cover

Από αριστερά, Kimalé, Peplos, Mohxa.

Για τα πρώτα γενέθλια του Andro, ζητήσαμε από 7 επιδραστικούς αρθρογράφους στις ισάριθμες ενότητες του Andro (Άποψη, Business, Γεύση, Δράση, Έμπνευση, Στυλ, Ζωή) να εντοπίσουν τις θετικές αλλαγές που συντελέστηκαν στη χώρα τους 12 μήνες που διανύσαμε.

Σήμερα το τελευταίο άρθρο στην επετειακή αυτή σειρά:

 

Αφού αποθεώσαμε οτιδήποτε ξένο, οι Έλληνες αποφασίσαμε να κάνουμε μια στροφή, σχεδόν, 180 μοιρών. Ιδέες για εγχώριο design υπήρχαν ανέκαθεν, έπεφταν όμως στο κενό, αφού το αγοραστικό κοινό δεν έμοιαζε καθόλου πρόθυμο να τις αγκαλιάσει.

Ακούγεται κλισέ, αλλά η κρίση έφερε και κάποια θετικά. Εκτιμήσαμε τη δύναμη της μεταξύ μας στήριξης, δώσαμε έμφαση στο «ντόπιο» branding και ξαφνικά η ετικέτα ελληνικό προϊόν αποκτά μεγαλύτερη ισχύ από το προϊόν το ίδιο.

Όταν η Ελλάδα επανέκτησε τη «βενζίνη» αυτή, που κίνησε τη δημιουργικότητά της και στη μόδα, γεννήθηκαν μεταξύ άλλων εγχώρια brands που όχι απλώς τράβηξαν την προσοχή κυριών που συνήθιζαν να φορτώνουν τις κάρτες τους αποκλειστικά στη Βουκουρεστίου, αλλά μπήκαν και σε wishlists αγοραστικού κοινού εκτός συνόρων.

Ένα από αυτά ήταν το Zeus & Δione. Οι ιδρύτριες, Δήμητρα Κολοτούρα και Mareva Grabowski, οραματίστηκαν μία ελληνική φίρμα ρούχων που θα αντλεί έμπνευση από την παραδοσιακή ελληνική μόδα, σε ένα μοντέρνο πλαίσιο. Το αποτέλεσμα; Γυναικείες συλλογές ρούχων, αξεσουάρ, κοσμημάτων και μικρών επίπλων που ακτινοβολούν «Ελλάδα» χωρίς να φωνάζουν φολκ. «Διαβάζαμε με τη Δήμητρα ένα άρθρο στον Economist σχετικά με την απουσία ενός ελληνικού lifestyle brand από την Ελλάδα, και κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα του Zeus & Δione», μας είπε η Mareva Grabowski. Η επιτυχία τους αναγνωρίστηκε και από το Matches Fashion που το συμπεριέλαβε στο e-shop του, ενώ στα σκαριά βρίσκεται και η πρώτη ανδρική collection. Θα τα βρείτε εδώ.

zeus+dione

Φόρεμα και γυναικεία σανδάλια Zeus+Δione.

 

Στην επόμενη σελίδα, Kimalé και Salty Bag

1  2  3  4  5 

1 2 3 4 5

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top