Η greek foodtales μαθαίνει τις ελληνικές γεύσεις στους Ολλανδούς

    Με πάνω από 300 προϊόντα, 40 και πλέον παραγωγών, τέσσερις Έλληνες έχουν αποφασίσει να διαδώσουν το διατροφικό πλούτο της χώρας μας σε όλον τον κόσμο.

     
    greekfoodtales_3

    Μπείτε στο greek foodtales για να δείτε όλα τα προϊόντα και να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία.

    Από τότε που ήμουν πιτσιρικάς, θυμάμαι στα οικογενειακά τραπέζια, όταν η συζήτηση πήγαινε στην πολιτική, τους δικούς μου να μιλάνε για τα εξαίσια προϊόντα που παράγουμε ως χώρα, αλλά την αδυναμία της προώθησής τους στο εξωτερικό. Ήταν μια συζήτηση που «έπεφτε» πάντα στο τραπέζι και συνέχισε να «πέφτει» και τα επόμενα χρόνια.

    Ευτυχώς, όμως, υπάρχουν κάποιοι νέοι άνθρωποι που αποφάσισαν να αλλάξουν τα δεδομένα, εκμεταλλευόμενοι την τεχνολογία και την αγάπη τους για τις ελληνικές γεύσεις. Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν και τέσσερις Έλληνες: οι Θοδωρής Ματακιάδης, Χρήστος Παναγουλάκος, Γιώργος Μήτρακας και Νίκος Αλεξανδράκης, οι οποίοι ένωσαν τις δυνάμεις τους, δημιούργησαν την εταιρεία “greek foodtales” κι έχουν βάλει στόχο να διαδώσουν το διατροφικό πλούτο της χώρας μας σε όλον τον κόσμο.

    Μιλήσαμε μαζί τους και μας ταξίδεψαν στο δικό τους γευστικό παραμύθι.

    img_20160830_234725

    «Το φαγητό για εμάς είναι μια απόλαυση και όχι μια αναγκαιότητα, είναι το “παραμύθι” των ενηλίκων θα λέγαμε».

    Τι ήταν αυτό που σας ώθησε να δημιουργήσετε την “greek foodtales”;
    Η “greek foodtales” δημιουργήθηκε από την ανάγκη που είχαμε στο να προωθήσουμε το διατροφικό πλούτο της χώρας μας εκτός αυτής! Γιατί, για εμάς, η ποιότητα, η γεύση και η θρεπτική αξία της γαστρονομικής μας ιδιοσυγκρασίας, η οποία παράλληλα αποτελεί σημαντικό μέρος του πολιτισμού μας, είναι ένας μοναδικός θησαυρός που κληρονομήσαμε και θέλουμε, το λιγότερο, να διαδώσουμε. Μακάρι δε, να συμβάλουμε έστω και στο ελάχιστο στην εξέλιξή του. Θα είναι το ιδανικό για εμάς.

    Ποιος είναι ο στόχος σας με την “greek foodtales”;
    Στόχος είναι η προώθηση όλου αυτού του πλούτου με έναν τρόπο φρέσκο και διαφορετικό… πιο παραμυθένιο! Για όλους μας άλλωστε, τα παραμύθια ξυπνάνε όμορφες παιδικές αναμνήσεις. Το φαγητό για εμάς είναι μια απόλαυση και όχι αναγκαιότητα, το «παραμύθι» των ενηλίκων θα λέγαμε.
    Επίσης, θέλουμε να δώσουμε και ένα πάτημα σε καλούς Έλληνες παραγωγούς στην αγορά της Ολλανδίας μέσω του e-shop μας, αλλά και με την τοποθέτηση των προϊόντων τους σε καταστήματα λιανικής και εστιατόρια μέσω του δικτύου χονδρικής μας.

    «Έχουμε πάνω από 300 προϊόντα, 40 και πλέον παραγωγών. Από φέτα, λάδι και ελιές έως αλλαντικά, ζυμαρικά και καινοτόμα αναψυκτικά και μπίρες. Όλα ελληνικά».

    Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε στην προσπάθειά σας να υλοποιήσετε το στόχο σας;
    Οι δυσκολίες δεν λείπουν ποτέ, αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει το πώς τις αντιμετωπίζεις. Είτε πρόκειται για την αποδοχή του κόσμου σε ένα προϊόν που εμείς το πιστεύαμε πολύ είτε πρόκειται για κάποια παραγγελία που μας ήρθε λάθος από Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση, είχαμε γνώση του πόσο δύσκολο θα είναι το έργο μας και έτσι πεισμώνουμε περισσότερο σε κάθε εμπόδιο.
    Πάντως, μην περιμένετε την απάντηση ότι στο εξωτερικό είναι όλα πιο εύκολα από θέμα υπηρεσιών κ.λπ. Κάποια πράγματα είναι πιο εύκολα, αλλά σε κάποια άλλα υπάρχουν αγκυλώσεις ακόμα και σε ανεπτυγμένα σε επίπεδο επιχειρηματικής κουλτούρας περιβάλλοντα. Όλα παίζουν.

    Ποια είναι η ανταπόκριση του κόσμου στην “greek foodtales”;
    Είμαστε πολύ χαρούμενοι, γιατί μας έχει αγκαλιάσει αρκετά θερμά ο κόσμος, και η μεγαλύτερη διαφήμιση γίνεται κυρίως από στόμα σε στόμα. Η ανταπόκριση του κόσμου στα ελληνικά προϊόντα είναι θετική, αλλά ασφαλώς να θυμόμαστε πως μιλάμε για ένα συγκεκριμένο τμήμα του πληθυσμού που έχει γνώσεις και διάθεση να δοκιμάσει κάτι καινούργιο. Ξέρουμε ότι οι εποχές που ζούμε έχουν αλλάξει και ο κόσμος έχει απαιτήσεις και είναι αυστηρός κριτής. Στα θετικά είναι ότι όλο και περισσότεροι επαγγελματίες, εκτός από τους ιδιώτες, δοκιμάζουν τα προϊόντα μας και θέλουν να τα τοποθετήσουν και αυτοί με τη σειρά τους στο δικό τους χώρο.

    dsc_4605sm

    «Είμαστε πολύ χαρούμενοι, γιατί μας έχει αγκαλιάσει αρκετά θερμά ο κόσμος, και η μεγαλύτερη διαφήμιση γίνεται κυρίως από στόμα σε στόμα».

    Πόσα και ποια ελληνικά προϊόντα βρίσκουμε στην “greek foodtales”;
    Έχουμε πάνω από 300 προϊόντα, 40 και πλέον παραγωγών. Από φέτα, λάδι και ελιές έως αλλαντικά, ζυμαρικά και καινοτόμα αναψυκτικά και μπίρες. Όλα ελληνικά.

    Με ποια κριτήρια αυτά τα προϊόντα επιλέγονται;
    Ποιότητα: Στις πρώτες ύλες, στη διαδικασία παραγωγής, στο τελικό προϊόν και κυρίως στον παραγωγό.
    Τιμή: Όχι ακριβώς «τιμή», αλλά σχέση «ποιότητας-τιμής». Αυτό είναι κάτι που θέλουμε να περάσουμε και στο κοινό μας. Ναι, σίγουρα θα βρείτε πολλά περισσότερα φθηνά προϊόντα. Πιστεύουμε, όμως, ότι την ποιότητα που προσφέρουμε δεν θα τη βρείτε σε καλύτερη τιμή. Και μέσα στην ποιότητα είμαστε κι εμείς και όχι μόνο το προϊόν. Το site, οι συνεργάτες μας, οι συνταγές, οι ιστορίες, ο τρόπος παράδοσης κ.τ.λ.
    Αυθεντικότητα: Όταν λέμε αυθεντικότητα εννοούμε είτε πίστη στην παράδοση με μικρές απαραίτητες ενέσεις εκσυγχρονισμού είτε εννοούμε ακόμα και καινοτόμα προϊόντα που βασίζονται στην παράδοση, φτιάχνουν κάτι πολύ νέο, αλλά το κάνουν με πίστη. Ο παραγωγός είναι αφιερωμένος σε αυτό που κάνει.
    Παραγωγός: Κοιτάμε πολλά από τα προϊόντα μας να είναι από πιο μικρούς παραγωγούς που ασχολούνται με αυτό που κάνουν με αγάπη. Βέβαια, επειδή μιλάμε για τρόφιμα, πρέπει να έχουν όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις ασφαλείας.

    ladi

    «Αυτά που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση είναι σίγουρα το λάδι, οι ελιές, το μέλι».

    Με τα στοιχεία που έχετε έως τώρα, ποια ελληνικά προϊόντα φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη ζήτηση στο εξωτερικό;
    Αυτά που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση είναι σίγουρα το λάδι, οι ελιές, το μέλι… και εκεί ερχόμαστε εμείς. Να μάθουμε στους ξένους καταναλωτές ότι υπάρχουν και τα παραδοσιακά γιαούρτια. Πως ελληνικό τυρί δεν είναι μόνο η φέτα. Πως έχουμε κι εμείς βουβάλια που μετατρέπονται σε εκλεκτούς μεζέδες. Πως έχουμε ποιοτικά όσπρια που γίνονται και υπέροχες σαλάτες. Πως ένα μπουκαλάκι χυμός ντομάτας από ελληνικά χωράφια κλείνει μέσα του γεύση και παράδοση. Ότι μάθαμε κι εμείς να «ψήνουμε» πολύ καλές μπίρες. Γενικά, θέλουμε να καταφέρουμε όλα τα προϊόντα μας να έχουν ζήτηση. Να τα αγαπήσουν και να τα μάθουν οι ξένοι καταναλωτές, αλλά και περισσότεροι Έλληνες, όπως κι εμείς!

    Ποιος είναι ο επόμενος στόχος σας;
    Μέσα στον επόμενο χρόνο θα δείτε σίγουρα νέα προϊόντα που λείπουν από την γκάμα μας και από την Ολλανδία, νέες υπηρεσίες και τρόπους αγοράς… Θα αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο τις αγορές του Βελγίου, του Λουξεμβούργου και της Γερμανίας, όπου πουλάμε ήδη. Έχουμε πολύ όρεξη για δουλειά και πολλές ιδέες, αλλά η μέρα έχει μόνο 24 ώρες… Σίγουρα όμως θα βαρεθείτε με μας, γιατί σκοπό μας έχουμε να κάνουμε τη ζωή σας ένα «νόστιμο παραμύθι».

     

    Διαβάστε ακόμα: Μιλήσαμε με τους The Eaters για τα πάντα, εκτός από το φαγητό

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή του μήνα
    Andro Team Δημήτρης Ποτηρόπουλος: «Ευφυΐα είναι η ικανότητα προσαρμογής στην αλλαγή» 

    Στη νέα στήλη του Andro, επιδραστικοί Έλληνες μοιράζονται όσα τους κινητοποιούν στην πορεία της επιτυχίας. Ο αρχιτέκτονας και δημιουργός του γραφείου Potiropoulos+Partners μιλάει για την ομορφιά του ταξιδιού, την σημασία του να φτάσεις στον προορισμό και φωτογραφίζεται στο τιμόνι ενός ολοκαίνουργιου VOLVO S90.

    09.10.2017

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Γιάννης Τζανετάκης Δημήτρης Καλαβρός – Γουσίου: «Δεν βλέπω αδιέξοδα, αλλά προκλήσεις που κρύβουν ευκαιρίες» 

    Στη νέα στήλη του Andro, επιδραστικοί Έλληνες μοιράζονται όσα τους κινητοποιούν στην πορεία της επιτυχίας. Ο συνιδρυτής των Found.ation και TechTalent και και ιδρυτής του TEDxAthens εξηγεί γιατί στο «ταξίδι» της επιτυχίας δεν υπάρχουν σύντομες και εύκολες διαδρομές, και φωτογραφίζεται στο τιμόνι ενός VOLVO V90 Cross Country.

    18.09.2017

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο Γάλλος δισεκατομμυριούχος, επένδυσε 250 εκ. ευρώ, προκειμένου να δημιουργήσει μια «πανεπιστημιούπολη» για startuppers στην Πόλη του Φωτός και να εδραιώσει το Παρίσι στις κορυφαίες tech-πόλεις του πλανήτη.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Για μια ακόμη χρονιά, πολυεθνικές εταιρίες από όλο τον κόσμο στηρίζουν έναν πρωτότυπο αγώνα μόνο για γυναίκες, με έντονη φιλανθρωπική δράση.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro