Με τη Luxury Hire στο Bespoke Athens: η Bentley συναντά την υψηλή ραπτική για τζέντλεμεν

    Εξειδίκευση Luxury Hire by Kosmocar είναι η μίσθωση πολυτελών, πανίσχυρων αυτοκινήτων για ρέκτες της οδηγικής απόλαυσης και της ασφάλειας. Στο τιμόνι μιας υπέρλαμπρης Bentley Bentayga, ο Βασίλης Χαρίτος μυείται στα μυστικά του tailoring από τον Βασίλη Μπουρτσάλα και επιβεβαιώνει ότι στο αυτοκίνητο όπως και στο κοστούμι, ορισμένα πράγματα στη ζωή είναι μοναδικά.

    Φωτογραφία :
    Ολυμπία Κρασαγάκη
     

    Το über-SUV της Bentley, c/o Luxury Hire by Kosmocar, είναι ό,τι χρειάζεστε για να προσδώσετε κύρος σε μια επαγγελματική, και όχι μόνο, προσωπική στιγμή. Το ίδιο και οι δημιουργίες του Βασίλη Μπουρτσάλα που δεν είναι απλά κοστούμια, αλλά τεχνουργήματα (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Είναι γεγονός πως, τον τελευταίο καιρό, γίνεται κατάχρηση της λέξης “bespoke”. Όχι μόνο στον κλάδο της ένδυσης αλλά και σε άλλους. Μιας και ο όρος υποδηλώνει το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας, και σε υλικά και σε κατασκευή, έχει δυστυχώς φτάσει να χρησιμοποιείται, ως εύκολο, ανέξοδο marketing, σε βαθμό που να έχει αλλοιωθεί και η αρχική του σημασία και η πραγματική του αξία. Με αποτέλεσμα, οτιδήποτε πλέον, από smartphone μέχρι burger, να μπορεί, ανερυθρίαστα και ατιμώρητα, να αποκαλείται bespoke.

    Η ίδια η λέξη, πάντως, προέρχεται από το αρχαίο αγγλικό ρήμα “bespeak” που, σε ελεύθερη απόδοση, σημαίνει (σήμαινε, μάλλον) «αναθέτω», «προσυμφωνώ» και, εν τέλει, «παραγγέλνω». Έτσι, το επίρρημα “bespoken”, που κατέληξε “bespoke”, σήμαινε «ανατεθειμένο», «παραγγελμένο» κ.λπ. και πρωτοεμφανίστηκε τον 17ο αιώνα, στην Αγγλία φυσικά, για ρούχα και παπούτσια. (Αν αυτό βοηθά, η αντίστοιχη αμερικάνικη λέξη είναι “custom”).

    Και αν το bespoke χρειάζεται να αποδοθεί στα ελληνικά (κάτι που σίγουρα αφαιρεί από τη μαγεία του πρωτότυπου), η καταλληλότερη φράση θα ήταν «επί παραγγελία». Θέλει προσοχή όμως γιατί υπάρχει και το «επί μέτρω», απόδοση του “made-to-measure”, που διαφέρει όμως από το bespoke, θα δούμε πιο κάτω πώς. Υπάρχει φυσικά και το έτοιμο, το “ready-made” ή “prêt-à-porter”, αλλά αυτό δεν θα μας απασχολήσει εδώ.

    Το δέρμα που ντύνει το τιμόνι κάθε Bentley ράβεται φυσικά στο χέρι. Οι τρύπες δε από τις οποίες περνάει η βελόνα δημιουργούνται, εδώ και δεκαετίες, από ένα πολύ σοφιστικέ εργαλείο: ένα πιρούνι. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Υψηλή Ραπτική 101

    Ιδανικός «δάσκαλος» για να μας πει περισσότερα για όλα αυτά είναι βέβαια ο Βασίλης Μπουρτσάλας, ιδανική «αίθουσα διδασκαλίας» το δικό του ατελιέ ραπτικής, Bespoke Athens, ενώ ιδανικό αυτοκίνητο για να παρκάρει έξω από το 15-17 της Αναγνωστοπούλου, στο Κολωνάκι, είναι η Bentley Bentayga, γενναιόδωρη προσφορά και κορυφαίο μοντέλο της υπηρεσίας Luxury Hire της Kosmocar. Ένα απόλυτα ασυγχώρητο, τετράτροχο μείγμα ζήλειας και φιλοδοξίας.

    Ο Βασίλης, έχοντας εγκαταλείψει καριέρα ετών σε πολυεθνικές επιχειρήσεις της Ελλάδας και της Αμερικής, αποφάσισε κάποια στιγμή να τα παρατήσει όλα και να ακολουθήσει το όνειρό του. Έχοντας μάθει την τέχνη της υψηλής ραπτικής, «κάθε βράδυ στον πάγκο από έναν μεγάλο ράφτη», άνοιξε, τα Χριστούγεννα του 2004, το Bespoke Athens.

    Το κομψό, απέριττο ατελιέ κλείνει φέτος 15 χρόνια συνεχούς επιτυχημένης λειτουργίας, φιλοξενώντας κατά καιρούς μεγάλα ονόματα της ραπτικής και αποτελώντας –κάτι εξαιρετικά σπάνιο για την Ελλάδα– παγκόσμια αναγνωρίσιμο προορισμό για τους ακολούθους της συγκεκριμένης τέχνης.

    Ο Βασίλης Μπουρτσάλας, εγκατέλειψε πολυετή καριέρα στην Ελλάδα και στην Αμερική για να ανοίξει, τα Χριστούγεννα του 2004, το Bespoke Athens, κάνοντας το όνειρό του πραγματικότητα. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Μια παρένθεση εδώ

    Πριν συνεχίσουμε, το ύφασμα, το ψαλίδι, η βελόνα, το σαπούνι και ο πάγκος δεν μου είναι τελείως ξένα. Ο νονός Ηλίας είχε μέγα ραφείο στην Κολοκοτρώνη και η νονά Κατίνα (από τις καλύτερες μοδίστρες της εποχής, με κορυφαία μοντέλα, όπως η Έφη Μελά, αν έχετε ακουστά) ένα ακόμα μεγαλύτερο ατελιέ στην Ακαδημίας. Το πώς εγώ ξέπεσα στα αυτοκίνητα και δεν διακρίθηκα στη σαρτορική τέχνη ένας θεός ξέρει.

    Αν δε τα παραπάνω συνδυαστούν με το ότι είχα την ανεκτίμητη τιμή, από απλός διευθυντής περιοδικών για αυτοκίνητα, να διευθύνω τη Bentley (ορισμό του bespoke αυτοκινήτου) στην Ελλάδα για σχεδόν έξι χρόνια (γι αυτό κι αν έχω ιστορίες να γράψω…), γίνεται σχεδόν προφανές πως είμαι, ας πούμε, εξοικειωμένος με την έννοια του “bespoke”.

    Το κομψό, απέριττο ατελιέ Bespoke Athens κλείνει φέτος 15 χρόνια και συνεχίζει να αποτελεί παγκόσμια αναγνωρίσιμο προορισμό για τους ακολούθους της τέχνης. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Τι σημαίνει bespoke ραπτική και bespoke ρούχο;

    Bespoke ραπτική είναι ο παραδοσιακός τρόπος δημιουργίας ενός ενδύματος (κοστούμι, σακάκι, πουκάμισο) πρακτικά από το μηδέν. Πρώτα βέβαια πρέπει ο πελάτης να έχει επιλέξει το ύφασμα και το στυλ του ρούχου, ιδανικά σε συνδυασμό με τον ράφτη του –μια πολύ «ανδρική» διαδικασία–και, ακόμα πιο ιδανικά, συνοδεία ενός καλού malt. Αλλά μέχρι εκεί, τίποτε, ας πούμε, εξ Αβάνας δεν έχει θέση σε τέτοιους χώρους.

    «Η Bentayga είναι το ταχύτερο, ισχυρότερο και πολυτελέστερο SUV στον κόσμο», υποστηρίζει η Bentley. Τολμηρός ισχυρισμός, ναι, αλλά ένας που δύσκολα αμφισβητείται. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Στη συνέχεια, με βάση τον σωματότυπο του πελάτη, που δεν είναι ποτέ συμμετρικός (ο σωματότυπος, ο πελάτης με ποιον να είναι συμμετρικός;), και όποια άλλη επιθυμία του, ο ράφτης είτε δημιουργεί πατρόν, είτε κόβει το ρούχο κατευθείαν στο ύφασμα που έχει επιλεγεί. Νωρίτερα βέβαια, έχει μετρήσει κάθε διάσταση του σώματος και εντοπίσει τις ιδιαιτερότητες που κάθε σώμα έχει.

    Kύριο χαρακτηριστικό ενός bespoke ρούχου είναι, εκτός του ότι προφανώς ράβεται στο χέρι, ότι αυτό είναι μοναδικό και δεν επαναλαμβάνεται.

    Όπως δε μας λέει ο Βασίλης, πριν ο ράφτης κόψει το ύφασμα, το σιδερώνει, για να «κάψει» την όποια ζωντάνια έχει αυτό το φυσικό υλικό. Διότι αν το μαλλί, κατά κανόνα, δεν «πεθάνει», θα δημιουργήσει προβλήματα και στο ράψιμο και στην εφαρμογή – να ένα μόνο από τα πολλά μυστικά στην τέχνη της ραπτικής.

    Πετάει, πετάει ο Βασίλης. Το ίδιο βέβαια και η Bentley Bentayga της Luxury Hire. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Αφού το ύφασμα σιδερωθεί, πρέπει να μείνει τουλάχιστον 24 ώρες άκοπο για να στεγνώσει από την υγρασία. (Πώς λειτουργεί όμως η οσφρητική μνήμη ε; Να, με το που  έγραψα «στεγνώσει από την υγρασία», λες και ξαναμύρισα το άρωμα του σιδερωμένου, ζεστού ρούχου στο ραφείο του νονού Ηλία…) Και να πώς συμπληρώνονται οι πρώτες δυο μέρες ενός «παράλογου» χρόνου παράδοσης για ένα bespoke κοστούμι – όπως αντίστοιχα «παράλογος» φαντάζει άλλωστε, για τους αμύητους, και ο χρόνος παράδοσης μιας bespoke Bentley.

    Ο συνήθως ομιλητικότατος Βασίλης Μπουρτσάλας και, ως εκ τούτου, ιδανικός «δάσκαλος» για να διδάξει περί υψηλής ραπτικής, δεν είχε λόγια για να περιγράψει την εμπειρία με τη Bentayga. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Μια ακόμα παρένθεση

    Ακόμα και μέχρι τα χρόνια του Μεσοπολέμου, ήταν σύνηθες ο ευκατάστατος αγοραστής μιας Bentley (και ορισμένων άλλων βρετανικών αυτοκινήτων) να αγοράζει από το εργοστάσιο ένα σκέτο σασί (συν κινητήρα, μετάδοση, τροχούς κ.λπ.) και να το πηγαίνει μετά στον αγαπημένο του coachbuilder (όρος που χαρακτήριζε παλαιότερα τους κατασκευαστές ιππήλατων αμαξών) για να του φτιάξει ένα αμάξωμα, επί παραγγελία, σύμφωνα με τις δικές του επιθυμίες και προδιαγραφές – έτσι προέκυψε το bespoke αυτοκίνητο.

    Ένας απ’ αυτούς ήταν και ο H. J. Mulliner, «οίκος ιδρυθείς τω 1897», όπως υπερήφανα γραφόταν παλαιότερα, που σήμερα ανήκει στη Bentley και αναλαμβάνει να ικανοποιήσει τις ιδιαιτερότητες των σημερινών, ξεχωριστών αγοραστών, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται, εδώ και πολλά χρόνια, και η Α. Μ. Βασίλισσα Ελισάβετ.

    Ένα κοστούμι που προορίζεται για να φορεθεί στις ιδιαίτερες περιπτώσεις που θα χρειαστεί μια Bentley από τη Luxury Hire μπορεί να είναι είτε bespoke είτε made-to-measure. Ποτέ prêt-à-porter. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Συνεχίζουμε με το ρούχο

    Την επιλογή του υφάσματος και το αρχικό του κόψιμο, ακολουθούν οι πρόβες –όσες χρειάζεται ο ράφτης και όχι βέβαια όσες για τις οποίες θα βρει χρόνο ο πελάτης– για να δουν, και τα δύο μέρη, πώς το ρούχο εξελίσσεται και τι προσαρμογές απαιτούνται.

    Η πρώτη πρόβα γίνεται περισσότερο για τον ράφτη και λιγότερο για τον πελάτη. Είναι δε, όπως έχω κι εγώ διαπιστώσει, μια ιδιαίτερα απολαυστική διαδικασία, αφού ο πελάτης σίγουρα βιάζεται να δει το ρούχο, ακόμα και σ’ αυτή την ακατέργαστη μορφή, και έχει ήδη αρχίσει να το φαντάζεται τελειωμένο. Έτι απολαυστικότερη πάντως είναι η τελευταία δοκιμή για το fine-tuning και προς αναζήτηση της τελειότητας.

    Σημαντικό πάντως είναι το πώς το ρούχο θα «δουλευτεί», όπως αποκαλείται στον χώρο των ραφτάδων. Ο Βασίλης εδώ αναφέρεται στα υλικά και στη χρήση τους, στον τρόπο ραφής, στο σιδέρωμα και σε άλλα άπειρα μικρά μυστικά που συνήθως μεταφέρονται από τεχνίτη σε τεχνίτη, ή ανακαλύπτονται καθημερινά. Ενώ κύριο χαρακτηριστικό ενός bespoke ρούχου είναι, εκτός του ότι προφανώς ράβεται στο χέρι, ότι αυτό είναι μοναδικό και δεν επαναλαμβάνεται. Ακόμα κι αν είναι από τον ίδιο ράφτη και από το ίδιο ύφασμα.

    Τα κορυφαία βρετανικά υφάσματα Moxon, “Bentley” του υφάσματος, προέρχονται από το Huddersfield. Οι Bentley από το Crewe, λίγο πιο κάτω. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Σε κάθε περίπτωση, η δημιουργία ενός bespoke ρούχου αφορά πρωτίστως τον πελάτη και το τι αυτός έχει κατά νου και ζητήσει από τον ράφτη. Έτσι, είναι απαραίτητο να γνωρίζει εξαρχής τι ζητά και να σιγουρευτεί ότι οι επιθυμίες και προτιμήσεις του έχουν γίνει κατανοητές (και συμφωνηθεί βέβαια ως εφικτές) από τον ράφτη του. Με την αφορμή, μην περιμένετε από έναν καλό ράφτη να κάνει ό,τι του ζητάτε όταν σας έχει ήδη πει –ή αφήσει διακριτικά να εννοηθεί– πως αυτό δεν θα ήταν ούτε κατάλληλο ούτε βέβαια κολακευτικό για σας και το σώμα σας.

    Βασικό στην υψηλή ραπτική, πάντως, είναι και να γνωρίζεις τι θέλεις και να μπορείς να το περιγράψεις σωστά. Αν δεν γνωρίζεις και, κατά συνέπεια, δεν μπορείς να το περιγράψεις σωστά, είναι καλύτερο να συμβουλευτείς έναν καλό ράφτη. Μην παραγγείλεις δηλαδή κάτι αν δεν είσαι σίγουρος πως ο ράφτης σου έχει καταλάβει τι έχεις κατά νου, ή, έστω, αν δεν σου αρέσουν τα μούτρα του – η συνεργασία με κάποιον που δεν πολυχωνεύεις δεν είναι και ό,τι πιο ευχάριστο, οπουδήποτε, όχι μόνο στα ραφεία.

    Είναι βέβαια φυσικό, έχοντας επενδύσει μεγάλα ποσά (ένα bespoke κοστούμι από το Bespoke Athens ξεκινά από €3.500, ενώ ένα bespoke πουκάμισο, από αυτά στα οποία ειδικεύεται ο Βασίλης, από €350) να έχεις αντίστοιχα μεγάλες προσδοκίες. Μη ξεχνάς όμως πως ο ράφτης, όσο ικανός και αν είναι, δεν μπορεί να κάνει θαύματα – artisan είναι, όχι μάγος. Πολλοί παράγοντες επηρεάζουν το τελικό προϊόν: το ύφασμα, το σώμα και η στάση σου, η εμπειρία του ράφτη… Όσο δε περισσότερα μαθαίνεις για την τέχνη της υψηλής ραπτικής, τόσο ευκολότερη γίνεται η όλη διαδικασία και απολαυστικότερες οι πρόβες.

    Το ιδιαίτερο περίγραμμα (από μαόνι) των υφασμάτων Moxon του Bespoke Athens «δένει» υπέροχα με το εξίσου ιδιαίτερο εσωτερικό (από το ξύλο που προτιμάτε) της Bentayga. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Και τι είναι το madetomeasure;

    Η βιομηχανία του ενδύματος, εκτός από την παραγωγή του έτοιμου, τυποποιημένου κοστουμιού, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, δημιούργησε έναν συνδυασμό τεχνολογίας και παραδοσιακής χειροποίητης κατασκευής – υβρίδιο το αποκαλεί ο Βασίλης: το made-to-measure. Αυτό το επί μέτρω προσφέρει μέχρις ενός σημείου, ό,τι και το επί παραγγελία, αφού και αυτό φτιάχνεται μεμονωμένα και στα μέτρα του πελάτη, αλλά δεν είναι ακριβώς bespoke, αφού η φιλοσοφία του είναι διαφορετική.

    Διότι στο επί μέτρω (ένα made-to-measure κοστούμι από το Bespoke Athens ξεκινά από €1.600 και ένα made-to-measure πουκάμισο από €190), σημείο έναρξης είναι ένα υπάρχον ρούχο-πατρόν και η πρόκληση αυτό να παραμετροποιηθεί στα μέτρα και στις προτιμήσεις του πελάτη. Με άλλα λόγια, εδώ, εκτός από ύφασμα, «κόβεται» και δρόμος μιας και αλλάζει ένα ήδη έτοιμο, πρακτικά ready-made ρούχο. Σε πολλές βέβαια περιπτώσεις, το αποτέλεσμα είναι αξιοπρεπές αφού, θεωρητικά τουλάχιστον, είναι εφικτό να προσαρμόσει ένα ραφείο ένα υπάρχον ρούχο στις περισσότερες, ας πούμε, παρατυπίες ενός σώματος.

    Ένα επί μέτρω κοστούμι όμως, αν και χειροποίητο, δεν είναι το ίδιο μ’ ένα επί παραγγελία διότι φτιάχνεται προσαρμόζοντας στο σώμα ένα υπάρχον ρούχο που πάντα θα μοιάζει όμως με το αρχικό. Αντίθετα, ένα επί παραγγελία σχεδιάζεται αποκλειστικά για τον πελάτη, με αποτέλεσμα κάθε του λεπτομέρεια να μπορεί να σχεδιαστεί και, στην πορεία, διαφοροποιηθεί, ανάλογα με τις επιθυμίες του.

    Ο Βασίλης Μπουρτσάλας στο ατελιέ υποκαμισοποιίας. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Και γιατί να προτιμήσω bespoke;

    Αν ψάχνεις για λογική εξήγηση, δεν θα τη βρεις. Όσοι από εμάς δεν ασχολούμαστε με το sumo, ή έστω με το basket, μπορούμε να βρούμε αξιοπρεπή ρούχα, είτε έτοιμα, είτε επί μέτρω. Το καλύτερο επιχείρημα για να προτιμήσει κανείς ένα κοστούμι, σακάκι, πουκάμισο επί παραγγελία, είναι ότι είναι και διασκεδαστικό και συναρπαστικό να βλέπεις ένα ρούχο να δημιουργείται βελονιά με βελονιά, ψαλιδιά με ψαλιδιά, γαζί με γαζί, πρόβα με πρόβα αποκλειστικά για σένα.

    Ναι, μπορεί να ακούγεται ακριβό και επιπόλαιο, ειδικά σήμερα, αλλά εδώ μιλάμε για έναν μοναδικό τρόπο για να δεις (θαυμάσεις, καλύτερα) από κοντά και από πρώτο, στην κυριολεξία, χέρι, μια τέχνη που αποτελεί μέρος της κουλτούρας και του πολιτισμού μας από τον Μεσαίωνα.

    Η Luxury Hire, εκτός όσων περιγράφει το όνομά της, ήταν μια διορατική κίνηση της Kosmocar.

    Είναι σαν να παραγγέλνεις το γραφείο σου, επί παραγγελία φυσικά, σε επιπλοποιό ή τα μανικετόκουμπά σου σε κοσμηματοπώλη. Και, σε τελική ανάλυση, είναι μια ευκαιρία να αποκτήσεις κάτι που σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε ειδικά για σένα. Κανείς δεν θα φορά ακριβώς το ίδιο.

    Γνωρίζατε ότι ένα χειροποίητο, επί παραγγελία πουκάμισο αποτελείται από τουλάχιστον 12 κομμάτια; Ένα (εντάξει, δυο) είναι η μανσέτα. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Luxury Hire by Kosmocar

    Η Luxury Hire, στα πρώτα βήματα της οποίας –γιατί να το κρύψωμεν, άλλωστε– είχα επίσης την τιμή να εμπλακώ, με την καλή έννοια, εκτός όσων περιγράφει το όνομά της, ήταν μια διορατική κίνηση της Kosmocar (αντιπροσωπείας στην Ελλάδα των Volskwagen, Audi, Skoda και Bentley, για τους μη παροικούντες την αυτοκινητική Ιερουσαλήμ, και Ducati για τους μη παροικούντες τη μοτοσυκλετική τοιαύτη) εν όψει της επερχόμενης, στα τέλη της δεκαετίας του ’00, ύφεσης.

    Θα αποτελούσε, δηλαδή, μια εναλλακτική, προσιτή λύση –εξ ου και το «διορατική»– για την απόλαυση μιας Bentley, ή ενός εκ των κορυφαίων Audi, μέσω βραχυπρόθεσμης ενοικίασης ή μακροπρόθεσμης χρονομίσθωσης, συνιστώντας ταυτόχρονα ένα bespoke (να τη πάλι αυτή η λέξη, αλλά δικαιολογημένα εδώ) “concierge service” για το αναμενόμενα υψηλό της πελατολόγιο. Κάτι που, στα οκτώ χρόνια λειτουργίας της, η Luxury Hire έχει βέβαια κατορθώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

    Βλέπετε, η ύφεση έπληξε καίρια κάθε τι το προφανώς ακριβό (με το «προφανώς» εννοώ εδώ αυτό που φαίνεται ή, εν προκειμένω, κυκλοφορεί ανάμεσά μας και όχι, ας πούμε, ένα έργο τέχνης ή ένα high-end ηχοσύστημα), με αποτέλεσμα, στο ταξικά τοξικό μνημονιακό περιβάλλον, όσοι έχουν ήδη αποκτήσει μια Bentley, για παράδειγμα, να σκέφτονται δυο και τρεις φορές πριν τη βγάλουν στον δρόμο, ενώ όσοι θα μπορούσαν, ενδεχομένως, να την αποκτήσουν, να προτιμούν να περιμένουν.

    Πάνω από 50 artisans χρειάζονται για να φτιάξουν «στο χέρι» το εσωτερικό μιας Bentayga, με αποτέλεσμα η ποιότητα της bespoke μαστοριάς να είναι αξεπέραστη. Όπως άλλωστε και αυτή των ρούχων του Bespoke Athens. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Στο luxuryhire.gr υπάρχει η δυνατότητα, επιλέγοντας το μοντέλο που επιθυμείτε και τις ημερομηνίες που το επιθυμείτε, να έχετε αμέσως και μια ένδειξη κόστους.

    Έτσι, η υπηρεσία Luxury Hire είναι ό,τι χρειάζεστε για να προσδώσετε κύρος σε μια επαγγελματική και –γιατί όχι;– προσωπική στιγμή. Ή για να ταξιδέψετε (με τα λόγια του Thomas Hardy, “far from the madding crowd”) με την ασφάλεια που προσφέρει η τετρακίνηση και η τεχνολογία των Audi Q8, SQ7, Q7. Για να χαρείτε στις διακοπές σας –αφού φυσικά το αξίζετε– μια αληθινή λιμουζίνα όπως η Bentley Flying Spur, ένα κομψό, πολυτελές sedan, όπως το Audi A7 Sportback, ή ένα πολυτελές SUV, σαν τη Bentayga. Ή απλώς για να απολαύσετε την εμπειρία ενός σπορ αυτοκινήτου με εκρηκτικές επιδόσεις, όπως μια Bentley Continental GT, ένα Audi R8, ένα Audi S5 ή ένα Audi TT Roadster.

    Και δεν είναι μόνον αυτά. Διότι στη Luxury Hire θα βρείτε και πιο, να τα πούμε προσγειωμένα; μοντέλα όπως τα Audi Α5 και Α5 Cabriolet, A4, Q5 και Q3. Όλα δε τα παραπάνω συνοδεύονται από την εμπειρία, την τεχνογνωσία και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, σε κάθε μάλιστα βήμα, της Kosmocar.

    Η Luxury Hire εδρεύει, πού αλλού; στην έκθεση της Bentley, στο 342 της λ. Κηφισίας, στο Χαλάνδρι. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε με το εξυπηρετικό της προσωπικό τηλεφωνικά στα (210) 9981222-9981140-6179742, με email στο [email protected], ή να επισκεφθείτε το luxuryhire.gr. Αξιοσημείωτο είναι δε ότι, μέσω του site, υπάρχει η δυνατότητα, επιλέγοντας το μοντέλο που επιθυμείτε και τις ημερομηνίες που το επιθυμείτε, να έχετε αμέσως και μια ένδειξη κόστους.

    Ανδρικές κουβέντες υψηλού στυλ με τη Luxury Hire. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Και κάτι για την Bentley Bentayga

    «Ο κόσμος», λέει η Bentley, στα Αγγλικά, «είναι γεμάτος απίθανα μέρη. Η Bentayga σχεδιάστηκε για να μπορείτε να τα επισκέπτεστε». Ένα απ’ αυτά τα απίθανα, για τον αμύητο επισκέπτη τουλάχιστον, είναι και το Bespoke Athens όπου φτάσαμε και παρκάραμε, χωρίς δυσκολία, μιας και αυτοκίνητα σαν την Bentayga, εκτός του ότι δημιουργούν τον δικό τους καιρό, πάντα βρίσκουν χώρο για παρκάρισμα.

    Η Bentayga είναι ένα υπερπολυτελές, αλλά παρ’ όλα αυτά κανονικό 4×4, με οκτώ επιλογές κίνησης: τέσσερις on-road.

    Η Bentayga, που κατασκευάζεται βέβαια στο «σπίτι» της Bentley Motors, στο Crewe, είναι αναμφίβολα το πιο exclusive SUV παραγωγής στον κόσμο – και, εξίσου αναμφίβολα αλλά και επάξια, και το ακριβότερο. Πρόκειται, στην περίπτωση της «δικής μας» Bentayga, για ένα diesel 4λιτρο V8 SUV με 435 άλογα, ιπποδύναμη που το κάνει το ταχύτερο diesel SUV. Υπάρχουν και δυο βενζινοκίνητες Bentayga: μια, επίσης 4λιτρη, V8 με 550 άλογα, καθώς κι ένα 6λιτρο, W12 «άρμα μάχης» με 608.

    Κύριο χαρακτηριστικό ενός bespoke ρούχου είναι ότι αυτό είναι μοναδικό και δεν επαναλαμβάνεται, ακόμα κι αν είναι από τον ίδιο ράφτη και από το ίδιο ύφασμα – και μια ευκαιρία να αποκτήσεις κάτι που σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε ειδικά για σένα. (photo Ολυμπία Κρασαγάκη για το Andro).

    Εκτός δε των ανωτέρω εντυπωσιακών, η Bentayga είναι ένα υπερπολυτελές, αλλά παρ’ όλα αυτά κανονικό 4×4, με οκτώ επιλογές κίνησης: τέσσερις on-road (Comfort, Bentley, Sport, Custom) και, με τις προδιαγραφές All-Terrain, άλλες τέσσερις off-road (Mud/Trail, Sand, Dirt/Gravel/Snow, Ice/Wet Grass). Διότι ποτέ δεν ξέρεις ποιους απομακρυσμένους, ανεξερεύνητους, παρθένους, υπό ανάπτυξη τόπους θα χρειαστεί να επισκεφτείς.

    Όσον αφορά το όνομα, αι γνώμαι διίστανται. Η μια λέει πως το Bentayga συνδυάζει το Bentley και το Taiga (το μεγάλο αρκτικό δάσος που καλύπτει όλο σχεδόν το βόρειο μέρος του βόρειου ημισφαιρίου), ενώ η άλλη θέλει το όνομα να προέρχεται από τον τραχύ, ομώνυμο, φημισμένο (φημισμένο στην Ισπανία, τουλάχιστον) βράχο στο νησί Gran Canaria των Καναρίων Νήσων – που ονομάστηκαν έτσι επειδή, όταν ανακαλύφθηκαν, είχαν πάνω τους σκύλους (canis στα λατινικά) και όχι καναρίνια. Πάντως, σε κάθε περίπτωση  προφέρεται Μπεντάιγκα, αντί Μπεντέιγκα.

    Δείτε περισσότερα για την Bentley Motors και την Bentayga εδώ.

     

    LUXURY HIRE:

    Λ.Κηφισίας 342
    15451, Ν.Ψυχικό
    Τηλ. 2109981222 – 2109981140 – 2106179742
    Email: [email protected]

     

    //EXCLUSIVE OFFER: Aποκλειστικά για τους πελάτες της Luxury Hire, το Bespoke Athens και το Andro προσφέρουν, με κάθε bespoke, χειροποίητο κοστούμι, ένα bespoke πουκάμισο από εξαιρετική ποπλίνα. Για κάθε made-to-measure κοστούμι, το Bespoke Athens και το Andro προσφέρουν ένα made-to-measure πουκάμισο, επίσης από εξαιρετική ποπλίνα. Για να κάνετε χρήση του προνομίου γράψτε μας στο [email protected], με θέμα (subject) Luxury Hire. 

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Ξέρετε ότι στο Andro προτιμάμε τα κλασικά looks, αλλά δεν θέλουμε να είμαστε βαρετοί. Ιδού τα items που ξεχωρίσαμε στις πασαρέλες, αλλά στην διαχρονική εκδοχή τους. Η αλλαγή του καιρού δεν να μας πτοεί -προετοιμαζόμαστε με στυλ για το επερχόμενο κρύο.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Τα φοράμε γιατί μας αρέσουν και γιατί δεν υπάρχει κανένα γυναικείο «κάστρο» που να μας απαγορεύει την είσοδο. Πού τα φοράμε, τι σημάνει η επιλογή και από τι υλικό πρέπει να είναι; Ακολουθούν οδηγίες χρήσεως.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Κοντό ή μακρύ; Με φράντζα ή με χωρίστρα; Πώς πρέπει να κουρεύουμε τα μαλλιά μας (και να τα συνδυάζουμε με το μούσι μας, αν έχουμε) ανάλογα με το σχήμα του προσώπου μας. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Μικρές, διορθωτικές κινήσεις που ενώ δεν κοστίζουν, θα αλλάξουν άρδην (και προς το καλύτερο) το ταλαιπωρημένο ή φτηνό κοστούμι μας.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro