Δύο γυναίκες, ένα διαμέρισμα στο Παρίσι και η θωπεία του γυμνού σώματος

Επί δύο ημέρες η φωτογράφος Mary McCartney και η κωμικός Phyllis Wang κλείστηκαν σε ένα διαμέρισμα στο Saint Germain και «αφαίρεσαν» από πάνω τους κάθε έννοια φραγμού, αναστολών και φόβων για το γυμνό σώμα.

 

Επί δύο ημέρες η Wang περιφέρεται στο διαμέρισμά της γυμνή σαν να είναι μόνη (henipublishing.com).

H Μary McCartney είναι το πρώτο παιδί του Paul McCartney από τον γάμο του με την Lintra Eastman. O πατέρας πασίγνωστος μουσικός, είδωλο εκατομμυρίων κοριτσιών (κι όχι μόνο) και η μητέρα μια φωτογράφος που άφησε το δικό της στίγμα. Δεν θα μπορούσε, λοιπόν, η Mary να μην πάρει την οπτική και των δύο.

Η φωτογραφική της καριέρα είναι ένα κλείσιμο του ματιού προς τους δύο κόσμους. Φωτογράφος και η ίδια, διακατέχεται από μια έντονη μουσικότητα των εικόνων. Τα πορτρέτα της, άλλοτε σκιασμένα, χρωματισμένα ή υποφωτισμένα, αναδίδουν μια εσωτερική λάμψη.

Η Wang δεν ξεχνάει την κωμική της φύση και παίζει με τον φακό (henipublishing.com).

Είτε πρόκειται για φωτογραφίες που εντάσσονται σε κάποιο ρεπορτάζ του δρόμου είτε πρόκειται για πορτρέτα που είναι η βασική της προτίμηση, η McCartney επιλέγει να ταυτιστεί με το είδωλο, να συνομιλήσει ενεργά μαζί του, να δημιουργήσει μια γέφυρα που θα ξεπερνάει τον φακό της.

Δεν είναι τυχαίο ότι στις δουλειές της, οι εικονιζόμενοι φανερώνουν τις ελλείψεις τους, τις αδυναμίες τους, την τρωτότητά τους. Τίποτα δεν είναι δημιουργημένο δίχως όμως να είναι ναΐφ. Τίποτα δεν επινοείται για τις ανάγκες της φωτογράφησης, αντιθέτως τα μοντέλα αφήνονται να λειτουργήσεις μέσα σε μια θωπευτική φυσικότητα.

Με χρώμα ή χωρίς, η McCartney προσπαθεί να αναζητήσει το εσωτερικό φως του ειδώλου της (henipublishing.com).

Το ίδιο συμβαίνει και στη νέα της δουλειά Paris Nude που αναμένεται να κυκλοφορήσει σε συλλεκτικό βιβλίο τον επόμενο μήνα. Πρόκειται για 143 φωτογραφίες, ασπρόμαυρες οι περισσότερες που υπέστησαν επεξεργασία στο στούντιό της έτσι ώστε να αναδίδουν την ίδια θερμότητα.

Τον Ιούλιο του 2016, ο McCartney ταξίδευσε ως το Παρίσι για μια ξεχωριστή σειρά φωτογραφιών. Επί δύο ημέρες έμεινε στο ίδιο διαμέρισμα με την stand-up κωμικό Phyllis Wang. Αν και βέα νεοϋορκέζα, η Wang διατηρεί διαμέρισμα στο Saint Germain και δεξιώθηκε την McCartney για τις ανάγκες της φωτογράφησης. Δέχθηκε να αφεθεί στα χέρια και τον φακό της και να απεκδυθεί των ρούχων της.

Το βιβλίο περιλαμβάνει 143 φωτογραφίες, ασπρόμαυρες οι περισσότερες (henipublishing.com).

Από το αποτέλεσμα είναι φανερό πως μεταξύ των δύο γυναικών δημιουργήθηκε ένα αίσθημα ασφάλειας και αποδοχής. Αυτό που αποζητάει πάντα η McCartney από το «αντικείμενό» της, στη συγκεκριμένη περίπτωση έγινε πραγματικότητα, καθώς υπήρξε η πλήρης άφεση από την Wang.

Η Wang αφέθηκε στον φακό της McCantrey δίχως αναστολές.

Στις περισσότερες φωτογραφίες η Wang περιφέρεται μέσα στο διαμέρισμά της, κάνει δουλειές, αφήνεται χαλαρή στον καναπέ, στο κρεβάτι ή στο πάτωμα. Παίρνει αστείες πόζες, βγάζει χιούμορ, αλλά ταυτόχρονα και μια εσωτερικότητα. Είναι φανερό πως αυτές οι δύο μέρες που πέρασαν πολύ κοντά η μια στην άλλη λειτούργησαν ευεργετικά.

 

Διαβάστε ακόμα: Ex libris eroticis, γυμνές αναγνώστριες και παθιασμένοι βιβλιόφιλοι.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Το έγραψε στο αγαπημένο του Καρλόβασι της Σάμου, στις 3 Σεπτεμβρίου 1989, με τη «σκοτεινή υποψία πως αυτό το καλοκαίρι θα ’ναι το τελευταίο». Έφυγε από τη ζωή στις 11 Νοεμβρίου 1990.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο καθηγητής πανεπιστημίου, συγγραφέας και βέρος Βολιώτης μιλάει στο Andro για τη μέθεξη που προσφέρει το «άγιο» τσίπουρο, την ιδιαιτερότητα του να το πίνεις στην περιοχή του και εξηγεί γιατί έγραψε ένα εγχειρίδιο «χρήσης» για τους επίδοξους πότες.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Μόλις στα 61 του, τούτος ο ωραίος αναρχικός του ελληνικού κινηματογράφου, ένας κόμη του αυθεντικά λαϊκού κινήματος, αποχωρεί από σκηνή. Και τώρα που σβήνουν ένα ένα τα φώτα, μένουμε εμείς ολοένα πιο σκοτεινοί.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο Θεσσαλονικιός συγγραφέας Γιώργος Σκαμπαρδώνης αναπολεί τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης της παιδικής του ηλικίας: τα εκθέματα, τα άγρια ζώα, τις ατραξιόν της... Όλα αυτά τα «θαυμαστά και αδιανόητα σε μια εποχή φτώχειας, αθωότητας και ονείρων», που σημάδεψαν ανεξίτηλα τη φαντασία του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top Andro