Το οραμα μου

    Ο Νίκος Νανάς, με το επαναστατικό Noowit, φέρνει το Διαδίκτυο στα μέτρα σας

    Σε έναν αλγόριθμο εμπνευσμένο από το ανθρώπινο ανοσοποιητικό σύστημα βασίζεται η πιο φιλόδοξη ηλεκτρονική πλατφόρμα ενημέρωσης σε παγκόσμιο επίπεδο.

     
    IMG_7867_1

    Ειδικός στα Ευφυή Συστήματα και την Τεχνητή Νοημοσύνη, ο Νίκος Νανάς δημιούργησε μια πλατφόρμα μοναδική σ’ ολόκληρο τον κόσμο κι ετοιμάζεται να κατακτήσει το Διαδίκτυο.

    Ο Νίκος Νανάς είναι ένα από τα λαμπρότερα μαθηματικά μυαλά που έχει βγάλει η χώρα τα τελευταία χρόνια. Επιστημονικές του ειδικότητες είναι τα Ευφυή Συστήματα και η Τεχνητή Νοημοσύνη, τομείς που δίδαξε για περίπου τρία χρόνια στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Η διδακτορική του εργασία στα τεχνητά ανοσοποιητικά συστήματα χαίρει παγκόσμιου σεβασμού και σε αυτή βάσισε τη δημιουργία μιας καινοτόμου ηλεκτρονικής πλατφόρμας, μοναδικής σε ολόκληρο τον κόσμο: το «Noowit». Τα τελευταία τρία χρόνια μετέτρεψε το διδακτορικό του σε πράξη, μέσω μιας start up, κι ετοιμάζεται να κατακτήσει το Διαδίκτυο. Μας εξηγεί:

    Καινοτομία σε όλα τα επίπεδα

    Το Noowit είναι ένας εξατομικευμένος τρόπος ενημέρωσης. Μια πλατφόρμα πολλαπλών επιλογών των πηγών και των ανθρώπων από τους οποίους θέλουμε να ενημερωνόμαστε και φιλτραρίσματος των άρθρων, σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά μας. Το αποτέλεσμα είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό, το οποίο αποκαλούμε «The Stream».

    Οι σελίδες του κάθε περιοδικού είναι ιεραρχημένες με βάση, αφενός, την πιο πρόσφατη αρθρογραφία και, αφετέρου, το ειδικό αναγνωστικό ενδιαφέρον. Αντίστοιχα προσαρμόζεται και το μέγεθος των άρθρων ανά σελίδα. Το Noowit δίνει επίσης τη δυνατότητα στον οποιονδήποτε να δημιουργήσει το δικό του ευφυές περιοδικό, είτε με δικό του πρωτογενές υλικό, όπως π.χ. ένας blogger, είτε με curating υλικού ειδικού ενδιαφέροντος.

    «Εάν γίνουν εξυπνότεροι οι κόμβοι, θα αλλάξει και η συνολική μας ευφυΐα».

    Το Noowit αποτελεί ένα δίκτυο δημοσίευσης, όπως το Twitter, όπου μπορεί κάποιος να κάνει subscribe σε περιοδικά άλλων, ενσωματώνοντας τα άρθρα τους στο Stream του. Το Stream, όμως, διαθέτει πολύ ομορφότερο περιβάλλον από ένα blog, πολύ καλύτερο design σε σχέση με το readability και το πιο σημαντικό, είναι ευφυές.

    Στόχος μας είναι να αποφύγουμε όλο το «θόρυβο» που συνοδεύει τα άρθρα που πραγματικά μας ενδιαφέρουν, γλιτώνοντας κόπο και χρόνο. Υπάρχει, εν ολίγοις, ένα κοινωνικό έρεισμα πίσω από το Noowit: να αλλάξουμε τον τρόπο που πληροφορούμαστε. Εάν γίνουν εξυπνότεροι οι κόμβοι, θα αλλάξει και η συνολική μας ευφυΐα.

    Οι Συνιδρυτές του Noowit Χρήστος Σπηλιόπουλος (αριστερά) και Νίκος Νανάς

    Οι συνιδρυτές του “Noowit” Χρήστος Σπηλιόπουλος (αριστερά) και Νίκος Νανάς.

    Το πέρασμα στην εποχή της σελίδας

    Καταφέραμε αλγοριθμικά να δημιουργήσουμε σελίδες για οποιοδήποτε browser, οποιουδήποτε μεγέθους. Πιστεύουμε πολύ στη σελιδοποίηση του περιεχομένου. Το Διαδίκτυο θα φύγει άμεσα από τον «πάπυρο» και τα infinite lists του Twitter και του Facebook και θα περάσουμε στην εποχή της σελίδας. Το Noowit είναι η πρώτη εφαρμογή που σελιδοποιεί περιεχόμενο στο desktop. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε πρώτη φορά brand advertisement στο Διαδίκτυο.

    Στο Noowit, ο αναγνώστης θα βλέπει τις διαφημίσεις μόνο αν είναι σχετικές με τα ενδιαφέροντά του.

    Οι διαφημίσεις που θα ενσωματωθούν στο Noowit ονομάζονται «adaptive native ads». Οι χρήστες του Διαδικτύου έχουν αναπτύξει το λεγόμενο «banner blindness», έχουν μάθει να αποφεύγουν τα banners, οπότε οι διαφημιστές αναζητούν νέους τρόπους διαφήμισης. Η επικρατέστερη εναλλακτική είναι η ενσωμάτωση της διαφήμισης στο περιεχόμενο. Στο Facebook, ας πούμε, ο βασικός όγκος των διαφημίσεων αποτελούν native ads, ενσωματώνονται δηλαδή στο Newsfeed, με promoted posts ή videos. Στη δική μας περίπτωση θα είναι adaptive, γιατί ο αναγνώστης θα τις βλέπει μόνο αν είναι αρκετά σχετικές με τα ενδιαφέροντά του. Αν συμπίπτουν απόλυτα, μπορεί να εμφανίζονται και full screen. Αφενός, δεν θα είναι ενοχλητικές για το χρήστη και, αφετέρου, ο διαφημιζόμενος θα απολαμβάνει τη σιγουριά ότι η διαφήμισή του θα βρίσκει το στόχο-κοινό της.

    desktop_page_4

    “Το περιοδικό που θα παράξεις εσύ στο Noowit, ο κάθε χρήστης σου θα το λαμβάνει διαφορετικά, προσαρμοσμένο στις δικές του προτιμήσεις”.

    Παγκόσμια πρώτη

    Υπάρχουν πολλοί RSS aggregators που συγκεντρώνουν πληθώρα πηγών σε ένα σημείο στο Διαδίκτυο, αλλά δεν φιλτράρουν, όπως το Noowit, το ατελείωτο περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Άλλες πλατφόρμες μας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργούμε δικά μας περιοδικά. Δεν διαθέτουν όμως «ευφυΐα». Το περιοδικό που θα παράξεις εσύ στο Noowit, ο κάθε χρήστης σου θα το λαμβάνει διαφορετικά, προσαρμοσμένο στις δικές του προτιμήσεις.

    Οι ανταγωνιστές μας δεν έχουν καν εξατομίκευση. Αποτελούν κυρίως ένα one-stop-shop, για να διαβάζουμε τις αγαπημένες μας πηγές. Πρόκειται για «μηχανές αναζήτησης». Μας επιτρέπουν να καθορίζουμε θέματα ενδιαφέροντος και μας παρουσιάζουν streams με σχετικά άρθρα. Δεν εξελίσσονται σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά μας. Η βασική κριτική σε σχέση με την εξατομίκευση της πληροφορίας σήμερα είναι το ερώτημα «πώς θα υπάρξει serendipity», η ανακάλυψη δηλαδή νέου περιεχομένου κατά (ευχάριστη) τυχαιότητα.

    Στην επόμενη σελίδα: Πως εμπνεύστηκε το λογισμικό από τη βιολογία και βρέθηκε από ένα γραφείο που έμπαζε νερά, σε συνάντηση με τη Μέρκελ!

    1 2

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Ο συνιδρυτής της εταιρείας Kizi Design Studio μιλάει στο Andro για το νέο μετάλλιο του Αυθεντικού Μαραθωνίου που σχεδίασε αφιλοκερδώς, τις εξελίξεις στο design και την αρχιτεκτονική στην Ελλάδα, αλλά και το brand identity που πρέπει να αποκτήσει η χώρα.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο αρχιτέκτονας που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία του εξαιρετικού νέου Μουσείου του Ιδρύματος Β&Ε Γουλανδρή, φωτογραφήθηκε αποκλειστικά για το Andro και αποκαλύπτει στον Δημήτρη Κιουσόπουλο τις δυσκολίες που αντιμετώπισε έως την περάτωσή του, ενώ μιλάει για τις χαμένες ευκαιρίες της Αθήνας, αλλά και την ανάγκη να προχωρήσει το Ελληνικό.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Andro Team Γιώργος Καπλανίδης: «Στη δουλειά είμαι λίγο ρομπότ» 

    Στη νέα σειρά after office drinks του Andro, συναντάμε τον φωτογράφο Γιώργο Καπλανίδη. Με παγωμένο ροζέ L’Ésprit du Lac, συζητάμε για το τι κάνει μια φωτογράφηση επιτυχημένη, το πώς εκπαιδεύονται ο πελάτης και το κοινό, την ανάγκη να έχει κανείς δίπλα του συνεργάτες που τους εμπιστεύεται τυφλά, αλλά και τα προσόντα που οφείλει να διαθέτει ένας επικεφαλής για να εμπνεύσει την ομάδα του.

    16.10.2019

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ιδιοκτήτης των Αθηναϊκών Θεάτρων και του Action24, κινείται καθημερινά μεταξύ ενημέρωσης και θεάτρου. Μιλάει στην Μία Κόλλια για τη σχέση του με την επιτυχία, το θεατρικό σανίδι, την τηλεοπτική αγορά, τον ΣΥΡΙΖΑ και τον φίλο του Ευάγγελο Βενιζέλο.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro