Τι γίνεται όταν η κουζίνα σου αρχίζει να «φοράει» Dolce & Gabbana;

    Ο γνωστός οίκος μόδας συνεργάστηκε με την εταιρία Smeg και πραγματικά πήγε τα είδη κουζίνας σε άλλο επίπεδο.

     

    Τα προϊόντα κουζίνας, από τη συνεργασία Dolce & Gabbana και Smeg, θα κυκλοφορήσουν τον Οκτώβριο.

    Δεν είναι απλά ένας ακόμα οίκος μόδας. Η ιταλική φίρμα Dolce & Gabbana έχει καταφέρει μέσα σε 30 χρόνια ζωής να μετατραπεί σε μια αυτοκρατορία αξίας 1 δισ. ευρώ. Όχι άσχημα για δύο σχεδιαστές που γνωρίστηκαν και ξεκίνησαν από το ατελιέ του Giorgio Armani, καταφέρνοντας να κατακτήσουν τον κόσμο με τα προϊόντα τους.

    Ωστόσο ο ιταλικός οίκος, πέρα από τα εντυπωσιακά ρούχα που του έχουν χαρίσει ουκ ολίγα βραβεία, έχει και μια κρυφή πλευρά: τα εικαστικά του project. Κατά το παρελθόν ουκ ολίγες φορές έχει συνεργαστεί με άλλες εταιρίες, βάζοντας την υπογραφή του σε διάφορα προϊόντα. Από το κινητό Motorola V3i Dolce & Gabbana και το Citroen C3 Pluriel μέχρι το gold edition Martini και το άρωμα MDG της Madonna.

    Καφές, με άρωμα Dolce & Gabbana.

    Τώρα όμως ήταν η σειρά της εταιρίας Smeg να ενώσει τις δυνάμεις της με τον ιταλικό οίκο, μέσα από μια σειρά προϊόντων κουζίνας. Ναι, σίγουρα ένα μίξερ δεν είναι τόσο λαμπερό όσο ένα κινητό ή ένα αυτοκίνητο, αλλά η D&G υπογραφή τους δίνει άλλον αέρα.

    Η σειρά θα περιλαμβάνει τα βασικά, όπως καφετιέρα, τοστιέρα, μίξερ, τσαγιέρα και αποχυμωτή, που είναι ζωγραφισμένα με μοτίβα του οίκου D&G. Αυτή μάλιστα δεν είναι η πρώτη φορά που οι δύο εταιρίες συνεργάζονται: πέρσι, στο πλαίσιο του Salon del Mobile, είχε παρουσιάσει μια σειρά από limited edition ψυγεία, που το κάθε ένα κόστιζε περίπου 35.000 ευρώ. Η νέα σειρά προϊόντων της συνεργασίας D&G και Smeg θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο.

    Σίγουρα μια τσαγιέρα δεν είναι τόσο λαμπερή όσο ένα κινητό ή ένα αυτοκίνητο, αλλά η D&G υπογραφή τους δίνει άλλον αέρα.

     

    Διαβάστε ακόμα: Όσα ξεχώρισα στο φετινό Salone del Mobile

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή του μήνα

    Ο κανόνας θέλει τρεις κλασικούς τρόπους για να μεταχειριζόμαστε το μαντηλάκι στο σακάκι μας. Ωστόσο οι κανόνες είναι για να σπάνε. Ιδού τρεις παραλλαγές δια χειρός -με το επετειακό IWC Portofino στον καρπό- Κίμωνα Φραγκάκη.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο πολυπράγμων επιχειρηματίας, συγγραφέας και υπερασπιστής της γαστρονομικής παράδοσης Γιώργος Πίττας, αποκωδικοποιεί –και τεκμηριώνει– το στυλ του.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Το να κατακτάς τον περιζήτητο τίτλο του αυτοκινήτου του έτους (COTY) είναι σαν να παίρνεις το Oscar καλύτερης ταινίας. Ή το BAFTA καλύτερης ταινίας, αν προτιμάτε, μιας και η διάκριση είναι ευρωπαϊκή. Μερικές φορές βέβαια γίνονται και λάθη, γράφει ο Αλέξανδρος Κορέσσης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Στο πεδίο της μόδας, με μια πρώτη σκέψη, ανήκουν στην κατηγορία «λάθος». Κι όμως, αν καταφέρεις να τα συνδυάσεις σωστά, αυτά τα 5 trends έχουν χαρακτήρα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Το άρθρο περιλαμβάνει και λευκή κάλτσα...

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro