Δυο χωρισμένοι γονείς, μια κατακόκκινη Ferrari και ένα σάντουιτς

    Η νέα καμπάνια της Creta Farms αναμετράται με το τελευταίο ταμπού του μάρκετινγκ τροφίμων: Τη χωρισμένη οικογένεια. 

     

    Ο μπαμπάς εντυπωσιάζει το γιό του με την Ferrari, με την ασορτί στολή – δώρο, όχι όμως και με το σάντουιτς που περιέχει το ίδιο αλλαντικό που του βάζει και η μαμά. Το μήνυμα είναι προφανές: Στην αγάπη κανείς δεν έχει το πάνω χέρι.

    Έχουμε συνηθίσει οι διαφημίσεις των προϊόντων που βρίσκουμε στα σούπερ μάρκετ να είναι αφόρητα κλισέ: Η ευτυχισμένη οικογένεια στην κουζίνα την ώρα του πρωινού, ο άνδρας που δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ, η γυναίκα που φοράει μια θαυματουργή σερβιέτα και απογειώνεται.

    Ή μήπως όχι; Τελευταία βλέπουμε όλο και συχνότερα διαφημίσεις όπως της Gilette που αναμετράται με τον σεξισμό ή της Lacta που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα, να πιάνουν με θάρρος φλέγοντα κοινωνικά θέματα. Τέτοιες καμπάνιες υπάγονται στην τάση του «Woke Capitalism», του αφυπνισθέντος καπιταλισμού δηλαδή, που θέλει τις μεγάλες εταιρείες να μην κρύβονται πίσω από μελίρρυτα κλισέ αλλά να παίρνουν θέση στα κοινωνικά ζητήματα.

    Η αγορά τροφίμων πατούσε ανέκαθεν σε αταβιστικά ένστικτα προστατευτικότητας και επιβίωσης (η στοργική μαμά, ο μπαμπάς κυνηγός, το χορτάτο παιδάκι).

    Παρά την (ευπρόσδεκτη) αυτή τάση, ομολογούμε ότι δεν περιμέναμε να δούμε μια Ελληνική εταιρεία, και δη από την παραδοσιακή Κρήτη, να παίρνει τη σκυτάλη και να ανατρέπει ίσως το τελευταίο ταμπού του μάρκετινγκ τροφίμων: Τη χωρισμένη οικογένεια. Τα προϊόντα διατροφής είναι μια ευαίσθητη αγορά που βασίζεται στην οικογενειακή εμπιστοσύνη και πατά επικοινωνιακά σε αταβιστικά ένστικτα προστατευτικότητας και επιβίωσης (η στοργική μαμά, ο μπαμπάς κυνηγός, το χορτάτο παιδάκι). Όλοι μας έχουμε δει εκατοντάδες εκνευριστικά σποτάκια με σέξι γιαούρτια, χαρούμενα κορν φλέηκς και κακομαθημένα… παριζάκια.

    Κι όμως, για το λανσάρισμα των νέων της προϊόντων της CRETA FARMS με το όνομα «Χωρίς» (αλλαντικά χωρίς συντηρητικά, χωρίς χρωστικές, χωρίς γλουτένη και με μόλις 0-3% λιπαρά), η διαφημιστική εταιρεία Pollen έστησε ένα σενάριο χωρίς χαρούμενη οικογένεια γύρω από το τραπέζι.

    Οι γονείς είναι διαζευγμένοι και ο 10χρονος γιος ετοιμάζεται να περάσει τη μέρα με τον πατέρα του. Τότε, ακούγεται ο βρηχυθμός της κατακόκκινης Ferrari που έχει νοικιάσει ο μπαμπάς για να εντυπωσιάσει τον πιτσιρικά. Τελικά οι δυό τους θα περάσουν μια «τέλεια ημέρα» στη διάρκεια της οποίας ο πατέρας κακομαθαίνει το γιό με δώρα και παιχνίδια. Ώσπου έρχεται η ώρα του κολατσιού.

    Η συνέχεια; Στο βίντεο.

     

    Διαβάστε ακόμα: Τι σημαίνει ποιοτικός τουρίστας;

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Ο συνιδρυτής της εταιρείας Kizi Design Studio μιλάει στο Andro για το νέο μετάλλιο του Αυθεντικού Μαραθωνίου που σχεδίασε αφιλοκερδώς, τις εξελίξεις στο design και την αρχιτεκτονική στην Ελλάδα, αλλά και το brand identity που πρέπει να αποκτήσει η χώρα.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο αρχιτέκτονας που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία του εξαιρετικού νέου Μουσείου του Ιδρύματος Β&Ε Γουλανδρή, φωτογραφήθηκε αποκλειστικά για το Andro και αποκαλύπτει στον Δημήτρη Κιουσόπουλο τις δυσκολίες που αντιμετώπισε έως την περάτωσή του, ενώ μιλάει για τις χαμένες ευκαιρίες της Αθήνας, αλλά και την ανάγκη να προχωρήσει το Ελληνικό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Andro Team Γιώργος Καπλανίδης: «Στη δουλειά είμαι λίγο ρομπότ» 

    Στη νέα σειρά after office drinks του Andro, συναντάμε τον φωτογράφο Γιώργο Καπλανίδη. Με παγωμένο ροζέ L’Ésprit du Lac, συζητάμε για το τι κάνει μια φωτογράφηση επιτυχημένη, το πώς εκπαιδεύονται ο πελάτης και το κοινό, την ανάγκη να έχει κανείς δίπλα του συνεργάτες που τους εμπιστεύεται τυφλά, αλλά και τα προσόντα που οφείλει να διαθέτει ένας επικεφαλής για να εμπνεύσει την ομάδα του.

    16.10.2019

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Λίγες ημέρες πριν από το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, η εταιρεία που ειδικεύεται στα σπορ του βουνού (κι όχι μόνο) θα παρουσιάσει στους επισκέπτες όλα τα νέα της είδη ένδυσης και υπόδησης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro