Αριστερά ο Πάνος Παπαδόπουλος. Πάνω δεξιά: Το έργο «Group show». Κάτω δεξιά: Έργα από τη σειρά «Texting poetry».

    Έναν από τους πιο όμορφους και σοφιστικέ χώρους της Αθήνας, την ιδιωτική λέσχη Salon de Bricolage, επέλεξε ο Πάνος Παπαδόπουλος για να παρουσιάσει τη νέα του δουλειά.

    Η νέα του έκθεση έχει τον τίτλο Simulations και στόχος του καλλιτέχνη είναι η μελέτη, η κατανόηση και ο πειραματισμός του χώρου και των ανθρώπινων σχέσεων μέσα από ζωγραφικά συστήματα προσομοίωσης. Για αυτή του τη δουλειά, τις εμπνεύσεις του, αλλά και τη ζωή του ανάμεσα σε Αθήνα και Βιέννη, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε λίγο με τον Πάνο Παπαδόπουλο.

    «Στη Βιέννη έμαθα να αγαπώ το σκοτάδι και έτσι να εκτιμώ περισσότερο το αθηναϊκό φως».

    Από που έχετε εμπνευστεί για τη νέα σας έκθεση με τίτλο «Simulations»;
    Από την καθημερινή ζωή, τα αντικείμενα και τις σχέσεις των ανθρώπων. Μεταφέροντας τις σχέσεις αυτές σε καμβά, αφαιρώντας τα περιττά δημιουργώ ένα simulation της ζωής μου και αυτό με ικανοποιεί. Τα λάδια, ο καμβάς και τα πινέλα προσφέρουν καλύτερα αποτελέσματα από οποιοδήποτε πρόγραμμα υπολογιστή ή video game.

    Τι ήταν αυτό που σας οδήγησε να ασχοληθείτε με την τέχνη;
    Νομίζω τα περισσότερα παιδιά αγαπούν πολύ την τέχνη όμως στην πορεία το περιβάλλον τους τα αποθαρρύνει. Η διαφορά με εμένα ήταν ότι ενθάρρυναν, νομίζω. Καταλυτικός όμως λόγος ήταν ότι ερωτεύτηκα στο λύκειο μια κοπέλα που είχε καλλιτεχνικές φιλοδοξίες. Διαφορετικά θα είχα δοκιμάσει να γίνω πιλότος.

    Το έργο «Interior#7» του Πάνου Παπαδόπουλου.

    Είδα ότι μοιράζετε τη ζωή σας μεταξύ Αθήνας και Βιέννης; Ποια είναι η σχέση σας με την κάθε πόλη και πώς σας έχει επηρεάσει στη δουλειά σας;
    Στην Βιέννη σπούδασα στην Ακαδημία Καλών Τεχνών και έζησα πάνω από 12 χρόνια εκεί. Ακόμη μοιράζω την ζωή μου σε Αθήνα και Βιέννη και νομίζω ότι ανήκω και στις δύο αυτές πόλεις. Στη Βιέννη έμαθα να αγαπώ το σκοτάδι και έτσι να εκτιμώ περισσότερο το αθηναϊκό φως.

    Τι σημαίνει τέχνη για εσάς;
    Είναι πολύ διαφορετικό το να αγαπάς την τέχνη ως θεατής και το να παράγεις τέχνη και να ζεις ως καλλιτέχνης. Είναι από τα πιο άγρια «σπορ», για αυτό και οι περισσότεροι εγκαταλείπουν. Θέλει γερό «στομάχι» που λένε.

     

    //Η έκθεση Simulations, που παρουσιάζεται στην ιδιωτική λέσχη Salon de Bricolage υπό την επιμέλεια της Ιστορικού Τέχνης Άννας Χατζηνάσιου και σε συνεργασία με την Eleni Koroneou Gallery, θα διαρκέσει έως τις 19 Μαρτίου.

     

    Διαβάστε ακόμα: Ένα εικαστικό «πορτραίτο» της Μεσογείου και των ανθρώπων της

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top