Δυο χωρισμένοι γονείς, μια κατακόκκινη Ferrari και ένα σάντουιτς

    Η νέα καμπάνια της Creta Farms αναμετράται με το τελευταίο ταμπού του μάρκετινγκ τροφίμων: Τη χωρισμένη οικογένεια. 

     

    Ο μπαμπάς εντυπωσιάζει το γιό του με την Ferrari, με την ασορτί στολή – δώρο, όχι όμως και με το σάντουιτς που περιέχει το ίδιο αλλαντικό που του βάζει και η μαμά. Το μήνυμα είναι προφανές: Στην αγάπη κανείς δεν έχει το πάνω χέρι.

    Έχουμε συνηθίσει οι διαφημίσεις των προϊόντων που βρίσκουμε στα σούπερ μάρκετ να είναι αφόρητα κλισέ: Η ευτυχισμένη οικογένεια στην κουζίνα την ώρα του πρωινού, ο άνδρας που δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ, η γυναίκα που φοράει μια θαυματουργή σερβιέτα και απογειώνεται.

    Ή μήπως όχι; Τελευταία βλέπουμε όλο και συχνότερα διαφημίσεις όπως της Gilette που αναμετράται με τον σεξισμό ή της Lacta που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα, να πιάνουν με θάρρος φλέγοντα κοινωνικά θέματα. Τέτοιες καμπάνιες υπάγονται στην τάση του «Woke Capitalism», του αφυπνισθέντος καπιταλισμού δηλαδή, που θέλει τις μεγάλες εταιρείες να μην κρύβονται πίσω από μελίρρυτα κλισέ αλλά να παίρνουν θέση στα κοινωνικά ζητήματα.

    Η αγορά τροφίμων πατούσε ανέκαθεν σε αταβιστικά ένστικτα προστατευτικότητας και επιβίωσης (η στοργική μαμά, ο μπαμπάς κυνηγός, το χορτάτο παιδάκι).

    Παρά την (ευπρόσδεκτη) αυτή τάση, ομολογούμε ότι δεν περιμέναμε να δούμε μια Ελληνική εταιρεία, και δη από την παραδοσιακή Κρήτη, να παίρνει τη σκυτάλη και να ανατρέπει ίσως το τελευταίο ταμπού του μάρκετινγκ τροφίμων: Τη χωρισμένη οικογένεια. Τα προϊόντα διατροφής είναι μια ευαίσθητη αγορά που βασίζεται στην οικογενειακή εμπιστοσύνη και πατά επικοινωνιακά σε αταβιστικά ένστικτα προστατευτικότητας και επιβίωσης (η στοργική μαμά, ο μπαμπάς κυνηγός, το χορτάτο παιδάκι). Όλοι μας έχουμε δει εκατοντάδες εκνευριστικά σποτάκια με σέξι γιαούρτια, χαρούμενα κορν φλέηκς και κακομαθημένα… παριζάκια.

    Κι όμως, για το λανσάρισμα των νέων της προϊόντων της CRETA FARMS με το όνομα «Χωρίς» (αλλαντικά χωρίς συντηρητικά, χωρίς χρωστικές, χωρίς γλουτένη και με μόλις 0-3% λιπαρά), η διαφημιστική εταιρεία Pollen έστησε ένα σενάριο χωρίς χαρούμενη οικογένεια γύρω από το τραπέζι.

    Οι γονείς είναι διαζευγμένοι και ο 10χρονος γιος ετοιμάζεται να περάσει τη μέρα με τον πατέρα του. Τότε, ακούγεται ο βρηχυθμός της κατακόκκινης Ferrari που έχει νοικιάσει ο μπαμπάς για να εντυπωσιάσει τον πιτσιρικά. Τελικά οι δυό τους θα περάσουν μια «τέλεια ημέρα» στη διάρκεια της οποίας ο πατέρας κακομαθαίνει το γιό με δώρα και παιχνίδια. Ώσπου έρχεται η ώρα του κολατσιού.

    Η συνέχεια; Στο βίντεο.

     

    Διαβάστε ακόμα: Τι σημαίνει ποιοτικός τουρίστας;

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    80 χρόνια από την ίδρυση του (1939), το Αθηναϊκό τοπόσημο στη γωνία Βουκουρεστίου και Πανεπιστημίου υποχρεώνεται να στερηθεί το διεθνώς γνωστό brand name του. Η επιγραφή κατέβηκε ήδη. Το κατάστημα μετονομάστηκε σε Athénée.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο συνιδρυτής και CEO της διεθνώς αναπτυσσόμενης εταιρείας Syncbnb που βάζει εφαρμογές όπως Booking, Airbnb κ.α. κάτω από μία ομπρέλα, φωτογραφίζεται με το oλοκαίνουργιο Qashqai, το απόλυτο urban crossover της Nissan. Μας μιλάει για τις προοπτικές των ελληνικών startups, τους μεγάλους στόχους που έχει θέσει, αλλά την αγάπη του για το τρέξιμο στο βουνό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Πώς μπορεί η κακή διάθεση και η αρνητική ενέργεια να μετατραπούν σε κάτι δημιουργικό; Υπάρχει τρόπος, αρκεί να το θέλουμε.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Εκπροσωπεί την 4η γενιά του ιστορικού οίκου που εξάγει τον σπινθηροβόλο θησαυρό του σε 150 χώρες. Στα κελλάρια της οικογενειακής επιχείρησης λέγεται ότι αναπαύονται περισσότερα από 12 εκατομμύρια μπουκάλια, ορισμένα εκ των οποίων βρίσκουν τον δρόμο και για την Ελληνική αγορά, μέσω της Trinity Wines. Στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Αθήνα, ο Clovis Taittinger, ένας ορίτζιναλ Γάλλος από αυτούς που αγαπάμε, μίλησε στο Andro και στον Κίμωνα Φραγκάκη.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro