DCR-018 «The Billet Sting»: Ένα κεντρί Made in Greece

Η DCR-018 «The Billet Sting» είναι η πρώτη ελληνική μοτοσυκλέτα. Τρανή απόδειξη ότι η φαντασία, το ταλέντο και το καινοτόμο πνεύμα δεν λείπουν από τους Έλληνες μηχανικούς και σχεδιαστές.

 

Στην έκθεση EICMA 2018, στο Μιλάνο, τα φώτα τράβηξε το συγκεκριμένο, μοναδικό Made in Greece δημιούργημα. (Φωτογραφία: DCR018.com).

Μπορεί το κανονικό Champions League να αδιαφορεί για την ελληνική ποδοσφαιρική πραγματικότητα, και πολύ καλά κάνει, ωστόσο στο φετινό Clampions League των μοτοσυκλετών, η έκθεση EICMA 2018, στο Μιλάνο, τα φώτα τράβηξε και ένα μοναδικό Made in Greece δημιούργημα. Ο λόγος για την DCR-018 «The Billet Sting», μια -σχεδόν- 100%  ελληνική μοτοσυκλέτα που έδειξε σε ένα εξαιρετικά απαιτητικό κοινό, ότι Ελλάδα δεν σημαίνει μόνο «χωριάτικη» και «μουζάκα» αλλά και μηχανική καινοτομία.

Πάμε λοιπόν: Καταρχήν η DCR-018 είναι «παιδί» του πατέρα και υιού, Ντίνου και Μάριου Νικολαΐδη, οι οποίοι βρίσκονται πίσω από την γνωστή – τουλάχιστον στους λάτρεις των δύο τροχών – εταιρεία φίλτρων υψηλών επιδόσεων, DNA. Σημειωτέον, δε, ότι τα φίλτρα της DNA δεν απογειώνουν μόνο τις επιδόσεις, αλλά και την αισθητική των μοντέλων που τα φοράνε, γι’ αυτό άλλωστε και έχουν αποσπάσει το πρεστιζάτο Red Dot Product Design Award για το 2017.

H DCR-018 «The Billet Sting» έδειξε σε ένα εξαιρετικά απαιτητικό κοινό, ότι Ελλάδα δεν σημαίνει μόνο «χωριάτικη» και «μουζάκα» αλλά και μηχανική καινοτομία.

Και συνεχίζουμε: Το δίδυμο πατέρα και υιού Νικολαΐδη, είχε δείξει από πέρυσι, στην EICMA 2017, τις πολύ… κακές προθέσεις του με την DCR-017. Με την «Billet Sting» άλλαξε εντελώς level για μια σειρά από διαφορετικούς λόγους.

Μεγάλα μπλοκ αλουμινίου, κατεργασμένα με μαστοριά και μαεστρία, δίνουν στην DCR-018 τον “μάτσο” χαρακτήρα της. (Φωτογραφία: DCR.018.com).

Το καλό τώρα αρχίζει: Η DCR-018«The Billet Sting», ένα καθαρόαιμο Boxer Racer κτήνος, σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε σε μόλις 6 μήνες από τον Ντίνο και τον Μάριο Νικολαΐδη, με τους πόρους που έχει μια μικρή ελληνική εταιρεία, και όχι από κάποιον κολοσσό της μοτοκίνησης. Σε όσους έχουν έστω και επιδερμική σχέση με το αντικείμενο, γίνεται εύκολα κατανοητό τι μέγεθος του εγχειρήματος, πόσο δε μάλλον της επιτυχίας.

Σε αντίθεση, λοιπόν, με την DCR-017 η «Billet Sting», είναι σχεδόν 100% ελληνική αφού το μόνο εισαγόμενο μέρος της είναι το μοτέρ R9T 1200 της BMW, στο οποίο ωστόσο πατέρας και υιός έχουν επίσης βάλει χέρι με ουκ ολίγες μοντιφιές που έχουν βελτιώσει την απόδοσή του.

Κατά τα άλλα, στην DCR-018  δεν περιορίστηκαν στη κατασκευή των μεγάλων monoblock αλουμινένιων εξαρτημάτων, αλλά και στο εξολοκλήρου δικό τους πλαίσιο. Το σχέδιο κηρήθρας, το αλουμίνιο και το επιθετικό στυλ αυτού του μοναδικού και «άσχημο» Boxer κουμπώνει γάντι με το όνομα «The Billet Sting».

Βασική συνιστώσα του σχεδιασμού της DCR-018  είναι η forced εισαγωγή αέρα, σχεδιασμένη κατά τέτοιο τρόπο ώστε οι 2 εξαγωνικοί σωλήνες, οι οποίοι διοχετεύουν ροή υψηλής ταχύτητας στα φίλτρα DNA, να λειτουργούν ταυτόχρονα ως δομικό στοιχείο που υποστηρίζει το fairing και το διπλoφάναρο φως LED. Πρόκειται για εξαιρετικά περίπλοκα εξαρτήματα, κατασκευασμένα σε φρέζες CNC που ατόφια κομμάτια αλουμινίου κράματος 6082 με πάχος 1,6mm και μήκος 600mm! Τα φίλτρα αέρα που χρησιμοποιούνται είναι 2 ευμεγέθη μπλε, δερμάτινα DNA, διατομής 66mm.

 Σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε σε μόλις 6 μήνες από τον Ντίνο και τον Μάριο Νικολαΐδη.

Τέλος, για όσους είμαστε αιώνια ερωτευμένοι με ροπές, επιδόσεις κ.λπ., δεν θα πρέπει να παραλείψουμε μια μικρή αναφορά στο μοτέρ που δίνει «φτερά» στην DCR-018. Πρόκειται για τον αερόψυκτο με ψυγείο λαδιού R9T 1200 Boxer της BMW, που αποδίδει 122 ίππους στον τροχό στις 7900 σ.α.λ., ροπή 12,3 KGM στις 6.200 σ.α.λ. και λόγο ισχύος 0,66 ίππους ανά κιλό.

Τελείωμα σε… δικτυωτό Akrapovich παρακαλώ. (Φωτογραφία: DCR018.com).

Για να καταλήξουμε: Η DCR-018 «The Billet Sting», αποτελεί την πιο τρανή απόδειξη ότι η φαντασία, το ταλέντο και το καινοτόμο πνεύμα δεν λείπουν από τους Έλληνες μηχανικούς και σχεδιαστές. Οι αιτίες που η Ελλάδα είναι μία από τις ελάχιστες χώρες στην Ευρώπη χωρίς βιομηχανία αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, πρέπει να αναζητηθούν στη δεκαετία του ’80 όταν αποφασίσαμε ότι ήταν καλύτερα να γίνουμε μεταπράτες και παροχείς υπηρεσιών. Αλλά αυτό είναι αντικείμενο ενός άλλου, μεγάλου άρθρου.

 

 

Διαβάστε ακόμα: Royal Enfield: Η πιο cool μοτοσικλέτα που (ίσως) δεν ήξερες, σε νέα εποχή.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Αρώματα με ονομασία προέλευσης, σχεδόν χειροποίητα. Η ποιότητά τους αποτυπώνεται όχι μόνο στο δέρμα αλλά και στην τιμή. Σίγουρα κοστίζουν, ακόμα πιο σίγουρα ξεχωρίζουν. Ψεκάσου ελεύθερα!

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Με το μοντέρνα κλασικό IWC Portugieser στον καρπό, «καταργούμε» τη ζώνη στο αμπιγιέ ντύσιμο. Και ανακαλύπτουμε ένα μυστικό που ως πρόσφατα κατείχαν μόνο οι καλοί ράφτες παντελονιών: Τα κρυφά πλαϊνά ζωνάκια που μας χαρίζουν old school αέρα όπως κάποτε οι τιράντες. Διότι, κύριοι, η ζώνη δεν ταιριάζει στο κοστούμι.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Αυτό το χειμώνα θα φορεθεί πολύ. Όπως και κάθε άλλο. Διότι το μαύρο ζιβάγκο είναι πολύ περισσότερο από βασικό στοιχείο της ανδρικής γκαρνταρόμπας. Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης εξηγεί.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Αυτά είναι τα καλύτερα μοντέλα στον προθάλαμο της υψηλής ωρολογοποιίας, προτού οι τιμές αρχίσουν να προκαλούν ίλιγγο. Τα επιλέξαμε με βασικό κριτήριο να είναι δοκιμασμένα, κομψά και διαχρονικά, που σημαίνει ότι δεν θα χάσουν την αξία τους στο χρηματιστήριο του στυλ μέχρι να τα κληροδοτήσετε στον γιό σας.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro