Γυναικα

Οι τέσσερις «θεές» που εξάγουν ελληνικά deli προϊόντα

Είναι άκρως γοητευτικές, στυλάτες και πανέξυπνες: Η Έρση Ξενάκη της Icaria Pure, η Simone και η Mirja Mierau της Filion και η Ευαγγελία Κουτσοβόλου της Daphnis&Chloe, μιλούν για business και ποιότητα ζωής και φωτογραφίζονται αποκλειστικά στο Andro.

 
DSC_4899

H Simone και η Mirja Mierau, οι δύο αδελφές από τη Γερμανία, μιλούν ενθουσιωδώς για την εξαγωγιμότητα των ελληνικών deli προϊόντων και για… σάλτσα ντομάτας με Μαυροδάφνη! (Φωτό: Φιλιώ Σταματοπούλου)

Filion: Το ελληνικό delicatessen που κατακτά τις γερμανόφωνες αγορές

Η Σιμόνε και η Μίρια ήρθαν κορίτσια στην Ελλάδα, αγάπησαν τον τόπο και αποφάσισαν να ζήσουν εδώ. Δεν άργησαν να συλλάβουν το όραμα της εξαγωγής ελληνικών προϊόντων με λιτή αισθητική, χωρίς Παρθενώνες, στον τόπο καταγωγής τους:

Πώς προέκυψε η σχέση σας με την Ελλάδα;
Όταν ήμασταν περίπου 13 χρόνων ένας οικογενειακός φίλος, δημοσιογράφος που γράφει για ταξίδια, είχε δημοσιεύσει ένα βιβλίο για τη Σκύρο. Μας είπε ότι πρέπει να την επισκεφθούμε οπωσδήποτε. Έτσι κάναμε διακοπές εκεί μία χρονιά και μετά κάθε χρόνο πηγαίναμε στη Σκύρο – πουθενά αλλού, πρώτα με την οικογένεια και μετά με φίλους. Έχουμε αποκτήσει μια ιδιαίτερη σχέση με το νησί και με τους ανθρώπους εκεί. Την αγαπάμε πολύ. Κάπως έτσι ξεκίνησε η σχέση μας με την Ελλάδα όπου ζούμε πλέον πολλά χρόνια και έχουμε κάνει οικογένειες με έλληνες συζύγους.

Geschenkpaket_Gourmet_grande

“Σας προτείνω να δοκιμάσετε την «Κρέμα Φιστικιού», φτιαγμένη μόνο από φιστίκια Αιγίνης, τη «Σάλτσα Ντομάτα με Μαυροδάφνη», ένα από τα best seller μας στη Γερμανία, και το «Fleur de Sel» μας από τα Κύθηρα. (phot credit: filion.eu )

Πότε δραστηριοποιηθήκατε στην αγορά και ποια ήταν η αιτία γέννησης της «Filion»;
Μετά από μερικά χρόνια στο χώρο του product marketing και με εμπειρία πλέον και στις 2 αγορές (της Γερμανίας και της Ελλάδας), βλέπαμε την ανάγκη να μπούνε στη γερμανική αγορά αυθεντικά ελληνικά προϊόντα με ένα συνδυασμό ποιότητας και αισθητικού packaging design (είχαμε βαρεθεί να βλέπουμε τον Παρθενώνα στις συσκευασίες), δηλαδή προϊόντα τα οποία έχουν φτιαχτεί με αγάπη και όχι μόνο με σκοπό το γρήγορο χρήμα.
Η εταιρεία Filion «Α Journey of Taste» ιδρύθηκε το 2007, οπότε είχαμε ήδη ξεκινήσει τα ταξίδια μας στην Ελλάδα για να ανακαλύψουμε τα νοστιμότερα αγνά προϊόντα, τα οποία επιλέξαμε και επιλέγουμε συνεχώς. Τα προϊόντα μας προέρχονται απευθείας από τη φύση και φτιάχνονται από ανθρώπους που έχουν αγάπη, ακόμα και λατρεία για τα προϊόντα τους. Οι σωστοί προμηθευτές μας είναι η επιτυχία μας.

Σκοπεύετε αποκλειστικά στη γερμανική αγορά ή έχετε παραγγελίες και από άλλες χώρες;
Αυτήν τη στιγμή σκοπεύουμε κυρίως στις γερμανόφωνες χώρες, τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία. Συνεργαζόμαστε, όμως με μερικές αλυσίδες delicatessen που έχουν καταστήματα και σε άλλες χώρες.

Διαβάστε ακόμα: KILIKIO, ένα ελληνικό ντελικατέσεν στην καρδιά του Παρισιού 

Ποια είναι η απήχηση που έχουν τα ελληνικά προϊόντα στο εξωτερικό;
Η απήχηση των ελληνικών προϊόντων έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Οι Γερμανοί έχουν μόλις αρχίσει να τα δοκιμάζουν και να τα εκτιμούν. Έχει βοηθήσει πολύ και το γεγονός ότι έχουν δημιουργηθεί πολλές μικρές ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν ως στόχο την πώληση ελληνικών ποιοτικών προϊόντων σε καλαίσθητη συσκευασία.

Υπάρχει κάποιο προϊόν που κάνει στο εξωτερικό θραύση, αλλά εμείς το σνομπάρουμε;
Το «Τσάι Φύλλα Ελιάς», το οποίο είναι ένα εξαιρετικό προϊόν με πολλές θρεπτικές αξίες. Δεν έχει μόνο ωραία γεύση, αλλά βοηθάει και στην αποτοξίνωση, ενώ έχει και επουλωτικές ιδιότητες. Τα φύλλα ελιάς είναι εξαιρετικά πλούσια σε βιταμίνες A, B, C και Ε και δίνουν στο σώμα anti-viral, anti-bacterial και anti-fungal ώθηση. Είναι τέλεια και για το κρύωμα, τη γρίπη και τις λοιμώξεις.

Ο στόχος μας είναι να καλύψουμε όλη την αγορά των delicatessen κυρίως στη Γερμανία, στην Ελβετία και στην Αυστρία και να στηρίξουμε την εμφάνιση επιλεγμένων ελληνικών προϊόντων ακόμα πιο δυνατά.

 

1

“Μόνο μια συνολική και έντονη προσπάθεια πολλών νέων επιχειρηματιών που ακολουθούν τους ίδιους στόχους, όπως ποιότητα, αισθητική, fair trade, θα βοηθήσει να αλλάξει η εικόνα των ελληνικών προϊόντων προς τα έξω και την επιτυχία όλων μας!” (Φωτό: Φιλιώ Σταματοπούλου)

Ποιοι επιλέγουν τα ελληνικά deli προϊόντα ως πελάτες;
Οι άνθρωποι που δίνουν μεγάλη έμφαση στο well-being του σώματός τους, που προτιμούν δηλαδή φαγητά με εξαιρετικές θρεπτικές αξίες, φυσικά προϊόντα. Επίσης, αυτοί που έχουν ταξιδέψει στην Ελλάδα και έχουν αυθεντική αγάπη για τα προϊόντα και τον τρόπο ζωής της. «What you eat is the fuel for your body»!

Τι μας προτείνετε να δοκιμάσουμε;
Ένα εξαιρετικό προϊόν είναι η «Κρέμα Φιστικιού» φτιαγμένη μόνο από φιστίκια Αιγίνης, μια εξαιρετική γεύση για το πρωινό που δίνει ενέργεια για όλη την ημέρα. Όπως και το βιολογικό μας «Πετιμέζι» – δίνει μια απίστευτη γεύση σε κάθε vinaigrette, ως σάλτσα π.χ. σε κοτόπουλο στο wok. Η «Σάλτσα Ντομάτα με Μαυροδάφνη» είναι ένα από τα best seller μας στη Γερμανία, μια φυσική απόλαυση με νόστιμες ντομάτες και Μαυροδάφνη σε ένα βαζάκι για ένα γρήγορο υγιεινό φαγητό. Επίσης, το «Fleur de Sel» μας από τα Κύθηρα δίνει μια απίθανη γεύση σε κάθε φαγητό – είναι σαν αισθάνεσαι τη θάλασσα στη γλώσσα σου.

Ποια είναι τα επόμενα επιχειρηματικά βήματα για τη «Filion»;
Ο στόχος μας είναι να καλύψουμε όλη την αγορά των delicatessen κυρίως στη Γερμανία, στην Ελβετία και στην Αυστρία και ανάλογα να στηρίξουμε και την εμφάνιση επιλεγμένων ελληνικών προϊόντων ακόμα πιο δυνατά στην Γερμανία με άλλο τρόπο, αλλά αυτό θα μείνει μυστικό προς το παρόν.

Υπάρχει χώρος στη συγκεκριμένη εξαγωγική δραστηριότητα, ώστε να ενεργοποιηθούν και άλλοι νέοι επιχειρηματίες;
Ναι, οπωσδήποτε, μόνο μια συνολική και έντονη προσπάθεια πολλών νέων επιχειρηματιών που ακολουθούν τους ίδιους στόχους, όπως ποιότητα, αισθητική, fair trade, θα βοηθήσει να αλλάξει η εικόνα των ελληνικών προϊόντων προς τα έξω και την επιτυχία όλων μας!

Ποιο είναι το επιχειρηματικό σας motto και ποιο το motto ζωής;
“The only way to do great work is to love what you do.” – Steve Jobs
“A Journey is best measured in friends rather than miles.” – Tim Cahill.

Στην επόμενη σελίδα: Daphnis and Chloe – Τα βότανα «μαχητές» της Ευαγγελίας Κουτσοβούλου.

1 2 3

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Mετράει 23 χρόνια ζωής και ήταν η πρώτη ιδιωτική αεροπορική σχολή που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Πλέον η φήμη της έχει ξεπεράσει τα ελληνικά σύνορα. Επισκεφθήκαμε τις εγκαταστάσεις της Global Aviation, τις φωτογραφήσαμε και καταλάβαμε γιατί είναι πρωτοπόρος στο είδος της.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Επειδή η αλήθεια κρύβεται πάντα στα ψιλά γράμματα, καλό είναι να διασκεδάζουμε με το συγκεκριμένο app, αλλά θα πρέπει να ξέρουμε και τις συνέπειες.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Το νέο αρχιτεκτονικό κομψοτέχνημα του κοσμοπολίτικου νησιού, ένα πάντρεμα της αιγαιοπελαγίτικης παράδοσης με τη σύγχρονη ταυτότητά του, θα είναι έτοιμο το 2021, θα κοστίσει περίπου 25 εκατ. ευρώ και θα αυξήσει ακόμη περισσότερο τις τουριστικές ροές.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο ιδρυτής και εμπνευστής του Club Utile Dulci, Ανδρέας Γιαννόπουλος μας μίλησε για την ιδέα του που θυμίζει κάτι και από σύγχρονους Δειπνοσοφιστές. Στην επόμενη συνάντηση βασικοί ομιλητές θα είναι ο πρώην υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος, ο πρόεδρος της Vodafone Ελλάδας Χάρης Μπρουμίδης και ο πολιτικός επιστήμων Λευτέρης Κουσούλης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro