Body-Heat-kathleen-turner-31087353-1500-1067

Η Κάθλιν Τέρνερ σαγηνεύει τον Γουίλιαμ Χερτ. Ο μεσήλικος σύζυγος μετράει ώρες…

Έξαψη (Body heat, 1981)

Η πλοκή: Η Φλόριντα «καίγεται» από τις υψηλές θερμοκρασίες και το ακόμη υψηλότερο επίπεδο υγρασίας. Καυτός καιρός, καυτές επιθυμίες, καυτά πάθη. Ο δικηγόρος Νεντ Ρασίν (Γουίλιαμ Χερτ) φλέγεται από τη ζέστη, αλλά και από την επιθυμία του για τη Μάτι Γουόκερ (Κάθλιν Τέρνερ). Μόνο που η κυρία είναι παντρεμένη με εύπορο μεσήλικο (Ρίτσαρντ Κρένα). Για να ξεφορτωθεί το «περιττό βάρος» από τη ζωή της, θα εκμεταλλευτεί την αδυναμία της σάρκας του Νεντ Ρασίν…

Η πρώτη συνάντηση: Υπαίθρια σκηνή, η ορχήστρα τζαζ παίζει το «That old feeling» του Σάμι Φάιν, ο Νεντ όρθιος πίσω από τα καθίσματα καπνίζει νωχελικά το τσιγάρο του παρακολουθώντας με συγκρατημένο ενδιαφέρον το κοινό, όταν από τις μπροστινές θέσεις σηκώνεται η Μάτι Γουόκερ: λευκό φόρεμα με σχίσιμο στο ύψος του μηρού, χρυσή τσάντα, βλέμμα αδιάφορο, περπάτημα που θα έστελνε ακόμη και τον γερο-διάβολο για εξομολόγηση. Ο Σάμι ακολουθεί τη Μάτι και η αντίστροφη μέτρηση ξεκινά…

Η εναρκτήρια ατάκα: «Είμαι παντρεμένη γυναίκα», του λέει η Μάτι, όμως ο Σάμι δεν βλέπει τον κίνδυνο στην περίπτωσή της, αλλά την ευκαιρία. «Χρειάζομαι λίγη προσοχή. Χρειάζομαι κάποιον να με προσέχει, κάποιον να μου τρίβει τους κουρασμένους μου μυς, να μου σιδερώνει τα πουκάμισα…», της λέει λίγο αργότερα και στο βάθος της σκέψης του κυριαρχεί η εικόνα της να κάνει όλα όσα περιέγραψε ‒δεν βλέπει, ωστόσο, ότι μπορεί να τα κάνει ο ίδιος για κάποιον συγκρατούμενό του…

Ο φόνος: Ξημερώματα στην έπαυλη των Γουόκερ, ο Νεντ καιροφυλακτεί. Όταν ο Έντμουντ Γουόκερ κατεβαίνει με το περίστροφο στα χέρια, γιατί άκουσε θορύβους στο ισόγειο του σπιτιού, οι δυο άντρες συμπλέκονται για λίγο, πριν ο Νεντ του καταφέρει θανάσιμα χτυπήματα με ένα ξύλο.

Ηθικό δίδαγμα: Τα καλά κορίτσια πάνε στον παράδεισο, τα κακά σε εξωτικά μέρη και οι μαλάκες συντροφεύουν τα μοναχικά αγόρια τις κρύες νύχτες του χειμώνα στη φυλακή!

https://www.youtube.com/watch?v=tNxZMihkXTQ

 

 

Annex - Stanwyck, Barbara (Double Indemnity)_01

Οι δυο εραστές Μπάρμπαρα Στάνγουικ και Φρεντ Μακ Μάρεϊ. Ο φόνος του συζύγου έχει ήδη αποφασιστεί στο μυαλό τους.

Κολασμένη αγάπη (Double indemnity, 1944)

Η πλοκή: O Γουόλτερ Νεφ (Φρεντ Μακ Μάρεϊ) –35 χρόνων, ασφαλιστής, ανύπαντρος– φλερτάρει με τη Φίλις Ντίτριχσον (Μπάρμπαρα Στάνγουικ), όταν πηγαίνει στο σπίτι της προκειμένου ο άντρας της Φίλις (Τομ Πάουερς) να ανανεώσει την ασφάλεια του αυτοκινήτου. Ο σύζυγος απουσιάζει, το φλερτ ξεκινά, η πρόταση της Φίλις να κάνει ασφάλεια ατυχήματος ο άντρας της χωρίς να το μάθει ο ίδιος (!) πέφτει στο τραπέζι, το σχέδιο δολοφονίας του κτίζεται σταδιακά, ο φόνος πραγματοποιείται, την υπόθεση Ντίτριχσον αναλαμβάνει να διερευνήσει εκ μέρους της ασφαλιστικής ο Κις (Έντουαρντ Τζι Ρόμπινσον), η καχυποψία αρχίζει να κυριαρχεί στη σχέση των δύο εραστών και το τέλος δεν προοιωνίζεται ευοίωνο.

Η πρώτη συνάντηση: Εσωτερικό, ο Νεφ στον προθάλαμο του σπιτιού με «επαγγελματικό» ντύσιμο που προβλέπει μέχρι αυστηρά διπλωμένο μαντίλι στο πέτο του σακακιού, η Φίλις στην κορυφή της σκάλας με μια πετσέτα τυλιγμένη γύρω από το γυμνό σώμα της. Ο πειρασμός είναι ένας χείμαρρος από ξανθά μαλλιά.

Ο σύζυγος πρέπει να πεθάνει επειδή…: «Είναι κακός μαζί μου. Κάθε φορά που αγοράζω ένα φόρεμα ή ένα ζευγάρι παπούτσια, μου φωνάζει. Δεν με αφήνει να πάω πουθενά. Με κρατάει κλεισμένη. Πάντα ήταν κακός μαζί μου. Ακόμη και η ασφάλεια ζωής του πάει ολόκληρη στην κόρη του».

Ο φόνος: Ο Νεφ στραγγαλίζει τον Ντίτριχσον μέσα στο αυτοκίνητο, την ώρα που η Φίλις πηγαίνει τον άντρα της στο σιδηροδρομικό σταθμό.

Ηθικό δίδαγμα: Μην μπλέκεις ποτέ με γυναίκα που στην πρώτη σας συνάντηση δεν έχει θέμα να εμφανιστεί μόνο με την πετσέτα της.

 

 

The last seduction

Η Λίντα Φιορεντίνο. Αν σου τύχει, σου αλλάζει τη ζωή…

Η τελευταία αποπλάνηση (The last seduction, 1994)

Η πλοκή: Η Μπρίτζετ Γκρέγκορι (Λίντα Φιορεντίνο) δεν είναι ακριβώς ο τύπος της γυναίκας που σκέφτεται η μαμά σου για να σε αποκαταστήσει: γιάπισσα, ερωτοτροπεί με δεσμίδες δολαρίων και ονειρεύεται τη μεγάλη ζωή στη Νέα Υόρκη. Όταν ο άντρας της Κλέι (Μπιλ Πούλμαν) κάνει το λάθος να τη χαστουκίσει, ξεδιπλώνεται το νήμα της ιστορίας: του κλέβει 700.000 δολάρια –λεφτά που εκείνος εξασφάλισε με τον ιδρώτα του, πουλώντας φαρμακευτική κοκαΐνη σε dealers–, φεύγει από τη Νέα Υόρκη, φτάνει σε μια θλιβερή επαρχιακή πόλη, γνωρίζει τον Μάικ Σουέιλ (Πίτερ Μπεργκ) και το αποτέλεσμα είναι αυτό που υποπτεύεστε: σεξ μέχρι τελικής πτώσεως σε όλες τις στάσεις και στα πιο απίθανα μέρη, και σύλληψη ενός περίπλοκου και ευφάνταστου σχεδίου εξόντωσης του συζύγου.

Η πρώτη συνάντηση: Σε ένα μπαρ «γελαδάρηδων» ο Μάικ οικτίρει τη μοίρα του που τον ξανάφερε στην πόλη του μετά τον αποτυχημένο γάμο του στο Μπάφαλο, όταν μπαίνει εκείνη: αγέρωχη, απρόσιτη, με ένα διάχυτα παγωμένο ερωτισμό αποτυπωμένο στο πρόσωπό της.

Οι cowboys το κάνουν καλύτερα: Όταν η Μπρίτζετ του λέει να πάει να βρει καμιά χωριατοπούλα και να την αφήσει ήσυχη, ο Μάικ την προκαλεί με την ατάκα: «Είμαι προικισμένος σαν άλογο. Σκέψου το καλύτερα». Στιγμές αργότερα, το χέρι της Μπρίτζετ είναι χωμένο μέσα στο παντελόνι του στην αναζήτηση «αλογίσιων μελών».

Ο φόνος: Ο Μάικλ αρνείται να σκοτώσει τον Κλέι και η Μπρίτζετ χώνει μέσα στο στόμα του άντρα της ένα απωθητικό σπρέι για αυτοάμυνα.

Ηθικό δίδαγμα: Το πήδημα είναι πήδημα και δεν χρειάζονται περισσότερες δεσμεύσεις.

http://www.youtube.com/watch?v=hUwODsSlMc0

 

 

4644-0

Η σύζυγος Τζέσικα Λανγκ και ο εραστής Τζακ Νίκολσον. Από τη σαγήνη στο φόνο η απόσταση απέχει μερικές σκοτεινές σκέψεις και αρκετές έντονες στιγμές ανταλλαγής σωματικών υγρών.

Ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δύο φορές (The postman always rings twice, 1981)

Η πλοκή: Η Κόρα (Τζέσικα Λανγκ) είναι παγιδευμένη στο γάμο της. Ο Φρανκ (Τζακ Νίκολσον) είναι ένας τυχοδιώκτης που σαγηνεύεται από αυτήν και τη σαγηνεύει. Από τη σαγήνη στο φόνο η απόσταση απέχει μερικές σκοτεινές σκέψεις και αρκετές έντονες στιγμές ανταλλαγής σωματικών υγρών.

Η πρώτη συνάντηση: Ο Φρανκ διαπραγματεύεται με τον άντρα της Κόρα, τον Νικ (Τζον Κόλικος), την αμοιβή για να αναλάβει μηχανικός αυτοκινήτων και τη βλέπει να κάνει δουλειές στην κουζίνα. Το κουδούνι –του σαρκικού πόθου και της προειδοποίησης– ηχεί στα αυτιά του.

Πες «αλεύρι»: Ο Νικ λείπει στην πόλη, ο sexy beast Φρανκ αρπάζει την Κόρα από τη μέση και η στιγμή που ο ορισμός του «κάνω έρωτα ανάμεσα σε ψημένα ψωμιά, ζυμάρια και αλεύρια» θα αποκτήσει νέα διάσταση στην κινηματογραφική μυθολογία πλησιάζει.

Ο φόνος: Δύο χτυπήματα με γαλλικό κλειδί καταφέρνει ο Φρανκ στον Νικ μέσα στο αυτοκίνητο και ο Νικ πάει να συναντήσει τους προγόνους του στην Ελλάδα. Ο Νικ είναι Έλληνας μετανάστης και η λέξη ο «Έλληνας» στην ταινία είναι φορτωμένη με απειράριθμα αρνητικά φορτία. Ακούγεται απόλυτα λογικό.

Ηθικό δίδαγμα: Οι Έλληνες δεν το κάνουν καλύτερα από τους Αμερικανούς τυχοδιώκτες.

 

 

diabolique 2

Η σύζυγος Ιζαμπέλ Ατζανί και η ερωμένη Σάρον Στόουν. Πώς να γλτώσεις από τέτοια διασταυρούμενα πυρά;

Οι διαβολογυναίκες (Diabolique, 1996)

Η πλοκή: Ο Γκάι (Τσαζ Παλμιντέρι) είναι διευθυντής στο ιδιωτικό σχολείο της γυναίκας του, Μία (Ιζαμπέλ Ατζανί). Είναι τυραννικός απέναντι σε αυτήν και τους μαθητές του, ενώ παράλληλα διατηρεί δεσμό με τη γοητευτική καθηγήτρια Νικόλ (Σάρον Στόουν). Ε, δεν θέλει και πολύ για να φάει το κεφάλι του…

Ο διάβολος μέσα τους: Η Μία κλαψουρίζει πως δεν αγαπά πλέον τον Γκάι και ότι τον μισεί, αλλά δεν μπορεί να τον αφήσει εξαιτίας του σχολείου. Οπότε, η μόνη λύση είναι η Νικόλ και η Μία να οργανώσουν το σχέδιο δολοφονίας, για να ξεφορτωθούν το κάθαρμα.

Ο φόνος: Ηρεμιστικά στο ουίσκι, βούτηγμα στη γεμάτη μπανιέρα, μεταφορά του πτώματος στην πισίνα, άδειασμα της πισίνας και ανακάλυψη πως το πτώμα λείπει, μήνυμα στο κομπιούτερ από τον Γκάι προς τη Μία πως της τα συγχωρεί όλα και την περιμένει, επανεμφάνιση του Γκάι στην μπανιέρα και κατάληξή του στον πάτο της πισίνας με βλέμμα γελοίας απορίας στα παγωμένα από το θάνατο μάτια του. Κωλοκατάσταση!

Ηθικό δίδαγμα: Μη γνωρίζεις ποτέ την γκόμενά σου στη γυναίκα σου.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top