Πόσο κύριος είσαι στο γυμναστήριο;

    Ξυπνάει το ζώο μέσα μας, όπως έλεγε και ο Αρκάς, ή διατηρούμε τους απλούς κανόνες στοιχειώδους ευγένειας όταν είμαστε στο γυμναστήριο; Ακολουθούν δέκα βασικές συμβουλές για να μην χάνουμε -αβασάνιστα- το στυλ μας. Γράφει ο Βασίλης Χαρίτος.

     

    Ασχολήσουμε με τα βάρη σου και προσπάθησε να διατηρείς τους κανόνες ευγένειας.

    Μπορεί να φταίει το περίσσευμα τεστοστερόνης και η αίσθηση ανδρικής, αρχέγονης δύναμης τα οποία συνοδεύουν την έντονη άσκηση που κάνει πολλούς να αδιαφορούν για οτιδήποτε άλλο και να αφήνουν τους τρόπους τους στα locker του γυμναστηρίου.

    Το ότι στο γυμναστήριο νιώθεις, όπως γελοιογραφούσε παλαιότερα ο Αρκάς, να ξυπνάει μέσα σου το ζώο δεν σημαίνει πως θα πρέπει να συμπεριφέρεσαι και ανάλογα. Καλό δε θα ήταν κάθε γυμναστήριο να έχει κανόνες ετικέτας και καλής συμπεριφοράς, φροντίζοντας μάλιστα αυτοί να γνωστοποιούνται στον καθένα (και στην καθεμία) με την εγγραφή και βέβαια να τηρούνται.

    Μη φλυαρείς. Μπορείς φυσικά να ανταλλάξεις μια-δυο ευγενικές κουβέντες με τον διπλανό σου, αλλά να είσαι σύντομος.

    Μιλάμε εδώ για απλούς κανόνες στοιχειώδους ευγένειας, αξιοπρεπούς συμπεριφοράς και σχολαστικής καθαριότητας οι οποίοι, όχι μόνον θα σε κάνουν να νιώσεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, αλλά και θα σε γλιτώσουν από πολλές επικριτικές ματιές. Διότι αυτοί που θα σχολιάσουν αρνητικά τους τρόπους σου θα είναι σίγουρα περισσότεροι από εκείνους που θα σε κατακρίνουν για το πόσο αγύμναστος είσαι που μου θες και θάλασσα.

    Να λοιπόν 10 απλοί τρόποι για να παραμείνεις κύριος και στο γυμναστήριο:

    1. Κανόνας πρώτος και απαράβατος. Δεν πας στο γυμναστήριο κατευθείαν από το γιαπί ή την ιχθυόσκαλα και φοράς πάντα αποσμητικό. Ένα καλό και ανθεκτικό. Απ’ αυτά που αντέχουν, λέει, 48 ώρες. Άλλη ιστορία αυτή… Ποιος δεν πλένεται για 48 ώρες;

    2. Βάζε πάντα τα βάρη πίσω στη θέση τους. Γιατί ποιος διανοείται να αφήσει πίσω του μια κουζίνα χάλια μετά από απόπειρα μαγειρικής για να τη συμμαζέψει άλλος (ή άλλη); Εντάξει, κακό παράδειγμα… Σεβάσου όμως τους άλλους, βάζοντας τα βάρη εκεί που τα βρήκες, όπως τα βρήκες και όπως θα ήθελες κι εσύ να τα βρεις. Και στη σωστή σειρά.

    3. Μην παρατάς όπως-όπως τα βάρη. Τελείωσες με τις άρσεις και τις ασκήσεις; Ωραία. Ακούμπα τα βάρη στο πάτωμα ή στη θέση τους προσεκτικά. Μην τα αφήνεις να βροντήξουν στο πάτωμα. Που είναι ό,τι χειρότερο και για το πάτωμα, και για τα ίδια – και για τυχόν ανθρώπινα μέλη που ίσως βρεθούν ενδιάμεσα.

    4. Μη μένεις με τις ώρες σε κάθε μηχάνημα άσκησης. Κάτσε στο μαραφέτι, κάνε τις ασκήσεις σου και σήκω να πας στο επόμενο. Και, προς Θεού, μην τολμήσεις να καβατζώσεις ένα μηχάνημα για μετά αφήνοντας πάνω του την πετσέτα σου.

    5. Από την άλλη, το να τριγυρίζεις ανυπόμονα σαν υποσιτισμένος γύπας πάνω από ένα μηχάνημα όσο το χρησιμοποιεί άλλος είναι χειρότερο. Αντίθετα, η άτυπη ετικέτα του γυμναστηρίου επιτάσσει να περιμένεις σε διακριτική απόσταση, κοιτάζοντας μάλιστα αλλού, μέχρι να τελειώσει τις ασκήσεις του ο προηγούμενος και μετά να πλησιάσεις, ρωτώντας ευγενικά αν ολοκλήρωσε το πρόγραμμά του.

    6. Σκούπισε με την πετσέτα σου, ή με το χαρτί (απολυμαντικό ιδανικά) που οφείλει να παρέχει κάθε γυμναστήριο, οτιδήποτε έχεις χρησιμοποιήσει – μηχανήματα, βάρη, εξοπλισμό. Κανείς δεν θέλει να περιβάλλεται από λιμνάζοντα ιδρώτα, πόσο μάλλον ξένο.

    7. Μη φλυαρείς. Μπορείς φυσικά να ανταλλάξεις μια-δυο ευγενικές κουβέντες με τον διπλανό σου, αλλά να είσαι σύντομος. Οι περισσότεροι αφιερώνουμε συγκεκριμένο χρόνο για να ολοκληρώσουμε τον γύρο των ασκήσεών μας και μια ανεξέλεγκτη φλυαρία μάς αποσυντονίζει και μας ρίχνει πίσω.

    8. Μη γίνεσαι αυτόκλητος σύμβουλος. Δεν είναι καθόλου σίγουρο πως όλοι μοιράζονται το ίδιο ενδιαφέρον με σένα για τετρακέφαλους, γλουτιαίους ή κοιλιακούς. Δώσε συμβουλές μόνο αν σου ζητηθεί, ή αν δεις πως κάποιος κινδυνεύει, από απειρία ή απροσεξία, να τραυματιστεί.

    Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο, αλλά οι περισσότερες γυναίκες που πάνε στο γυμναστήριο, πάνε στο γυμναστήριο για να γυμναστούν.

    9. Μη μιλάς στο κινητό. Τα κινητά στο γυμναστήριο είναι για να ακούς τη μουσική σου όσο γυμνάζεσαι. Για τίποτε άλλο. Υπάρχουν και τα SMS. Και τα διάφορα μέσεντζερ.

    10. Και τέλος… μη κάνεις καμάκι. Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο, αλλά οι περισσότερες γυναίκες που πάνε στο γυμναστήριο, πάνε στο γυμναστήριο για να γυμναστούν, για να χάσουν λίγο βάρος και για να νιώσουν καλύτερα. Είναι ιδρωμένες, είναι ατημέλητες, είναι ξεθεωμένες και, αν και μπορεί να κάνουν προσπάθεια να μη δείχνουν τελείως χάλια, σίγουρα δεν είναι και στα καλύτερά τους. Και κατά κανόνα θέλουν να μην ενοχλούνται από τον κάθε ανόητο, φουσκωτό ή ξεφούσκωτο, όσο γυμνάζονται. Φυσικά και μπορούν και εκεί να δημιουργηθούν σχέσεις. Χρειάζεται όμως, όπως και οπουδήποτε αλλού εδώ που τα λέμε, πρωταρχικά να σεβαστείς τον προσωπικό «χώρο» κάθε γυναίκας και να ερμηνεύσεις σωστά τα όποια σημάδια.

    Εναλλακτικά, πας και παίρνεις ένα απ’ αυτά τα μηχανήματα κωπηλασίας, έναν πάγκο για κοιλιακούς, ένα ζευγάρι πεντόκιλα βαράκια, άντε κι ένα Bullworker [υπάρχουν ακόμα αυτά;] και κάνεις το κουμάντο σου χωρίς να ενοχλείς κανέναν.

     

    Διαβάστε ακόμα: Gym confidential, πώς να δείχνετε cool στο γυμναστήριο.

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Τα φοράμε γιατί μας αρέσουν και γιατί δεν υπάρχει κανένα γυναικείο «κάστρο» που να μας απαγορεύει την είσοδο. Πού τα φοράμε, τι σημάνει η επιλογή και από τι υλικό πρέπει να είναι; Ακολουθούν οδηγίες χρήσεως.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Κοντό ή μακρύ; Με φράντζα ή με χωρίστρα; Πώς πρέπει να κουρεύουμε τα μαλλιά μας (και να τα συνδυάζουμε με το μούσι μας, αν έχουμε) ανάλογα με το σχήμα του προσώπου μας. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Μικρές, διορθωτικές κινήσεις που ενώ δεν κοστίζουν, θα αλλάξουν άρδην (και προς το καλύτερο) το ταλαιπωρημένο ή φτηνό κοστούμι μας.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    H εμβληματική σειρά του οίκου από την Φλωρεντία ανανεώνεται διατηρώντας τα κλέη του παρελθόντος: τέσσερα ρολόγια με μιλιτέρ καντράν, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες ακριβείας των Ο.Υ.Κάδων, αλλά φοριούνται κι από εμάς τονίζοντας την αρρενωπότητά μας.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro