O George Clooney είναι ο Ιππότης που θέλουμε να μας κεράσει καφέ

    Κυκλοφόρησε σήμερα, 17 Οκτωβρίου, ένα ακόμη επικό ταξίδι αυτοσαρκασμού και καλής διαφήμισης της Nespresso. Φυσικά με τον brand ambassador George Clooney. Μαζί του η "κακιά & σέξι" Natalie Dormer του Game of Thrones.

     

    “Με ζεσταίνει η πανοπλία. What else?”

    Η ιστορία έχει ως εξής: ο ιππότης George φορώντας τη βαριά πανοπλία του, σώζει ένα μεσαιωνικό βασίλειο και αναζητά στους δρόμους της Νέας Υόρκης τη μεγαλύτερή του επιθυμία, να καταναλώσει τον καλύτερο καφέ του βασιλείου. Όπως  καταλαβαίνουμε ο George (επίθετο δεν χρειάζεται, ένας είναι ο George) δεν θα είναι μόνος, γιατί ο George ποτέ δεν είναι μόνος- πάντα συνοδεύεται. Εδώ παρέα θα έχει την Natalie Dormer, την Margaery Tyrell του “Game of Thrones”. Μαζί  θα κατακτήσουν τις περισσότερες από 30 χώρες στις οποίες θα παρουσιαστεί η νέα αυτή παγκόσμια καμπάνια της Nespresso.

    Μια έξοχη λήψη από τα γυρίσματα, αλλά κάποια στιγμή να μας εξηγήσει πως καταφέρνει και πιάνει το φλιτζανάκι με το Nespresso με το σιδερόφρακτο γάντι.

    Το τηλεοπτικό σποτ, διάρκειας 60 δευτερολέπτων, διαδραματίζεται σε ένα φανταστικό βασίλειο του μεσαίωνα, όπου ο George είναι ο έντιμος ιππότης μίας τρομακτικής βασίλισσας. Αφού κατορθώνει να σώσει το βασίλειο σκοτώνοντας ένα δράκο, του προσφέρεται η δυνατότητα να εκπληρώσει τη μεγαλύτερή του επιθυμία. Απλά πράγματα, από αυτά που συμβαίνουν σε όλα τα παραμυθένια (#διπλής) διαφημιστικά. Και επειδή και λίγος σουρεαλισμός ποτέ δεν έβλαψε κανέναν, τον βλέπουμε να μεταφέρεται σε μία αίθουσα κινηματογράφου όπως και να επιβαίνει σε ένα λεωφορείο, κάνοντας τα πάντα για να βρει τον αγαπημένο του καφέ Nespresso.

    Ο George δεν είναι πρωτάρης στα διαφημιστικά και ακόμη περισσότερο σε αυτά της Nespresso: Συνεργάζονται από το 2006.

    Ο ιππότης Clooney στα γυρίσματα του διαφημιστικού για της καμπάνια της Nespresso που κυκλοφόρησε σήμερα, 17/10.

    «Συνεργάζομαι με τη Nespresso πολλά χρόνια και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που επέστρεψα. Αυτή τη φορά έχω την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσω δίπλα σε μία πολύ ταλαντούχα ηθοποιό, τη Natalie Dormer» δηλώνει ο ευγενής και πάνω από όλα επαγγελματίας George και δίνει πάσα στην συμπρωταγωνίστρια του να πει κι εκείνη, αυτά που πρέπει: «Είμαι λάτρης του καφέ Nespresso και η οικογένειά μου θεωρεί πως είμαι η πλέον κατάλληλη να κάνω αυτό το διαφημιστικό. Το να δουλέψω με τον George Clooney είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα! Είναι τόσο απολαυστικός και αστείος!». ΟΚ, σωστοί κι οι δύο και μπράβο τους, με τόσο εκλεκτό καφέ που ήπιαν δωρεάν.

    Ο George δεν είναι πρωτάρης στα διαφημιστικά και ακόμη περισσότερο σε αυτά της Nespresso. Συνεργάζονται από το 2006 και έχουν φτιάξει και οι δύο πολύ καλό προφίλ που αντέχει στο χρόνο και αναγνωρίζεται αμέσως. O Clooney της Nespresso είναι ένα brand από μόνο του (εξίσου -σχεδόν- με τον Clooney της Amal).  Η αλήθεια πάντως είναι πως η εταιρεία έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο να κάνει την ανακύκλωση προσβάσιμη σε όλους, ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή του κοινού στο πρόγραμμα, που υποστηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από τον ηθοποιό.

    Ο George Clooney συναντά την Natalie Dormer, την Margaery Tyrell του “Game of Thrones”. Αυτός, ο Ιππότης. Αυτή, η Βασίλισσα. Τους ενώνει ένα καλός καφές.

    Η έξυπνη και όμορφα κινηματογραφημένη καμπάνια περιλαμβάνει και ένα σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων με τον τίτλο «Really, George?», όπου πρωταγωνιστούν πολλοί από τους ανθρώπους που συμμετέχουν σε κάθε στάδιο της παραγωγής καφέ, από αγρονόμους και καλλιεργητές, έως στελέχη και ειδικούς της Nespresso, το οποίο αν μη τι άλλο δείχνει πως κάποιοι έχουν το χιούμορ και το τουίστ που όλοι χρειαζόμαστε.

     

    Διαβάζουμε ακόμα: Αυτή είναι η καλύτερη διαφήμιση όλων των εποχών;

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    80 χρόνια από την ίδρυση του (1939), το Αθηναϊκό τοπόσημο στη γωνία Βουκουρεστίου και Πανεπιστημίου υποχρεώνεται να στερηθεί το διεθνώς γνωστό brand name του. Η επιγραφή κατέβηκε ήδη. Το κατάστημα μετονομάστηκε σε Athénée.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο συνιδρυτής και CEO της διεθνώς αναπτυσσόμενης εταιρείας Syncbnb που βάζει εφαρμογές όπως Booking, Airbnb κ.α. κάτω από μία ομπρέλα, φωτογραφίζεται με το oλοκαίνουργιο Qashqai, το απόλυτο urban crossover της Nissan. Μας μιλάει για τις προοπτικές των ελληνικών startups, τους μεγάλους στόχους που έχει θέσει, αλλά την αγάπη του για το τρέξιμο στο βουνό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Πώς μπορεί η κακή διάθεση και η αρνητική ενέργεια να μετατραπούν σε κάτι δημιουργικό; Υπάρχει τρόπος, αρκεί να το θέλουμε.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Εκπροσωπεί την 4η γενιά του ιστορικού οίκου που εξάγει τον σπινθηροβόλο θησαυρό του σε 150 χώρες. Στα κελλάρια της οικογενειακής επιχείρησης λέγεται ότι αναπαύονται περισσότερα από 12 εκατομμύρια μπουκάλια, ορισμένα εκ των οποίων βρίσκουν τον δρόμο και για την Ελληνική αγορά, μέσω της Trinity Wines. Στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Αθήνα, ο Clovis Taittinger, ένας ορίτζιναλ Γάλλος από αυτούς που αγαπάμε, μίλησε στο Andro και στον Κίμωνα Φραγκάκη.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro