Η Καλάσνικοφ άνοιξε κατάστημα αναμνηστικών με όπλα σε αεροδρόμιο της Μόσχας

    Η μπουτίκ της κατασκευάστριας του θλιβερά διάσημου ΑΚ-47 προτείνει στους ταξιδιώτες μια βεντάλια προϊόντων, μεταξύ των οποίων ρούχα, τσάντες, κασκέτα, αλλά και πλαστικές ρέπλικες των όπλων της.

     
    Kalashnikov2

    Στο διεθνές αεροδρόμιο Chérémétiévo της Μόσχας, δίπλα σε αρώματα και σοκολατάκια, μπορείτε τώρα να αγοράσετε το Καλάσνικόφ σας περιμένοντας να αναγγελθεί η πτήση σας. Φυσικά, τα όπλα είναι από πλαστικό. (Φωτό: AFP)

    Στο διεθνές αεροδρόμιο Chérémétiévo της Μόσχας, δίπλα σε αρώματα και σοκολατάκια, η Kalachnikov παρουσιάζει στους πελάτες της μία ευρεία γκάμα προϊόντων.

    Σ’ αυτό το μαγαζί των ούτε λίγο ούτε πολύ 58 τ.μ., το οποίο άνοιξε τις πόρτες του στις 16 Αυγούστου, αν είστε ενήλικας, μπορείτε να αγοράσετε το Καλάσνικόφ σας περιμένοντας να αναγγελθεί η πτήση σας. Φυσικά, δεν πρόκειται για πραγματικά όπλα αυτά που εκτίθενται στους τοίχους, αλλά για ακριβή αντίγραφα από πλαστικό.

    Είναι η πρώτη μπουτίκ που ανοίγει η κατασκευάστρια εταιρεία του περίφημου ΑΚ-47, πρώτου μοντέλου μιας σειράς αυτόματων πυροβόλων των Σοβιετικών που λανσαρίστηκε το 1947 και έκτοτε έγινε το αγαπημένο όπλο σε κάθε είδους συγκρούσεις, πολέμους και τρομοκρατικές ενέργειες. Θα ακολουθήσουν ώς το τέλος του έτους άλλα 60 καταστήματα κατά μήκος της χώρας.

    Με την κίνηση αυτή, η εταιρεία προχωράει τη στρατηγική της διαφοροποίησης της παραγωγής της που ξεκίνησε στις αρχές του χρόνου, με το λανσάρισμα διαφόρων αξεσουάρ, μαχαιριών, ακόμα και μιας σειράς ανδρικού prêt-à-porter στυλ μιλιτέρ.

    Οι οικονομικές κυρώσεις που της επιβλήθηκαν είχαν ως αποτέλεσμα να χαθεί μια αγορά σε Ευρώπη και ΗΠΑ που αντιπροσώπευε το 70% των πωλήσεών της.
    kalashnikov1

    Η διαφοροποίηση στην παραγωγή οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η Kalachnikov είναι μία από τις εταιρείες εκείνες που η Δύση έχει βάλει στη μαύρη λίστα μετά την ουκρανική κρίση και την προσάρτηση της Κριμαίας από τη Ρωσία το 2014. (Φωτό: flipboard.com)

    Θα απευθύνεται «σε κείνους που έχουν έναν έντονο τρόπο ζωής και μοιράζονται τις αξίες του στρατού». Επιπλέον, όπως εξηγεί Vladimir Dmitriyev, διευθυντής μάρκετινγκ: «Η Kalachnikov είναι μία από τις πιο δημοφιλείς μάρκες που σού ‘ρχονται στο μυαλό, όταν σκέφτεσαι τη Ρωσία».

    Η μετάλλαξη αυτή οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η Kalachnikov είναι μία από τις εταιρείες εκείνες που η Δύση έχει βάλει στη μαύρη λίστα μετά την ουκρανική κρίση και την προσάρτηση της Κριμαίας από τη Ρωσία το 2014.

    Οι οικονομικές κυρώσεις που της επιβλήθηκαν είχαν ως αποτέλεσμα να χαθεί μια αγορά σε Ευρώπη και ΗΠΑ που αντιπροσώπευε το 70% των πωλήσεών της σε κυνηγετικά όπλα και όπλα σκοποβολής. Οπότε τώρα η φίρμα επιχειρεί να στραφεί στην εγχώρια αγορά, αλλά να ανοιχτεί και σε κείνες της Λατινικής Αμερικής ή της Ασίας.

    Πάντως, το αεροδρόμιο δεν βλέπει με καλό μάτι το άνοιγμα του καταστήματος και οι υπηρεσίες ασφαλείας του παρακολουθούν από πολύ κοντά την όλη κατάσταση, φοβούμενες το ενδεχόμενο να υπάρξουν «έκτροπα ή ατυχή συμβάντα».

    Κάντε εδώ μια περιήγηση στο κατάστημα:

     

    Διαβάστε ακόμα: Captagon, το «μαγικό φίλτρο» των τζιχαντιστών

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    blog comments powered by Disqus
    Πιο δημοφιλή του μήνα

    Έως τώρα η Σουηδική εταιρία ήταν διάσημη για «τα βιδώνω μόνος μου» έπιπλά της. Από σήμερα θα την θυμόμαστε και για τις έξυπνες απαντήσεις της.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Νίκος Καρανικόλας Χρύσανθος Πανάς: Όσα με οδηγούν μπροστά, στη ζωή και στο επιχειρείν – To Video 

    Ο πρωτοπόρος επιχειρηματίας θυμάται την πορεία του από το ξεκίνημα του Island πριν 25 χρόνια μέχρι την πρόσφατη αναβίωση του Zonar's. Καθώς μας ξεναγεί στις εμβληματικές διευθύνσεις του Panasgroup με ένα VOLVO S90, μοιράζεται μαζί μας τα μαθήματα ζωής που έχει αποκομίσει. Και αποκαλύπτει τα μελλοντικά του σχέδια, στα οποία περιλαμβάνεται η μεταφορά του Salon de Bricolage στο Λονδίνο.

    19.04.2017

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro TV
    Βασίλης Χαρίτος Θεόδωρος Ν. Χαραγκιώνης: «Στη ζωή, έχω το δεξί πόδι πάντα στο γκάζι» 

    Στη νέα στήλη του Andro, πρωτοπόροι μοιράζονται όσα τους κινητοποιούν στην πορεία της επιτυχίας. Οραματιστής και δημιουργός με αγάπη για την ταχύτητα, ο Πρόεδρος του Ομίλου Χαραγκιώνη, της Sierra Charagionis και της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής ICSC, φωτογραφίζεται με το συλλεκτικό του VOLVO PV444 και με ένα ολοκαίνουριο VOLVO S90 και αποκαλύπτει αυτό που τον «οδηγεί μπροστά» στη ζωή και στο επιχειρείν.

    31.03.2017

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ένα νέο media brand από το Andro.gr κάνει πρεμιέρα: Ο Κίμων Φραγκάκης παρουσιάζει τους Αριστοτέχνες της νέας εποχής που δημιουργούν κομψοτεχνήματα με το χέρι και προσφέρουν μοναδικές υπηρεσίες και σπάνιες εμπειρίες.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro