Grow: Μια ομάδα μαθητών έφτιαξε μια επιχείρηση που θα ήθελες να κάνεις κι εσύ

    Επιχειρηματίες νεοσσούς κάτω των 18 ετών; Ναι, έχουμε και από αυτούς. Έφτιαξαν ένα ηλεκτρονικό φυτώριο και σιγά-σιγά γίνονται διάσημοι.

     

    «Ο “επιχειρηματικός κόσμος” είναι σίγουρα πολύ διαφορετικός για εμάς που είμαστε μαθητές. Σκεφτόμαστε όμως ότι από τώρα πρέπει να τον γνωρίσουμε, να εμπλακούμε σε αυτόν και να δούμε πώς λειτουργεί».

    Πώς φαντάζεστε γενικώς τα παιδιά της 2ας Λυκείου; Λίγο τρελαμένα; Λίγο μπερδεμένα, λίγο κολλημένα σε έναν άλλο κόσμο; Λίγο μονοδιάστατα, παρωπιδικά απορροφημένα από τις εξετάσεις; Ε, υπάρχει και ένα άλλο ενδεχόμενο. Να στήνουν την πρώτη τους επιχείρηση.

    Μερικοί φίλοι από τη 2α Λυκείου της ελληνογαλλικής σχολής Πειραιά Saint-Paul, αποπειράθηκαν να κάνουν μια «επιχείρηση» και τα κατάφεραν. Έφτιαξαν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα-φυτώριο με σπόρους, γλάστρες και υλικά, για να φτιάξετε το δικό σας μπαλκόνι και κήπο. Με την επιχείρησή τους αυτή συμμετείχαν στο διαγωνισμό του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων. Αν όλα πάνε καλά, θα μας εκπροσωπήσουν και στο εξωτερικό. Το Grow είναι το «παιδί» τους και όλο μεγαλώνει.

    «Θέλει πολλή δουλειά, αφοσίωση, χρόνο και σίγουρα να μην χάνεις το κουράγιο σου».

    Πώς γεννήθηκε η ιδέα για το Grow;
    Αρχική ιδέα υπήρξε η δημιουργία ενός «κρεμαστού κήπου» ή «κατακόρυφου φυτωρίου», το οποίο απευθύνεται σε όλους εμάς που, ενώ αγαπάμε τη φύση, λόγω έλλειψης χρόνου και χώρου δεν μπορούμε να έχουμε την επαφή που θα θέλαμε μαζί της. Μετά από πολλή δουλειά και συζήτηση με τους καθηγητές μας επικεντρωθήκαμε τελικά στη δημιουργία μιας υπηρεσίας που παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας ενός πλήρως εξατομικευμένου φυτωρίου για τον κάθε πελάτη, κάτι το οποίο είναι εφικτό μέσω της ιστοσελίδας μας.

    «Στο μέλλον πολλοί από εμάς θα θέλαμε να ολοκληρώσουμε το στήσιμο της επιχείρησης Grow και να τη μετατρέψουμε από εικονική σε πραγματική».

    Είναι περισσότερο «εικονική» επιχείρηση ή και πραγματική; Μπορεί δηλαδή κάποιος όντως να παραγγείλει;
    Στην πραγματικότητα η επιχείρηση είναι εικονική με την έννοια ότι δεν έχει νομική υπόσταση, δηλαδή ΑΦΜ. Όμως, αν εξαιρέσουμε το ΑΦΜ που είναι το μόνο που της λείπει, εφ’ όσον είμαστε μαθητές, κατά τ’ άλλα η επιχείρηση είναι πραγματική με υπαρκτό προϊόν, έτοιμη ιστοσελίδα με ηλεκτρονικό κατάστημα, αληθινούς προμηθευτές, πελάτες κλπ.


    Διαβάστε ακόμα: Τα κάθετα δάση της Κίνας


    Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Grow που το κάνουν «ανταγωνιστικό» ως υπηρεσία;
    Υπάρχουν κι άλλα φυτώρια που διαθέτουν τα προϊόντα τους διαδικτυακά. Αυτό που κάνει όμως τη δικιά μας υπηρεσία ανταγωνιστική, είναι η δυνατότητα παροχής εξατομικευμένου πακέτου κήπου μέσω διαδικτυακής παραγγελίας. Σε ένα απλό φυτώριο δε βρίσκει κανείς την ποιότητα από γλάστρες που διαθέτουμε στις τιμές που έχουμε εμείς. Με ένα «κλικ» ο πελάτης μας έχει το δικό του έτοιμο σετ-κήπο στην πόρτα του. Επιπλέον, έχουμε το προνόμιο πως προσφέρουμε στα πακέτα μας την ακριβή ποσότητα σπόρων και χώματος που θα χρειαστεί ανάλογα με τις γλάστρες που έχει επιλέξει για την οικιακή φύτευση, χωρίς να προμηθεύουμε τους πελάτες μας με περιττή ποσότητα, με αποτέλεσμα να υπάρχει σημαντική διαφορά στην τιμή σε σχέση με τα φυτώρια. Ένα ακόμη πλεονέκτημα της αγοράς από το Grow είναι το γεγονός πως ο πελάτης δεν αναγκάζεται να επισκεφθεί διαφορετικά φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα για να προμηθευτεί τα είδη για τη δημιουργία του κήπου του στο σπίτι αλλά τα αγοράζει όλα από την ιστοσελίδα μας.

    Πώς σας φαίνεται ο «επιχειρηματικός κόσμος» μέχρι στιγμής;
    Είναι σίγουρα ένας άλλος κόσμος για εμάς που είμαστε μαθητές. Σκεφτόμαστε όμως ότι από τώρα πρέπει να τον γνωρίσουμε, να εμπλακούμε σε αυτόν, να δούμε πώς λειτουργεί, ώστε να μπορέσουμε αργότερα να έχουμε μία διέξοδο στους δύσκολους καιρούς που ζούμε. Θέλει πολλή δουλειά, αφοσίωση, χρόνο και σίγουρα να μην χάνεις το κουράγιο σου.

    Όλη η ομάδα του Grow στην Εμπορική Έκθεση στο Mall της Αθήνας.

    Ποιες είναι οι πρώτες δυσκολίες που αντιμετωπίσατε ως «επιχειρηματίες»;
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσεις στον ανοιχτό επιχειρηματικό στίβο. Επίσης οι διαφωνίες μεταξύ μας δεν έλειψαν, πρέπει να έχεις ψυχικές αντοχές για να επιβιώσεις στο χώρο αυτό και να πετύχεις.

    Σε ποιους διαγωνισμούς θα συμμετάσχετε το προσεχές διάστημα;
    Έχουμε ήδη λάβει μέρος στο Διαγωνισμό Καλύτερης Εικονικής Επιχείρησης του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ) του οποίου περιμένουμε τα αποτελέσματα και σύντομα θα συμμετάσχουμε και στο διαγωνισμό Education Business Awards 2017 που είναι νεοσύστατος και γίνεται για 2η φορά στη χώρα μας.

    Τι θα θέλατε ιδανικά;
    Βραχυπρόθεσμα, στόχος μας είναι να έχουμε μια καλή επίδοση στους διαγωνισμούς που λαμβάνουμε μέρος και γιατί όχι να κατακτήσουμε την πρώτη θέση και να εκπροσωπήσουμε την χώρα μας σε πανευρωπαϊκό διαγωνισμό. Στο μέλλον, έχοντας ενηλικιωθεί, πολλοί από εμάς θα θέλαμε να ολοκληρώσουμε το στήσιμο της επιχείρησης Grow και να τη μετατρέψουμε από εικονική σε πραγματική.

    //www.growsp.com/
    www.facebook.com/growsph

     

    Διαβάστε ακόμα: 16χρονοι με χαρτζιλίκι το όνειρό τους

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή του μήνα

    Η γνωστή αλυσίδα ρούχων, αποφάσισε να αφήσει για λίγο στην άκρη τον κόσμο της μόδας, παρουσιάζοντας το νέο της project - το «It's: Pleat». Ένα coffee shop με βιολογικούς καφέδες και χυμούς, υγιεινά πιάτα και minimal ατμόσφαιρα.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Μιλήσαμε με τον 24χρονο που ήταν ο μόνος από την Ελλάδα που μπήκε στην φετινή λίστα «30 Under 30» πουλώντας... φύκια. Όχι για μεταξωτές κορδέλες, αλλά υπό μορφή καθημερινών αντικειμένων όπως θήκες για smartphones και γυαλιά ηλίου!

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Μιλήσαμε με τον Έλληνα ιδρυτή της Norbloc που πρωτοπορεί στον υποσχόμενο τομέα του KYC (Know Your Customer) και πρόσφατα εξασφάλισε χρηματοδότηση 2 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα από την Marathon VC του Πάνου Παπαδόπουλου και του Γιώργου Τζιραλή.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Κίμων Φραγκάκης Στέλιος Μάινας: «Στη ζωή, εσύ το φτιάχνεις το ταξίδι» 

    Επιδραστικοί Έλληνες μοιράζονται όσα τους κινητοποιούν στην πορεία της επιτυχίας. Ο αγαπητός ηθοποιός μιλάει για το «σπινθήρα στο μπουζί» που οδήγησε το δικό του ταξίδι προς την καταξίωση, τα «σέρβις» που κάνει στο... σαραβαλάκι του, αυτοσαρκάζεται απέναντι στις αναποδιές και φωτογραφίζεται στο τιμόνι ενός Volvo XC90.

    23.01.2018

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro