Franck Juhel: «Η Montblanc φροντίζει οι αναμνήσεις να μένουν ζωντανές»

Ο Δημήτρης Κιουσόπουλος συνάντησε τον Πρόεδρο της Montblanc σε Μέση Ανατολή, Αφρική και Ινδία κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα και μίλησαν για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του brand, τις αρχές του, αλλά και τους συλλέκτες.

 

Ο Franck Juhel, Πρόεδρος της Montblanc σε Μέση Ανατολή, Αφρική και Ινδία.

Από τη σουίτα του 7ου ορόφου βλέπουμε πανοραμικά την Αθήνα, αλλά η θέα εκείνη τη μέρα πάει μάλλον χαμένη. Η ατμόσφαιρα είναι θολή με τις ακτίνες του απογευματινού ηλίου να διαχέονται στην αιωρούμενη αφρικανική σκόνη. Ο Franck Juhel, Πρόεδρος της Montblanc στη Μέση Ανατολή, Αφρική και Ινδία, βρίσκεται για πρώτη φορά στην Αθήνα και συμπεραίνω πώς η αρχική του εντύπωση θα πρέπει να απέχει από το να μαγευτεί. Μέσα στο πρόγραμμά του δεν βρίσκεται η ανακάλυψη μικρών και όμορφων κρυμμένων μυστικών της ελληνικής πρωτεύουσας, αφενός γιατί δεν προλαβαίνει και αφετέρου γιατί έχει υποσχεθεί στην οικογένειά του να μη δει τίποτα μόνος του. Σύντομα θα επιστρέψουν στη χώρα μας οικογενειακώς για να μοιραστεί τη χαρά της ανακάλυψης μαζί τους. Η συζήτηση πηγαίνει σε μια πόλη που γνωρίζουμε και οι δύο, το Αμβούργο, την έδρα της Montblanc, αλλά και της νέας εντυπωσιακής Elbphilharmonie που είναι sold out για τους επόμενους έξι μήνες.

«Από το 1906, όταν και παρουσιάσαμε ένα στυλό με αντλία στο εσωτερικό του, ο στόχος μας είναι το πάντρεμα της παράδοσης με την καινοτομία, σε όλη τη γκάμα των προϊόντων μας».

– H Montblanc έχει μεγάλη παράδοση στις τέχνες, πολλοί μεγάλοι συγγραφείς έχουν γράψει τα αριστουργήματά τους με Montblanc -γι αυτό άλλωστε ήταν αριστουργήματα;- και πολλοί ζωγράφοι σκίτσαραν με τις πένες της. Η φίρμα έχει λοιπόν μια διαχρονική και ειδική σχέση με την δημιουργικότητα;
Απολύτως, και πλέον έχει πάρει και θεσμική υπόσταση, από το 1992, με το βραβείο Montblanc de la Culture, που απονέμεται κάθε χρόνο σε μαικήνες για να αποδώσουμε την πρέπουσα αναγνώριση στους ανθρώπους που βοηθούν τις τέχνες συνολικά: μουσική, ζωγραφική, κινηματογράφο, έχοντας μια παγκόσμια προσέγγιση – στο Παρίσι, το Μεξικό, ή το Ντουμπάι.

– Όντας ήδη μια παγκοσμιοποιημένη εταιρεία, υπάρχουν αυτή η στιγμή σημεία στον πλανήτη όπου εστιάζετε;
Είμαστε πράγματι μια εταιρεία με αντιπροσώπους ουσιαστικά παντού στον πλανήτη. Οπωσδήποτε προσπαθούμε να εμβαθύνουμε τις σχέσεις μας σε μέρη που ως τώρα δεν είχαμε τόσο μεγάλη παρουσία, όπως η Αφρική ή η Ινδία, για να προσφέρουμε και εκεί στους πελάτες μας τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες που προσφέρουμε οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. Αλλά δεν μου αρέσει να λέω ότι εστιάζουμε γιατί -και ας θυμηθούμε ότι ο όρος βγαίνει από τη φωτογραφία- όταν εστιάζουμε κάπου, αναγκαστικά ξεχνάμε τι υπάρχει τριγύρω. Και αυτό δεν ισχύει με εμάς.

Η νέα limited edition πένα της Montblanc, που είναι εμπνευσμένο από τον Μικρό Πρίγκηπα του Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ.

– Τα προϊόντα σας εμπνέονται επίσης από αυτές τις «νέες» αγορές;
Τα προϊόντα μας εμπνέονται από όλον τον κόσμο και απευθύνονται σε όλον τον κόσμο, αλλά αυτό φυσικά δεν αποκλείει ορισμένα να έχουν μια ιδιαίτερη σχέση με συγκεκριμένες αγορές. Για παράδειγμα φέτος κυκλοφορήσαμε μια περιορισμένη σειρά αφιερωμένη στον Αβικέννα, τον σπουδαίο γιατρό, φιλόσοφο και επιστήμονα, και σαφώς το προϊόν αναμένεται να έχει μια ιδιαίτερη απήχηση στον αραβικό κόσμο. Ή όταν προτείνουμε ένα προϊόν εμπνευσμένο από τον κινέζικο ζωδιακό κύκλο, αναμενόμενα αυτό εκεί έχει ιδιαίτερη απήχηση.

Αντίστοιχα το νέο μας στυλό περιορισμένης σειράς, που είναι εμπνευσμένο από τον Μικρό Πρίγκηπα του Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ, αν και τυπικά Γαλλικό, έχει μια διεθνή ακτινοβολία, αφού πρόκειται για το πιο πολυμεταφρασμένο βιβλίο στον κόσμο. Είναι ένα ορόσημο για εμάς, γιατί είναι το πρώτο μοντέλο Meisterstuck, το κατεξοχήν μοντέλο της Montblanc, και είναι η πρώτη φορά που δεν είναι μαύρο, αλλά χαρακτηρίζεται από χρώματα. Δείτε την Αλεπού επάνω στο μπλε σώμα και τον Μικρό Πρίγκηπα χαραγμένο επάνω στη γραφίδα. Αυτή η περιορισμένη σειρά αναφέρεται σε ένα βιβλίο με πολλαπλά μηνύματα και ελπίζει να τα μεταφέρει σε όλες τις χώρες που θα το παρουσιάσουμε.

– Τα κομψοτεχνήματα σας είναι τότε κατά κάποιον τρόπο και ένας πρέσβης πολιτισμού, ίσως του ευρωπαϊκού πολιτισμού;
Η Montblanc δημιουργήθηκε στην εποχή της από πρωτοπόρους διαφόρων ειδικοτήτων και προελεύσεων και σήμερα έχουμε μια πραγματική ευρωπαϊκή επιχείρηση. Η έδρα βρίσκεται στο Αμβούργο, τα δερμάτινα στη Φλωρεντία, στην Ελβετία τα ρολόγια. Μια πραγματική μικρή Ευρώπη στο εσωτερικό της εταιρείας όπου δουλεύουν τόσες εθνικότητες.

 

«Θέλαμε να ξεκινήσουμε την παρουσίαση του νέου μας limited edition στυλό από την Αθήνα, μια παγκόσμια πολιτιστική πρωτεύουσα», είπε ο Franck Juhel.

– Μιλήστε μας και για ένα άλλο γνώρισμά της, για τα καινοτόμα λανσαρίσματα.
Το 1906 οι ιδρυτές μας έφτιαξαν ένα στυλό με αντλία στο εσωτερικό του και από τότε ο στόχος μας είναι το πάντρεμα της παράδοσης με την καινοτομία, σε όλη τη γκάμα των προϊόντων μας. Πέρσι κυκλοφορήσαμε το πρώτο μας συνδεδεμένο ρολόι – το Summit που ήταν μια από τις μεγαλύτερές μας επιτυχίες τα τελευταία χρόνια, το οποίο θα βρείτε σε ένα πολύ όμορφο παραδοσιακό κουτί.

Όπως επίσης το Augmented Paper που κυκλοφορήσαμε πριν δύο χρόνια με το οποίο μπορείτε να γράψετε επάνω του ένα κείμενο και την ίδια στιγμή ό,τι γράφετε στο χαρτί μεταφέρεται και σε ηλεκτρονικό αρχείο. Έτσι μπορείτε να έχετε το σημείωμα σας ταυτόχρονα σε φυσική και σε ψηφιακή υπόσταση. Έχουμε φυσικά και προϊόντα σε δέρμα για όλες τις πρακτικές ανάγκες, από πορτοφόλι μέχρι χαρτοφύλακα και βαλίτσα φτιαγμένα στο χέρι από επιλεγμένα δέρματα στην πελλετερία μας στην Φλωρεντία.

– Στη συνείδηση του κόσμου η Montblanc είναι οι πένες με τις οποίες υπογράφονται οι διεθνείς συνθήκες. Είναι περισσότερο χρηστικό αντικείμενο γραφής ή σύμβολο;
Και τα δύο μαζί συγκροτούν την κουλτούρα της Montblanc γιατί υπάρχει το σύμβολο πίσω από το προϊόν. Ασφαλώς καταρχήν υπάρχει το προϊόν που αγοράσατε, αλλά πάντα υπάρχει και κάτι ακόμα. Θα είναι ένα στυλό με το οποίο υπογράψατε ένα σημαντικό συμβόλαιο, θα είναι ένα πορτοφόλι που σας χάρισε ένα αγαπημένο πρόσωπο. Είναι ένα δώρο που δεχτήκατε ή κάνατε, ή μια ανάμνηση. Και επειδή τα προϊόντα μας χαρακτηρίζονται από εξαιρετική ποιότητα και μακροζωία, φροντίζουν οι αναμνήσεις να μένουν ζωντανές.

Ο Franck Juhel με τον Τίμο Τζάννες της εταιρίας Tzannes S.A., αποκλειστικού διανομέα της Montblanc στην Ελλάδα.

– Με ποια αφορμή είσαστε στην Ελλάδα;
Θέλαμε να ξεκινήσουμε την παρουσίαση του νέου μας στυλό περιορισμένης σειράς από την Αθήνα, μια παγκόσμια πολιτιστική πρωτεύουσα. Επιπλέον επειδή οι συλλέκτες μας στην Αθήνα είναι εξαιρετικοί, η γνώση που έχουν για την μάρκα μας και τα προϊόντα μας είναι μοναδική. Γενικά η γνώση που δείχνουν οι Έλληνες πελάτες μας για τα προϊόντα της υψηλής αισθητικής είναι μεγάλη, ενδεικτική της μεγάλης σημασίας που έχει η Montblanc για τους Έλληνες πελάτες μας, και αυτοί για εμάς.

– Υπάρχει λοιπόν ο συλλέκτης. Μιλήστε μας για αυτόν.
Δεν υπάρχει ένας μόνο τύπος συλλέκτη. Υπάρχει ο συλλέκτης που αγαπά την εταιρεία από μικρός, ακόμα και που κληρονόμησε το πάθος από την οικογένειά του και συνεχίζει την παράδοση, ή κάποιος που προσελκύστηκε αυθόρμητα σε μεγαλύτερη ηλικία. Υπάρχουν άλλοι που θα τα χρησιμοποιήσουν προϊόντα στην καθημερινότητα όσο μεγάλη και αν είναι η τιμή τους και άλλοι που θα τα αγοράσουν ως επένδυση. Άλλοι αγοράζουν όλες τις περιορισμένες σειρές, όμως όχι για τον εαυτό τους, αλλά για να τις προσφέρουν. Το κόκκινο νήμα που διατρέχει όμως όλους είναι η αγάπη για την μάρκα Montblanc, που σημαίνει αγάπη για την ποιότητα και αγάπη για τη γραφή.

– Εσείς με τι γράφετε αυτόν τον καιρό;
Με αυτή την πολύχρωμη πένα περιορισμένης σειράς που κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες και είναι αφιερωμένη στους Beatles.

– Είναι πολύ όμορφη.
Σας ευχαριστώ.

 

 

Διαβάστε ακόμα: Τίμος Τζάννες – «Το χειρότερο στη ζωή είναι να μετανιώνεις για μια απόφαση που δεν πήρες»

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή του μήνα

Το γνωστό μοντέλο και ηθοποιός μας μιλάει για το τελευταίο του επιχειρηματικό project, την τσίχλα Massa, που εμπνεύστηκε κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού με φίλους στην Κεντρική Αμερική.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Η Quintessential Capital Management έβαλε στο στόχαστρό της ίσως την μοναδική ελληνική εταιρεία με παγκοσμίως αναγνωρισμένο brand και ο Γιάννης Παλιούρης αναλύει τις επιπτώσεις αυτής της «κόντρας».

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Η Kafea Εμπορική Τεχνική ΑΕ έχοντας πίσω της 30 χρόνια εμπειρίας ενώνει τις δυνάμεις της με την Attica Terra Food & Drinks AEBE συνεχίζοντας στον δρόμο της τεχνογνωσίας, της καινοτομίας και της ανάπτυξης άριστου espresso.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο Δημήτρης Κιουσόπουλος συνάντησε τον Πρόεδρο της Montblanc σε Μέση Ανατολή, Αφρική και Ινδία κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα και μίλησαν για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του brand, τις αρχές του, αλλά και τους συλλέκτες.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro