tumblr_ma3ltyh9sM1re4uqoo1_1280

Η υπνωτικά ερωτική σκηνή.

Οδός Μαλχόλαντ (Mulholland Drive, 2001)

Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Λιντς.
Παίζουν: Ναόμι Γουότς, Λόρα Χέρινγκ, Αν Μίλερ.
Με λίγα λόγια: Η Μπέτι (Ναόμι Γουάτς), μια νεαρή που πηγαίνει στο Χόλιγουντ για να γίνει σταρ, μια μυστηριώδης, αμνησιακή, γυναίκα (Λόρα Χέρινγκ), που δανείζεται το όνομα «Ρίτα» από την αφίσα της «Τζίλντα» με τη Ρίτα Χέιγουορθ, ο Ανταμ (Τζάστιν Θερού), ένας διάσημος σκηνοθέτης που αντιμετωπίζει προβλήματα με τους παραγωγούς του, ο φαινομενικά καλοκάγαθος «Καουμπόι» και η συμπαθητική οικοδέσποινα Κάθριν «Κοκό» Λενουά (Αν Μίλερ) που αναλαμβάνει υπό την προστασία της την Μπέτι: οι ιστορίες αυτών των προσώπων συνυφαίνονται από τον Λιντς με άκρως ποιητικο-σουρεαλιστική διάθεση.
Η «καυτή» σκηνή: Τόσο η Ναόμι Γουότς όσο και η Λόρα Χέρινγκ δεν φαίνεται να αντιμετωπίζουν κανένα ιδιαίτερο θέμα με το γυμνό τους σώμα και ο Ντέιβιντ Λιντς δεν αφήνει την ευκαιρία να πάει χαμένη –τα επίμονα κάδρα του στο εντυπωσιακό στήθος της Χέρινγκ αναδεικνύουν το ταλέντο του ως προβοκάτορα. Εντάξει, η σκηνή μπορεί να είναι διακεκομμένη και με πολύ girlie συζήτηση, όμως ο συνδυασμός-αναφορά σε αρχετυπικά φιλμ του Χόλιγουντ ξανθιάς-μελαχρινής δεν μπορεί παρά να πλημμυρίσει από συνταρακτικά ερεθίσματα τον αμφιβληστροειδή μας.


black_swan_kiss

Νάταλι Πόρτμαν, Μίλα Κούνις: Δύο αγγελικά – διαβολικά πλάσματα.

Μαύρος Κύκνος (Black Swan, 2010)

Σκηνοθεσία: Ντάρεν Αρονόφσκι.
Παίζουν: Νάταλι Πόρτμαν, Μίλα Κούνις, Βενσάν Κασέλ.
Με λίγα λόγια: Η Νίνα (Νάταλι Πόρτμαν) είναι μπαλαρίνα στη Νέα Υόρκη. Όταν το μπαλέτο της ανεβάζει μια σύγχρονη εκδοχή της «Λίμνης των Κύκνων», η Νίνα είναι η πρώτη επιλαχούσα, αλλά θα πρέπει να ενσαρκώσει τόσο το Λευκό όσο και το Μαύρο Κύκνο. Η Λίλι (Μίλα Κούνις) είναι νέα στην ομάδα χορού και αποτελεί τη σημαντικότερη ανταγωνίστρια της Νίνα για τον περιζήτητο ρόλο.
Η «καυτή» σκηνή: Άγριο, βίαιο, σύντομο σεξ. Η ερωτική συνεύρεση της Νίνα με τη Λίλι στο δωμάτιο της πρώτης μπορεί να βοηθάει, με οδηγό το έργο του Καρλ Γιουνγκ, στην αποκωδικοποίηση των χαρακτήρων και των ψυχώσεων των δυο τους, μιλώντας όμως από την καθαρά ανδρική, ηδονοβλεπτική ματιά, είναι σαν να βλέπεις τον Μαραντόνα να πετυχαίνει γκολ με αντίπαλο την Αγγλία σε προημιτελικό του Μουντιάλ χρησιμοποιώντας το χέρι του και ο διαιτητής να σφυρίζει φάουλ. Μισή μαγεία που σου ενισχύει το στερητικό σύνδρομο.
Hot stuff: Ο «αστικός» μύθος επιμένει, όσο αν και οι δυο τους το αρνούνται, πως πριν από την κινηματογράφηση της σκηνής η Νάταλι Πόρτμαν και η Μίλα Κούνις, που στην πραγματικότητα είναι πολύ καλές φίλες, κατανάλωσαν αρκετά σφηνάκια τεκίλα, για να ξεπεράσουν τις αναστολές τους.


aTVzKmOsiP16X1Pq2KcxoSFddHn

Τζένιφερ Τίλι και Τζίνα Γκέρσον εις σάρκαν μίαν.

Παράνομα Δεμένες (Bound, 1996)

Σκηνοθεσία: Άντι και Λάρι Γουατσόφσκι.
Παίζουν: Τζένιφερ Τίλι, Τζίνα Γκέρσον, Τζο Παντολιάνο.
Με λίγα λόγια: Η Κόρκι (Τζίνα Γκέρσον) πείθει την ερωμένη της Βάιολετ (Τζένιφερ Τίλι) να κλέψουν τα χρήματα της μαφίας που φυλάει ο φίλος της Βάιολετ, Σίζαρ (Τζο Παντολιάνο), και να τον ενοχοποιήσουν.
Η «καυτή» σκηνή: Η ανδρική λίμπιντο σηκώνει τα χέρια ψηλά. Η Τζίνα Γκέρσον, με βρόμικο φανελάκι, φτιάχνει τα υδραυλικά της ξαναμμένης Μεγκ Τίλι, που με φυσιογνωμία παιδίσκης του Ανδρέα Εμπειρίκου, φωνή ξενυχτισμένης Μπίλι Χάλιντεϊ και διάθεση για μικρές και μεγάλες ακολασίες θα προκαλούσε ακόμη και την παροιμιώδη για την εγκράτειά της αγία Παρθένα την Εδεσσαία. Και η Τζίνα Γκέρσον δεν είναι από την Έδεσσα.
Hot stuff: Πιο hot από την εικόνα δεν υπάρχει.


«Μου αρέσει να γυρίζω σκηνές λεσβιακού έρωτα», δήλωσε η Αντζελίνα Ζολί μετά την ταινία.

Gia (1998)

Σκηνοθεσία: Μάικλ Κρίστοφερ.
Παίζουν: Αντζελίνα Ζολί, Ελίζαμπεθ Μίτσελ, Έρικ Μάικλ Κόουλ.
Με λίγα λόγια: Η ζωή της Τζία Καράντζι, διάσημου μοντέλου μόδας από τα τέλη της δεκαετίας του ’70, από τη μετεωρική άνοδό της στην πρώτη γραμμή της βιομηχανίας της μόδας μέχρι τον πρόωρο θάνατό της από AIDS σε ηλικία είκοσι έξι χρόνων.
Η «καυτή» σκηνή: Κλασική όσο η Ενάτη του Μπετόβεν: η Τζία με την επί χρόνια σύντροφό της Λίντα (Ελίζαμπεθ Μίτσελ), σε μια σεκάνς που απηχεί το πνεύμα των 70s, τόσο στυλιστικά όσο και μουσικά.
Hot stuff: «Μου αρέσει να γυρίζω σκηνές λεσβιακού έρωτα. Πριν γυρίσω τις σεκάνς για την Gia, μίλησα με τις άλλες συμπρωταγωνίστριές μου και όλες μου είπαν πως τους είναι πιο εύκολο να συμμετέχουν σε ερωτικές σκηνές με γυναίκες παρά με άντρες!». Αυτά έλεγε η Αντζελίνα Ζολί μετά την ταινία, που της χάρισε Χρυσή Σφαίρα. Αν πούμε ότι προσυπογράφουμε, θα θεωρηθούμε σεξιστές;


Σούζαν Σαράντον, Κατρίν Ντενέβ. Δύο μυθικές γυναίκες.

Αίμα και Πάθος (The Hunger, 1982)

Σκηνοθεσία: Τόνι Σκοτ.
Παίζουν: Κατρίν Ντενέβ, Σούζαν Σαράντον, Ντέιβιντ Μπόουι.
Με λίγα λόγια: Πολύ πριν από τη σειρά ταινιών «Twilight», ο Τόνι Σκοτ εξερεύνησε την πιθανότητα ερωτικού τριγώνου ανάμεσα σε δύο βαμπίρ, τη Μύριαμ (Κατρίν Ντενέβ) και τον Τζον Μπλέιλοκ (Ντέιβιντ Μπόουι), και τη δόκτορα Σάρα Ρόμπερτς (Σούζαν Σαράντον)…
Η «καυτή» σκηνή: Πολλές σταγόνες κόκκινο κρασί στο λευκό Τ-shirt της δόκτορος οδηγούν στο πιο περιπαθές κινηματογραφικό φιλί μεταξύ γυναικών. Με αισθητική η «Εμμανουέλα στη χώρα των βαμπίρ», ο Τόνι Σκοτ καταφέρνει να συμπλέξει όλα εκείνα τα στοιχεία που θα έκαναν μια σκηνή ιστορική: σχεδόν τελετουργικό μουσικό φόντο (το «Flower Duet» του Lakmé), ατμόσφαιρα βυθισμένη σε παγωμένο μπλε, καθρέφτη-πολλαπλασιαστή των ερωτικών ειδώλων, αιγυπτιακό σταυρό-σύμβολο της ζωής, το στυλ του Νίκολας Ρεγκ, τον ερωτισμό του Χέλμουτ Νιούτον, και that’s it.
Hot stuff: Στο «In The Closet Celluloid» (1995), το ντοκιμαντέρ για την ιστορία της ομοφυλοφιλίας στον κινηματογράφο, η Σούζαν Σαράντον είπε ότι το σενάριο του «Αίμα και Πάθος» προέβλεπε πως στην ερωτική της σκηνή με τη Μύριαμ η ίδια θα ήταν μεθυσμένη. Η Σαράντον ζήτησε αυτό να αλλάξει, καθώς ήθελε να καταστήσει σαφές ότι ο χαρακτήρας που υποδύθηκε επέλεξε συνειδητά να έχει σεξουαλική σχέση με τη Μύριαμ. «Δεν χρειάζεται να είσαι πιωμένη, για να καταλήξεις στο κρεβάτι με την Ντενέβ!».

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top