Volvo XC90: Απέριττο, κομψό, λειτουργικό εσωτερικό που όμοιό του δύσκολα βρίσκεις σήμερα στον θαυμαστό κόσμο των SUV.

– Πότε άρχισε το μεγάλο της ζωής σας «ταξίδι» στην ενασχόλησή σας; Τι σας ενέπνευσε, ποιος ήταν ο πρώτος «σπινθήρας στα μπουζί» για να ξεκινήσετε;
Πιστεύω όταν γεννήθηκα, ξεκίνησαν όλα. Σε ένα νησάκι που όλοι οι γείτονες και οι κάτοικοι λίγο πολύ ασχολούνταν με το ψάρεμα. Η οικογένειά μου, 3 γενιές πίσω από εμένα, όλοι ψαράδες. Μεγάλωσα στα Ιβάρια της Λιμνοθάλασσας του Αιτωλικού όπου το ξημέρωμα και το γέρμα του ήλιου έρχονταν με τις μπασιές των νερών και οι ώρες μετρούνταν με το γέμισμα των ψαριών στις μπούκες. Αυτές είναι οι δικές μου «ζύμες» στο ταξίδι της ζωής.

– Ποιες «αποσκευές» έχετε πάντα μαζί σας στη δύσκολη διαδρομή της καταξίωσης;
Υπομονή και επιμονή. Χιούμορ και διάθεση για εξερεύνηση. Χαρά για το ταξίδι. Κι ένα «παραγαδάκι» πρόχειρο για να ψαρεύω, σαν βρω τη θάλασσα.

– Πότε «πατάτε γκάζι» σε μια πρόκληση και πότε επιλέγετε την ασφάλεια και «πατάτε φρένο»;
Η ζωή μου όλη είναι με γκαζιές μέχρι τώρα. Φρένο μόνο στο άδικο.

«Η ζωή μου όλη είναι με γκαζιές μέχρι τώρα. Φρένο πατάω μόνο στο άδικο».

– Από πού αντλείτε τη δύναμη για να συνεχίσετε, όταν νιώσετε ότι φτάνετε σε «αδιέξοδο»;
Από το παράδειγμα των προηγούμενων γενιών. Σκέπτομαι τη μάνα μου, ακούραστη δεξιοτέχνισσα στην παραγωγή και τον πατέρα μου, έναν από τους πιο φημισμένους «καραβοκύρηδες» στα Ιβάρια. Έντιμοι άνθρωποι, με αρχές. Τους κόπους και τις θυσίες και των δυο τους, ανθρώπων του μόχθου, που στερήθηκαν για να μεγαλώσουν τα παιδιά τους, που αφοσιώθηκαν στην οικογένεια και την τέχνη τους. Σε εποχές πιο στερημένες και πιο δύσκολες της Μεταπολεμικής Ελλάδας. Το χαμόγελό τους στο γέρμα της ημέρας, μετά από σκληρή δουλειά, είναι αυτό που μου δίνει άλλη διέξοδο.

– Τι είδους «σέρβις» προσφέρετε στον εαυτό σας για να ανανεώνεστε και να είστε αποδοτικός;
Ένα βράδυ με φίλους, ένας ποδοσφαιρικός αγώνας της ομάδας μου, μια βόλτα στη Λιμνοθάλασσα του Αιτωλικού.

«Το τιμόνι το κρατάς, μέχρι να έχεις ετοιμάσει τον αντικαταστάτη. Έχω όμως καλό συνοδηγό, κι έτσι η πλοήγηση είναι πιο άνετη και η διαδρομή πιο ενδιαφέρουσα».

– Πότε δίνετε το «τιμόνι» της ζωής και της καριέρας σας σε συνεργάτες, σε πρόσωπα εμπιστοσύνης, σε άτομα που αγαπάτε;
Το τιμόνι το κρατάς, μέχρι να έχεις ετοιμάσει τον αντικαταστάτη. Προς το παρόν εκπαιδεύεται. Έχω όμως καλό συνοδηγό, κι έτσι η πλοήγηση είναι πιο άνετη και η διαδρομή πιο ενδιαφέρουσα.

– Ποια ήταν η πιο σημαδιακή / καθοριστική / δύσκολη στιγμή στο δικό σας «σιρκουί» της καταξίωσης;
Όταν πήρα την απόφαση να παραιτηθώ από τη μέχρι τότε εργασία μου και να δημιουργήσω την επιχείρηση Τρικαλινός.


Διαβάστε ακόμα: Χρύσανθος Πανάς – «Πηγαίνω ευθεία στη ζωή, δεν μου αρέσουν οι στροφές»


– Όταν συναντάτε μια σημαντική δυσκολία, συνεχίζετε απαρέγκλιτα ευθεία, ή καμιά φορά στρίβετε το «τιμόνι»;
Επειδή κοιτάζω πάντα το στόχο και θέλω να τον φτάσω, η ευθεία είναι η πιο σύντομη οδός.

– Σε μια φαινομενικά αξεπέραστη διαφωνία με κάποιον σημαντικό συνεργάτη σας πότε επιλέγετε τη «σύγκρουση»;
Η σύγκρουση δεν είναι στις επιλογές μου. Απλά δεν υπάρχει.

«Το ταξίδι θα συνεχίζεται, όσο έχω τη διάθεση να ανακαλύψω την επόμενη διαδρομή».

– Στο μακρύ ταξίδι της επιτυχίας/καταξίωσης, σας πέρασε κάποια στιγμή από το μυαλό να σβήσετε τη «μηχανή»;
Ούτε για μία στιγμή. Μπορεί να πήγα κάποια χιλιόμετρα με τη μηχανή στο ρελαντί, αλλά το κλειδί δεν γύρισε ποτέ για να σβήσει τη μηχανή.

«Η ζωή μας είναι δρόμος και έχει ατελείωτες διαδρομές. Που δεν τις έχεις σκεφτεί ότι υπάρχουν, που λαχταράς να τις ανακαλύψεις».

– «Όλα είναι δρόμος»: Πώς το σχολιάζετε, πώς το έχετε κάνει πράξη;
Όλα είναι δρόμοι και διαδρομές. Η ζωή μας είναι δρόμος και έχει ατελείωτες διαδρομές. Που δεν τις έχεις σκεφτεί ότι υπάρχουν, που λαχταράς να τις ανακαλύψεις. Πότε έχεις διαβεί αρκετούς; Πότε θα σταματήσεις να περιμένεις την επόμενη στροφή που θα σε βγάλει σε ένα καινούριο μονοπάτι, αυτή είναι και η απόλαυση του ταξιδιού.

Όπως και στη δουλειά μου, έτσι και στη ζωή, δεν θεώρησα ποτέ ότι ξέρω το δρόμο, αλλά ξεκινώ κάθε μέρα να τον ανακαλύψω. Και το ωραίο είναι, ότι αυτό μου δίνει καινούριες προοπτικές κάθε μέρα.

Πήρα ένα προϊόν περιορισμένων δυνατοτήτων και χαρακτηριστικών, ξεπερασμένο και καταδικασμένο να ξεχαστεί, γιατί για αιώνες ήταν το ίδιο: η παραγωγή του χωρίς καμία ουσιαστική διαφορά από την 5η Δυναστεία των Φαραώ που υπήρχε η πρώτη επίσημη καταγραφή του, μέχρι και τη στιγμή που αποφάσισα να το αναλάβω. Ξερό, πολύ αλμυρό και απαγορευτικό για την υγεία.

Είπα στον εαυτό μου: αυτός ο δρόμος δεν οδηγεί πουθενά, αλλά δεν έκλεισα τη μηχανή. Έκλεισα απλά τον «αυτόματο πιλότο» που για αιώνες χρησιμοποιούσαν όλοι οι πρόγονοί μου και οι προηγούμενοι αυτών, παραγωγοί. Και αποφάσισα να δημιουργήσω καινούρια διαδρομή, να ακολουθήσω άλλους δρόμους –ανεξερεύνητους, ακόμη και αχάρακτους.

Με διερεύνηση από το πρώτο λεπτό που εξάγεται ολόκληρη η ωοθήκη από το ψάρι, σε δεκάδες διαφορετικές παραμέτρους, μέχρι την τελική φάση παραγωγής του αυγοτάραχου. Με ανάπτυξη και επένδυση σε κάθε τμήμα, από τη δημιουργία πιστοποιημένης (της πρώτης) μονάδας παραγωγής μέχρι τη συσκευασία, την κατοχύρωση εμπορικού σήματος και διεξοδική διερεύνηση του τρόπου απόλαυσης σαν ολοκληρωμένη γευστική εμπειρία.

Με έρευνα των καινούριων διατροφικών χαρακτηριστικών του αυγοτάραχού μας που προέκυψαν από τη βελτίωση των συνθηκών παραγωγής και θετικά αποτελέσματα για την ωφέλεια στην υγεία του ανθρώπου που τρέφεται με το Αυγοτάραχο Τρικαλινός, σε σχέση με συγκεκριμένες καρδιαγγειακές παθήσεις. Αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν στο Αμερικάνικο Περιοδικό Χημείας και Τροφίμων «Journal of Agricultural and Food Chemistry» και παρουσιάστηκαν σε Διεθνές Καρδιολογικό Συνέδριο, από το ΕΛΛΙΚΑΡ.

Και το ταξίδι θα συνεχίζεται, όσο έχω τη διάθεση να ανακαλύψω την επόμενη διαδρομή.

Tο Volvo XC90 είναι αρμονικά όμορφο, ελαφρώς εκκεντρικό και διακριτικά γοητευτικό.

– Πώς θα επιθυμούσατε να σας θυμούνται όταν έρθει η ώρα να τραβήξετε «χειρόφρενο»;
Με καλοσύνη.

 

Διαβάστε ακόμα: Δημήτρης Ποτηρόπουλος – «Ευφυΐα είναι η ικανότητα προσαρμογής στην αλλαγή»

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top