με τη μετονομασία της σε Beat.

    Όλα αυτά ακούγονται αρκετά ρόδινα, σαν ένα startup παραμύθι, όμως παράλληλα, την τελευταία 5ετία βιώνουμε και την αλματώδη ανάπτυξη της Uber, μιας εταιρείας που μπορεί για πολλούς λόγους να μην έχει καθιερωθεί στη χώρα μας αλλά διεθνώς είναι κάτι σαν utility (εταιρεία κοινής ωφέλειας) για όποιον θέλει να πάει από το Α στο Β με τη βοήθεια του smartphone του. Είναι χαμένο το παιχνίδι για την Beat και για τις δεκάδες άλλες (βλ. και την κινεζική DiDi) εφαρμογές ταξιμεταφοράς; Το έγκριτο περιοδικό για το επιχειρείν Forbes, εκτιμά πως όχι.

    Στη Λίμα του Περού το Beat βλέπει σταθερή αύξηση κατά 100% σε ετήσια βάση από το 2014.

    Όπως επισημαίνει σε νέο του άρθρο, η στρατηγική της Beat να κατακτά μία – μία τις μεγαλουπόλεις της λατινικής Αμερικής, φαίνεται να αποδίδει. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η επιθετική πολιτική της εφαρμογής -ο ίδιος ο CEO του Βeat Νίκος Δρανδάκης δηλώνει στο αμερικάνικο μέσο πως σκοπός της εταιρίας είναι να κυριαρχήσει στην αγορά της Λατινικής Αμερικής τα επόμενα τρία χρόνια. Αυτή τη στιγμή το Beat πρωταγωνιστεί στη Λίμα του Περού και βλέπει σταθερή αύξηση κατά 100% σε ετήσια βάση από το 2014. Μετά την άφιξή του Βeat στο Σαντιάγκο της Χιλής, τον Οκτώβριο του 2017, βλέπει τον μέσο όρο του να ανεβαίνει πάνω από 20% σε μηνιαία βάση. Ενώ στη Μπογκοτά της Κολομβίας από τον περασμένο Μάϊο, κάθε μήνα αυξάνει το τζίρο του κατά 35%.

    Αυτά τα νούμερα, εάν διατηρηθούν, καθιστούν ενδεχομένως επιτεύξιμο (η έκφραση του Forbes είναι “might be doable”) το στόχο της νίκης απέναντι στον Γολιάθ της Uber. Όταν το Forbes ρώτησε τον Έλληνα CEO ποιο είναι το ποσό που ξοδεύει η ελληνική εφαρμογή για να καθιερωθεί σε κάθε πόλη, εκείνος αρνήθηκε να απαντήσει. Όπως και στο ποιές πόλεις θα είναι οι επόμενοι στόχοι της εταιρείας. Λογικό. Η μυστικότητα έχει αποδειχθεί σύμμαχος του Βeat ως σήμερα.

     

    Διαβάσαμε ακόμα: Το Νόημα της Επιτυχίας σύμφωνα με τον Νίκο Δρανδάκη, Ιδρυτή  & CEO του Beat.

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή
    Andro Team Γιώργος Καπλανίδης: «Στη δουλειά είμαι λίγο ρομπότ» 

    Στη νέα σειρά after office drinks του Andro, συναντάμε τον φωτογράφο Γιώργο Καπλανίδη. Με παγωμένο ροζέ L’Ésprit du Lac, συζητάμε για το τι κάνει μια φωτογράφηση επιτυχημένη, το πώς εκπαιδεύονται ο πελάτης και το κοινό, την ανάγκη να έχει κανείς δίπλα του συνεργάτες που τους εμπιστεύεται τυφλά, αλλά και τα προσόντα που οφείλει να διαθέτει ένας επικεφαλής για να εμπνεύσει την ομάδα του.

    16.10.2019

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Από την πρώτη στιγμή έγινε talk of the town, καθώς είναι ένα μουσείο όπου ο ίδιος ο επισκέπτης γίνεται... έκθεμα. Με αφορμή τον ένα χρόνο λειτουργίας, το Μουσείο των Ψευδαισθήσεων προσκαλεί τους μικρούς και τους μεγάλους φίλους του σε ένα πάρτι εντελώς ξεχωριστό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο αρχιτέκτονας που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία του εξαιρετικού νέου Μουσείου του Ιδρύματος Β&Ε Γουλανδρή, φωτογραφήθηκε αποκλειστικά για το Andro και αποκαλύπτει στον Δημήτρη Κιουσόπουλο τις δυσκολίες που αντιμετώπισε έως την περάτωσή του, ενώ μιλάει για τις χαμένες ευκαιρίες της Αθήνας, αλλά και την ανάγκη να προχωρήσει το Ελληνικό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro