20150113131234-IMG_3201

    Οι εμπειρίες που δυσκολευόμαστε να περιγράψουμε είναι πολλές, τόσο πολλές μάλιστα ώστε μπορείς να κάνεις ένα περιοδικό γι’ αυτές. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα για το «Table Talk».

    Θυμάμαι ακόμα την πρώτη φορά που ο Μπεν Μο, ένα σγουρομάλλικο ενθουσιώδες Αμερικανάκι περιτριγυρισμένο από όποιο άτοπο μπιχλιμπίδι μπορείτε να φανταστείτε, μου περιέγραψε σε ένα Skype call την ιδέα του για ένα νέο περιοδικό, το «Table Talk». O Μπεν ήταν στην Ινδία και εγώ στη Νέα Υόρκη.

    Nikos-Kakavoulis_Table-Talk

    Ο Νίκος Κακαβούλης κρατώντας το πρώτο τεύχος του “Τable Talk”.

    Το θυμάμαι σαν σήμερα, γιατί ανατρίχιασα όταν την άκουσα. Όχι, δεν ήταν το είδος της ανατριχίλας που μου δίνουν τα άρθρα του Vice, αυτό το συναίσθημα του είδους «τι στο καλό σκέφτονται αυτοί οι άνθρωποι», ούτε η ανατριχίλα που σου προκαλεί το «Monocle», αυτό το συναισθηματικό «Ε, παράτα μας, ρε φίλε».

    Ήταν αυτή η γλυκιά ανατριχίλα του «Τι λες τώρα», αυτό το γαργαλητό κάτω από το δέρμα, όπως όταν κερδίζει η ομάδα σου ή λαμβάνεις μια καρδούλα στο κινητό από κάποιον/α που περιμένεις. Ο Μπεν με έμαθε σε αυτό το Skype call ότι αυτή η ανατριχίλα έχει όνομα, λέγεται «duende» και ότι πολύ (πολύ!) πριν από εμάς είχε απασχολήσει τις συζητήσεις χιλιάδων άλλων Μπεν και Νίκο.

    Όλοι αυτοί, με την ίδια έκπληξη ανακάλυπταν πάνω στην κουβέντα, μέσα από γράμματα, πάνω στο φαγητό, μέσα από email, ότι και οι δυο τους είχαν νιώσει μια τέτοια εμπειρία, σαν το «duende», που δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι μπορεί να τη νιώσει και κάποιος άλλος.

    Και ούτε που τους πέρναγε από το μυαλό, μέχρι εκείνη ακριβώς τη στιγμή, ότι μπορούν να μιλήσουν μεταξύ τους γι’ αυτήν την εμπειρία. Και συνέχισε ότι τέτοιες εμπειρίες που είναι δύσκολο να περιγραφούν είναι πολλές, τόσο πολλές μάλιστα ώστε μπορείς να κάνεις ένα περιοδικό γι’ αυτές. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα για το «Table Talk», ενός περιοδικού που μιλάει γι’ αυτές τις στιγμές.

    Η αποστολή του «Table Talk» είναι να αποδείξει ότι, ναι, υπάρχει τελικά ένα εγχειρίδιο εκεί έξω που μπορεί να μας κάνει να καταλάβουμε τον εαυτό μας.

    Έτσι, ο Μπεν δεν δυσκολεύτηκε πολύ να πείσει έναν ολίγον κακομαθημένο λαϊφσταϊλά, πρώην περιοδικατζή σαν και μένα, να αναμειχθώ. Γιατί ερωτεύτηκα το «Table Talk» από την πρώτη στιγμή που άκουσα τι είναι αυτό που κάνει.

    20150113130946-Dyno

    Ο Νίκος και η ομάδα του νέου περιοδικού φιλοδοξούν το δεύτερο τεύχος να φτάσει σε όσα πιο πολλά χέρια γίνεται. Γι αυτό ζητούν τη βοήθεια μας, μέσα από την indiegogo καμπάνια τους.

    Τώρα τα δύσκολα: Η αποστολή του «Table Talk» είναι να αποδείξει ότι, ναι, υπάρχει τελικά ένα εγχειρίδιο εκεί έξω που μπορεί να μας κάνει να καταλάβουμε τον εαυτό μας. Και ότι, ναι, το εγχειρίδιο αυτό έχει λέξεις και ορισμούς που κάνουν κατανοητές ακόμα και τις πιο πολύπολοκες εμπειρίες που ζούμε, όπως τα εγχειρίδια για τη τεχνολογία, τη μαγειρική και τη μόδα.

     

     

    Έλα όμως, που δεν μιλά για τεχνολογία, μαγειρική ή μόδα και, άρα, μέχρι ν’ ακούσεις γι’ αυτό και το τι κάνει δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο πολύ το χρειάζεσαι. Γι’ αυτό και κάνουμε και δεύτερη καμπάνια στο Indiegogo (μετά την πρώτη που έσκισε), γιατί δεν μας αρκεί ότι το πρώτο τεύχος βρέθηκε στα καλύτερα βιβλιοπωλεία του κόσμου.

    Το «Table Talk» παραέχει αξία, για να παραμείνει μια προσωπική πολυτέλεια όσων ήταν τυχεροί και βρέθηκαν στο δρόμο του. Θέλουμε το δεύτερο τεύχος να φτάσει σε όσα πιο πολλά χέρια γίνεται. Κι εδώ χρειαζόμαστε τη βοήθεια σας, μέσα από τη συμμετοχή σας στην καμπάνια μας. Σας υπόσχομαι ότι, όταν το πάρετε στα χέρια σας, θα νιώσετε την ίδια ανατριχίλα που ένιωσα την πρώτη φορά που ο Μπεν μου μίλησε γι’ αυτό. Η σειρά σας τώρα να το δείτε:

    indiegogo.com

     

    //O Nίκος Kακαβούλης είναι επιχειρηματίας και ιδρυτής του Daily Secret. Το καλοκαίρι αποχώρησε από την εταιρία που ίδρυσε για να ξεκινήσει το The Greek Fund, ένα digital media incubator που αναπτύσει προϊόντα με βάση τις ελληνικές αρχές της αρμονίας, της απλότητας και της χρηστικότητας. Το «Table Talk» είναι το πρώτο πρότζεκτ του.

     

    Διαβάστε ακόμα: Yolenis – το e-shop που θέλει να κάνει τα ελληνικά προϊόντα σέξι. 

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top