American dream: Άνοιξε στις ΗΠΑ το πρώτο Yoleni’s store

    Πέντε χρόνια μετά το ξεκίνημα του e-shop στην Ελλάδα και δύο μετά τα εγκαίνια του καταστήματος της Αθήνας, η Yoleni’s περνάει στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και ζει το Αμερικάνικο όνειρο.

     

    Το Yoleni’s store στο Providence άνοιξε τις πόρτες του στις αρχές Μαΐου 2018, σε ένα ιστορικό κτίριο του 1895 στο κέντρο της πόλης.

    «Θέλουμε να γίνουμε η Νο.1 εταιρία στην προώθηση ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό». Με αυτά τα λόγια, το 2014, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Yoleni’s Νίκος Πίπας παρουσίαζε στο Andro το όραμα της εταιρίας στην Ήρα Σινιγάλια. Μιας εταιρίας που είχε ανοίξει τις πόρτες της πριν ένα χρόνο και είχε ως στόχο να μυήσει όλο τον κόσμο στα πιο gourmet προϊόντα της ελληνικής γης.

    Και μέσα στα επόμενα χρόνια ο στόχος έγινε πραγματικότητα, καθώς έως το 2016 η Yoleni’s ήταν το e-shop που εξήγαγε 2.000 ελληνικά προϊόντα σε 48 χώρες, ενώ τότε ήταν και η χρονιά που προχώρησε στη δημιουργία του πρώτου φυσικού της καταστήματος στο κέντρο της Αθήνας. Ωστόσο τώρα ήρθε η στιγμή για το μεγάλο βήμα και το ταξίδι στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, καθώς το πρώτο Yoleni’s store στις ΗΠΑ είναι γεγονός.

    Ένα από τα πλέον σημαντικά στοιχεία του χώρου αποτελεί το Dinner Menu «Topos» που προσφέρεται μετά τις 5 το απόγευμα και περιλαμβάνει τα πλέον αντιπροσωπευτικά πιάτα της ελληνικής παραδοσιακής κουζίνας.

    Το Yoleni’s store στο Providence άνοιξε τις πόρτες του στις αρχές Μαΐου 2018, σε ένα ιστορικό κτίριο του 1895 στο κέντρο της πόλης. Ο σχεδιασμός του καταστήματος έχει βασιστεί στο μοντέλο του ανανεωμένου Flagship store της Αθήνας, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο στους επισκέπτες την ευκαιρία να ανακαλύψουν το παραδοσιακό παντοπωλείο με 800 και πλέον προϊόντα μικρών Ελλήνων παραγωγών, καθώς και γευστικές προτάσεις με φρεσκοψημένες πίτες, δροσερές σαλάτες, σάντουιτς, φρεσκοστυμμένους χυμούς, ποικιλία καφέδων και φυσικά Yogurt bar με αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι.

    Ο σχεδιασμός του καταστήματος έχει βασιστεί στο μοντέλο του ανανεωμένου Flagship store της Αθήνας, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο στους επισκέπτες την ευκαιρία να ανακαλύψουν το παραδοσιακό παντοπωλείο με 800 και πλέον προϊόντα μικρών Ελλήνων παραγωγών.

    Ακόμη, οι επισκέπτες θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερα από 40 είδη αλλαντικών & τυριών που κόβονται επιτόπου τη στιγμή της παραγγελίας, καθώς και ανάμεσα σε φρέσκα φρούτα, λαχανικά και χειροποίητα έτοιμα γεύματα ελληνικής κουζίνας. Η γωνιά με τους ξηρούς καρπούς και τα αποξηραμένα φρούτα είναι από τα στοιχεία του χώρου που σίγουρα τραβάνε την προσοχή με συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση.

    Ένα από τα πλέον σημαντικά στοιχεία του χώρου αποτελεί το Dinner Menu «Topos» που προσφέρεται μετά τις 5 το απόγευμα και περιλαμβάνει τα πλέον αντιπροσωπευτικά πιάτα της ελληνικής παραδοσιακής κουζίνας, συνοδεία εκλεκτών ελληνικών κρασιών του ελληνικού αμπελώνα.

    Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Σύντομα θα υπάρχει και υπηρεσία delivery για την ευρύτερη περιοχή του Providence, αναμένεται να ξεκινήσουν τα cooking classes και τα olive oil tasting seminars, ενώ φυσικά θα αρχίσει να λειτουργεί και το eshop www.yolenis.com/en-us/ ώστε να εξυπηρετεί όλες τις ΗΠΑ.

     

    Διαβάστε ακόμα: Από τη Γουατεμάλα στην Ελλάδα – Business με φυσικές… τσίχλες (!) για τον Αλέξη Παππά

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Το βραβευμένο αρχιτεκτονικό γραφείο που ξεκίνησε το 1989 ατενίζει το μέλλον με νέα προοπτική χάρη στην ένταξη και του άρτι αφιχθέντα από το Λονδίνο, Ρήγα Ποτηρόπουλου.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Η Βάσια, ο Δήμος και ο Ανδρέας, τρία νέα παιδιά που αγαπούν τις δημιουργικές ιδέες, ένωσαν τις δυνάμεις τους και έφτασαν να δουλεύουν (και) για λογαριασμό του φημισμένου αμερικανικού δικτύου.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο ιδρυτής της ελληνικής ωρολογοποιίας, Ianos Watches, μιλάει στο Andro για το όραμά του να δημιουργήσει ένα brand που θα έχει διεθνή στόχευση και τα ρολόγια του που υμνούν τον μηχανισμό των Αντικυθήρων και τους Συμιακούς σφουγγαράδες.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Η νέα καμπάνια της Creta Farms αναμετράται με το τελευταίο ταμπού του μάρκετινγκ τροφίμων: Τη χωρισμένη οικογένεια. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro