O George Clooney είναι ο Ιππότης που θέλουμε να μας κεράσει καφέ

    Κυκλοφόρησε σήμερα, 17 Οκτωβρίου, ένα ακόμη επικό ταξίδι αυτοσαρκασμού και καλής διαφήμισης της Nespresso. Φυσικά με τον brand ambassador George Clooney. Μαζί του η "κακιά & σέξι" Natalie Dormer του Game of Thrones.

     

    “Με ζεσταίνει η πανοπλία. What else?”

    Η ιστορία έχει ως εξής: ο ιππότης George φορώντας τη βαριά πανοπλία του, σώζει ένα μεσαιωνικό βασίλειο και αναζητά στους δρόμους της Νέας Υόρκης τη μεγαλύτερή του επιθυμία, να καταναλώσει τον καλύτερο καφέ του βασιλείου. Όπως  καταλαβαίνουμε ο George (επίθετο δεν χρειάζεται, ένας είναι ο George) δεν θα είναι μόνος, γιατί ο George ποτέ δεν είναι μόνος- πάντα συνοδεύεται. Εδώ παρέα θα έχει την Natalie Dormer, την Margaery Tyrell του “Game of Thrones”. Μαζί  θα κατακτήσουν τις περισσότερες από 30 χώρες στις οποίες θα παρουσιαστεί η νέα αυτή παγκόσμια καμπάνια της Nespresso.

    Μια έξοχη λήψη από τα γυρίσματα, αλλά κάποια στιγμή να μας εξηγήσει πως καταφέρνει και πιάνει το φλιτζανάκι με το Nespresso με το σιδερόφρακτο γάντι.

    Το τηλεοπτικό σποτ, διάρκειας 60 δευτερολέπτων, διαδραματίζεται σε ένα φανταστικό βασίλειο του μεσαίωνα, όπου ο George είναι ο έντιμος ιππότης μίας τρομακτικής βασίλισσας. Αφού κατορθώνει να σώσει το βασίλειο σκοτώνοντας ένα δράκο, του προσφέρεται η δυνατότητα να εκπληρώσει τη μεγαλύτερή του επιθυμία. Απλά πράγματα, από αυτά που συμβαίνουν σε όλα τα παραμυθένια (#διπλής) διαφημιστικά. Και επειδή και λίγος σουρεαλισμός ποτέ δεν έβλαψε κανέναν, τον βλέπουμε να μεταφέρεται σε μία αίθουσα κινηματογράφου όπως και να επιβαίνει σε ένα λεωφορείο, κάνοντας τα πάντα για να βρει τον αγαπημένο του καφέ Nespresso.

    Ο George δεν είναι πρωτάρης στα διαφημιστικά και ακόμη περισσότερο σε αυτά της Nespresso: Συνεργάζονται από το 2006.

    Ο ιππότης Clooney στα γυρίσματα του διαφημιστικού για της καμπάνια της Nespresso που κυκλοφόρησε σήμερα, 17/10.

    «Συνεργάζομαι με τη Nespresso πολλά χρόνια και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που επέστρεψα. Αυτή τη φορά έχω την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσω δίπλα σε μία πολύ ταλαντούχα ηθοποιό, τη Natalie Dormer» δηλώνει ο ευγενής και πάνω από όλα επαγγελματίας George και δίνει πάσα στην συμπρωταγωνίστρια του να πει κι εκείνη, αυτά που πρέπει: «Είμαι λάτρης του καφέ Nespresso και η οικογένειά μου θεωρεί πως είμαι η πλέον κατάλληλη να κάνω αυτό το διαφημιστικό. Το να δουλέψω με τον George Clooney είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα! Είναι τόσο απολαυστικός και αστείος!». ΟΚ, σωστοί κι οι δύο και μπράβο τους, με τόσο εκλεκτό καφέ που ήπιαν δωρεάν.

    Ο George δεν είναι πρωτάρης στα διαφημιστικά και ακόμη περισσότερο σε αυτά της Nespresso. Συνεργάζονται από το 2006 και έχουν φτιάξει και οι δύο πολύ καλό προφίλ που αντέχει στο χρόνο και αναγνωρίζεται αμέσως. O Clooney της Nespresso είναι ένα brand από μόνο του (εξίσου -σχεδόν- με τον Clooney της Amal).  Η αλήθεια πάντως είναι πως η εταιρεία έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο να κάνει την ανακύκλωση προσβάσιμη σε όλους, ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή του κοινού στο πρόγραμμα, που υποστηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από τον ηθοποιό.

    Ο George Clooney συναντά την Natalie Dormer, την Margaery Tyrell του “Game of Thrones”. Αυτός, ο Ιππότης. Αυτή, η Βασίλισσα. Τους ενώνει ένα καλός καφές.

    Η έξυπνη και όμορφα κινηματογραφημένη καμπάνια περιλαμβάνει και ένα σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων με τον τίτλο «Really, George?», όπου πρωταγωνιστούν πολλοί από τους ανθρώπους που συμμετέχουν σε κάθε στάδιο της παραγωγής καφέ, από αγρονόμους και καλλιεργητές, έως στελέχη και ειδικούς της Nespresso, το οποίο αν μη τι άλλο δείχνει πως κάποιοι έχουν το χιούμορ και το τουίστ που όλοι χρειαζόμαστε.

     

    Διαβάζουμε ακόμα: Αυτή είναι η καλύτερη διαφήμιση όλων των εποχών;

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Στη νέα σειρά after office drinks του Andro, συναντάμε τον αρχιτέκτονα Κώστα Πουλόπουλο. Με συντροφιά ένα -και περισσότερα- ποτήρια από το εκλεκτό ροζέ L’Ésprit du Lac , συζητάμε για το μεγάλο επαγγελματικό βήμα που έκανε στη Δανία, τις ευθύνες στη δουλειά και την οικογένεια, τον νόστο της πατρίδας, τον ρόλο του ως leader, αλλά και τις φιλικές του σχέσεις εντός και εκτός γραφείου.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Οι αστικές συγκοινωνίες Βόλου πρωτοπορούν. Θα μπορούσαν να κάνουν ένα απλό διαφημιστικό για να προβάλλουν τα νέα λεωφορεία της πόλης. Αντ' αυτού δημιούργησαν ένα βίντεο που έχει όλα τα φόντα να γίνει viral: Cool οδηγοί, διαφορετικοί πελάτες, διάθεση αυτοτρολαρίσματος σε κάθε πλάνο. Ειλικρινά μπράβο, δεν το περιμέναμε. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Από την πρώτη στιγμή έγινε talk of the town, καθώς είναι ένα μουσείο όπου ο ίδιος ο επισκέπτης γίνεται... έκθεμα. Με αφορμή τον ένα χρόνο λειτουργίας, το Μουσείο των Ψευδαισθήσεων προσκαλεί τους μικρούς και τους μεγάλους φίλους του σε ένα πάρτι εντελώς ξεχωριστό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro