Τα νέα sexy μαγιό και το μυστικό του #CLZ
Μόλις κυκλοφόρησαν τα νέα μαγιό της Calzedonia και στην καμπάνια που υπογράφει ο Mariano Vivanco, η Sara Sampaio -ένα από τα πιο ποθητά κορίτσια στον πλανήτη- ακκίζεται με ένα γιγάντιο hashtag. Δίνοντας «γραμμή» για τις selfies του καλοκαιριού...
Η νέα σειρά μοιάζει να έχει σχεδιαστεί για digital-addicted κορίτσια αφού το hashtag #CLZ είναι εμφανές πάνω σε κάθε μαγιό. Μπικίνι με «παπαγαλίσια» χρώματα, στράπλες σουτιέν, βραζιλιάνικα σλιπ φιλοδοξούν να γίνουν viral στις παραλίες σε λίγες εβδομάδες.
Μετά από το εντυπωσιακό ranking των social πρωτοβουλιών της τα τρία τελευταία χρόνια η Ιταλική μάρκα ρίχνει όλη την ενέργειά της στα ψηφιακά μέσα για να προβάλλει τις συλλογές της και να δημιουργήσει buzz online. Ετσι το hashtag ταξιδεύει από τους υπολογιστές πάνω στο μαγιό για να επιστρέψει στα social media με user generated περιεχόμενο.
Έχουμε κάτι παραπάνω από μια ετικέτα.Μια έξυπνη, μαρκετινίστικη βουτιά στον ψηφιακό βυθό των hashtags και των ματαιόδοξων selfies. Η Calzedonia θέλει να κάνει το hashtag της συνώνυμο του καλοκαιριού από την Ιπανέμα ως την Αντίπαρο.
Δεν είναι τα ζουμερά, πολύχρωμα υφασματάκια λίκρα που «χτίζουν» το μπικίνι. Δεν είναι τα χαμογελαστά prints σαν ένα τροπικό κοκτέιλ, ούτε και οι εμπνευσμένες κοψιές. Αυτά, άλλωστε, είναι σταθερές αξίες για το brand. Είναι ότι κλείνει συνεχώς πια το μάτι στη νέα εποχή, χρησιμοποιώντας όλο και περισσότερο την digital τεχνολογία.
Έτσι το αποτέλεσμα είναι πιο ζωντανό, πιο «θορυβώδες», πιο interactive. Με μια συλλογή για τα νέα κορίτσια, όπως η ατίθαση μούσα του brand Σάρα Σεμπάιο, που πληκτρολογούν στις οθόνες των κινητών, των tablets, των υπολογιστών του στυλ και των στιγμών τους.
Και φυσικά τα μοιράζονται. Μια ετικέτα, ένα hashtag #CLZ και ένα μαγιό Calzedonia αρκούν. It’s a viral world.
Απολαύστε τη Σάρα και τα #CLZ… μνημεία της: