«Ήταν κάτι που έπρεπε να κάνω. Όλη αυτή η επιτυχία, ήταν περίεργη. Έπρεπε κάπως να αποστασιοποιηθώ» παραδέχεται η Tautou. (Φωτογραφίες: Audrey Tautou)

    Ήταν το 2001 όταν η Γαλλία ανακάλυψε το νέο της κινηματογραφικό είδωλο. Ήταν η χρονιά που το φιλμ Amélie έκανε την εμφάνισή του στους κινηματογράφους όλου του κόσμου, σάρωσε στα ταμεία, κέρδισε 4 César Awards, 2 BAFTA Awards και το βραβείο Καλύτερης Ταινίας στα European Film Awards, ενώ ακόμα και σήμερα -16 χρόνια μετά- είναι η ταινία meda in France με τις περισσότερες εισπράξεις στις ΗΠΑ.

    Όμως το πιο σημαντικό κέρδος για τον γαλλικό κινηματογράφο ήταν η ανακάλυψη της Audrey Tautou. Η -τότε- 25χρονη ηθοποιός είδε από τη μια μέρα στην άλλη όλες τις πόρτες να ανοίγουν μπροστά της, με αποτέλεσμα μέσα στα επόμενα χρόνια να συμμετέχει σε μεγάλες παραγωγές, όπως τις The Da Vinci Code, Coco Before Chanel, Dirty Pretty Things. Όλα ξαφνικά έμοιαζαν πιο εύκολα στη ζωή και την καριέρα της. Ή μήπως όχι;

    «Όλες οι φωτογραφίες μου είναι αληθινές. Δεν τις πειράζω στο photoshop, δεν τις επεξεργάζομαι καθόλου» δήλωσε στους New York Times.

    Όπως αποκάλυψε η Tautou σε πρόσφατη συνέντευξή της στους New York Times στράφηκε στην φωτογραφία προκειμένου να διαχειριστεί και να ξεφύγει από την ξαφνική επιτυχία. «Ήταν κάτι που έπρεπε να κάνω. Όλη αυτή η επιτυχία, ήταν περίεργη. Έπρεπε κάπως να αποστασιοποιηθώ».

    Μάλιστα, όπως τόνισε, τα τελευταία 16 χρόνια ασχολείται συστηματικά με την φωτογραφία, έχοντας ως μοντέλο κυρίως τον εαυτό της και επιλέγοντας τοποθεσίες που νιώθει οικείες – από το σπίτι του πατέρα της μέχρι το δικό της.

    Η έκθεση «Superfacial» θα διαρκέσει έως τις 24 Σεπτεμβρίου.

    Στις 3 Ιουλίου ετοιμάζεται να παρουσιάσει την πρώτη της έκθεση, με τίτλο Superfacial, στο πλαίσιο του Rencontres d’Arles festival.

     

    Διαβάστε ακόμα: Η «εμμονή» με την Kate Moss συνεχίζεται μέχρι και σήμερα

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top