Οι LOOM% βάζουν και πάλι τον αργαλειό στη ζωή μας

    Το δίδυμο των Αναστασία Ξενάκη και Πέτρου Χριστοφοράτου ζωντάνεψε έναν παραδοσιακό αργαλειό στου Παπάγου, γεννώντας την πρώτη χειροποίητη ζώνη με πολύτιμες υφαντές δημιουργίες και δέρμα. Γράφει η Ντόγια Καρολίνη.

     
    loomigans

    Ο Πέτρος Χριστοφοράτος και η Αναστασία Ξενάκη είναι τα δύο παιδιά πίσω από τους LOOM%.

    Η εποχή που κάθε σπίτι είχε μόνιμα στημένο έναν αργαλειό κάτω από το χαγιάτι ή στο κατώι, και το αέναο πέρασμα της περιπετειώδους Ελληνικής ζωής αποτυπωνόταν σε υφαντά, έχει περάσει στις σελίδες των σκονισμένων λαογραφικών βιβλίων.

    Ωστόσο, μετά την επέλαση του τραχανά με goji berry, του “GINETAI” του Peter Economides, των Ancient Greek Sandals στους εύθραυστους αστραγάλους της Gisele, του Yatzer στους Financial Times, των patterns της Mary Katrantzou, και του ανάλαφρου μεταξιού από το Σουφλί που λατρεύει ο Hermès, λέξεις, όπως «αργαλειός», «στημόνι» και «αδράχτι», θα ξαναμπούν στο λεξιλόγιο του μοντέρνου, άνετου ευπατρίδη που φτάνει παντού, αλλά δεν ξεχνάει ποτέ από που ακριβώς έρχεται.

    Και γιατί όχι, διάολε.

    loom_kolaz3

    Tον Σεπτέμβριο του 2016 οι LOOM% ζωντάνεψαν έναν παραδοσιακό αργαλειό στου Παπάγου, γεννώντας με αυτοπεποίθεση την πρώτη χειροποίητη ζώνη με πολύτιμες υφαντές δημιουργίες και δέρμα.

    Aναπνέουμε την digital εποχή της γρήγορης πληροφορίας, όπου κάθε είδηση έχει διάρκεια ζωής κάτω των τριών λεπτών, όση και ένα post στο timeline του Instagram. Και κάθε επόμενη, περήφανη αγορά μιας ακόμη ζώνης Missoni ή Βottega Veneta επιτυγχάνεται με τρία click στο Mr. Porter.

    Όμως, ταυτόχρονα, η ίδια η λογική του να υφαίνει κάποιος σε ξύλινο, παραδοσιακό αργαλειό για ώρες και μέρες, με σχεδόν εραλδική προσήλωση, μες στην Αθήνα μια μοναδική δερμάτινη ζώνη μόνο για σένα, με στοιχεία βγαλμένα από τη λαογραφία του τόπου, μοιάζει εξαιρετικά ρομαντική.

    Σα να λειτουργείς mono σε έναν κόσμο stereo. Ασυνήθιστο και άρα άκρως γοητευτικό.

    loom_kolaz2

    Η φιλοσοφία του “Back to Basics” και της επιστροφής στις ρίζες βρίσκεται πίσω από το επιχειρηματικό εγχείρημα των LOOM%.

    Η φιλοσοφία του “Back to Basics” και της επιστροφής στις ρίζες, της επιλογής τελικά του παραδοσιακά «ποιοτικού», έκανε το τολμηρό δίδυμο της Αναστασίας Ξενάκη και του Πέτρου Χριστοφοράτου να κάνουν τη δική τους επανεκκίνηση. Κάπως έτσι, τον Σεπτέμβριο του 2016 ζωντάνεψε ένας παραδοσιακός αργαλειός στου Παπάγου, γεννώντας με αυτοπεποίθεση την πρώτη χειροποίητη ζώνη με πολύτιμες υφαντές δημιουργίες και δέρμα.

    Τα σχέδια και τα μοτίβα, που κοσμούν τα υφαντά των LOOM%, είναι κατά κύριο λόγο γεωμετρικά σχήματα, ρίγες, σχηματοποιημένες μορφές ανθρώπων, φυτών, ζώων και αντικειμένων και προέρχονται ως επί το πλείστον από παραδοσιακές ελληνικές φορεσιές. Κάθε περιοχή της χώρα μας έχει άλλωστε το δικό της τρόπο ύφανσης και το δικό της μοναδικό στυλ και κάποιος, που γνωρίζει άριστα τα μυστικά της τέχνης, μπορεί με ευκολία να διακρίνει από τα μοτίβα, τα χρώματα, αλλά και την τεχνική ύφανσης, τα υφαντά από τη Μακεδονία, την Ήπειρο, την Κρήτη, τη Σαντορίνη και άλλες περιοχές της Ελλάδας.

    loom_kolaz1

    Κύριοι, μπείτε στο www.feelourloom.com και βρείτε τη ζώνη που ταιριάζει στο προσωπικό σας στυλ.

    Είστε ο τύπος της Ναξιώτικης τεχνικής και των αποχρώσεων του Αιγαίου, της Θρακιώτικης και των πεισματικά γήινων χρωμάτων ή μήπως σας γοητεύει το γενναίο αργιλέ καρό της περιοχής «Σοφάδων» της Θεσσαλίας;

    Κύριοι, μπορείτε και εσείς να ανακαλύψετε το δικό σας twist, ξεκινώντας τη δική σας παράδοση, μπαίνοντας στο www.feelourloom.com και επιλέγοντας τη ζώνη που ταιριάζει στο προσωπικό σας στυλ.

    //Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο Facebook και στο Instagram.

     

    Διαβάστε ακόμα: ΚΥΔΟΣ – Κόμπος με ονομασία προέλευσης

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Το βραβευμένο αρχιτεκτονικό γραφείο που ξεκίνησε το 1989 ατενίζει το μέλλον με νέα προοπτική χάρη στην ένταξη και του άρτι αφιχθέντα από το Λονδίνο, Ρήγα Ποτηρόπουλου.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Η Βάσια, ο Δήμος και ο Ανδρέας, τρία νέα παιδιά που αγαπούν τις δημιουργικές ιδέες, ένωσαν τις δυνάμεις τους και έφτασαν να δουλεύουν (και) για λογαριασμό του φημισμένου αμερικανικού δικτύου.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο ιδρυτής της ελληνικής ωρολογοποιίας, Ianos Watches, μιλάει στο Andro για το όραμά του να δημιουργήσει ένα brand που θα έχει διεθνή στόχευση και τα ρολόγια του που υμνούν τον μηχανισμό των Αντικυθήρων και τους Συμιακούς σφουγγαράδες.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Η νέα καμπάνια της Creta Farms αναμετράται με το τελευταίο ταμπού του μάρκετινγκ τροφίμων: Τη χωρισμένη οικογένεια. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top Andro