Χίλια ηλεκτρικά άλογα. Ποια Porsche; Τι είναι τούτο;

Το ηλεκτροκίνητο FFZERO1 concept της αμερικανικής Faraday Future είναι παραπάνω από ένα concept car. Σύμφωνα με τους σχεδιαστές του, είναι ένα «car of concepts».

 
FF front 3.4 new

Το αμάξωμα του FFZERO1 Concept είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και συνθετικά υλικά νέας γενιάς. (Ρhoto credit: Aaron Souppouris/engadget.com.).

Το FFZERO1, το οποίο αποκαλύφθηκε μόλις στις 4 Ιανουαρίου 2016, στο Consumer Electronics Show (CES 2016) του Las Vegas, είναι ένα πρωτότυπο πάνω στο οποίο η Faraday Future δοκιμάζει εφικτές λύσεις για το αυτοκίνητο του απώτερου μέλλοντος, το οποίο κατά πολλούς, του γράφοντος συμπεριλαμβανομένου, θα είναι ηλεκτρικό.

Στόχος της Faraday Future –η οποία χρηματοδοτείται από τον κινεζικό όμιλο LeTV, τη Netflix της Κίνας, αν προτιμάτε, και εδρεύει (πού αλλού;) στο Los Angeles– είναι ένα αυτοκίνητο με μια «έκτη αίσθηση» που θα αντιλαμβάνεται ενστικτωδώς τις προθέσεις του οδηγού του και θα προσαρμόζεται στις ανάγκες του, διαθέτοντας παράλληλα και αυτήν την εκ των ων ουκ άνευ άμεση πρόσβαση στο αναπόφευκτο Διαδίκτυο.

FF front new

Της σχεδιαστικής ομάδας της Faraday Future, την οποία ήδη επανδρώνουν σχεδόν 500 άτομα, ηγούνται στελέχη που προέρχονται από την Tesla. (Ρhoto credit: faradayfuture.com).

Σύμφωνα με τη «Faraday Future», οι τέσσερις Quad Core ηλεκτροκινητήρες του αποδίδουν πάνω από 1.000 ίππους και θα χαρίζουν στο FFZERO1 επιτάχυνση 0-100 km σε λιγότερο από 3” και τελική ταχύτητα πάνω από 300 km/h!
FF interior

Το εσωτερικό, με απεριόριστες δυνατότητες προσαρμογής στον οδηγό του και δυνατότητα remote setup μέσω smartphone, είναι αποκλειστικά για έναν. (Ρhoto credit: faradayfuture.com).

Σχεδιασμένο με έμφαση στην αεροδυναμική και με στόχο την καλύτερη δυνατή αποδοτικότητα, το αμάξωμα του μονοθέσιου FFZERO1 αγκαλιάζει τον οδηγό, δημιουργώντας ένα ιδανικό «περιβάλλον εργασίας» για υψηλές επιδόσεις.

Πόσο υψηλές; Σύμφωνα με τη Faraday Future, οι τέσσερις Quad Core ηλεκτροκινητήρες του αποδίδουν πάνω από 1.000 ίππους και θα χαρίζουν στο FFZERO1 επιτάχυνση 0-100 km σε λιγότερο από 3” και τελική ταχύτητα πάνω από 300 km/h!

FF rear new

Ο σχεδιασμός, με έμφαση στην καλύτερη δυνατή αεροδυναμική, είναι εμφανής και στο πίσω μέρος του FFZERO1, με στόχο και την καλύτερη ψύξη των μπαταριών. Αναμενόμενα, για αυτοκίνητο επιδόσεων, η ανάρτηση είναι αγωνιστικών προδιαγραφών. (Ρhoto credit: Aaron Souppouris/engadget.com.).

Παρ’ όλα αυτά, το FFZERO1 δεν θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της Faraday Future. Εκείνο ήδη εξελίσσεται παράλληλα, θα στοχεύει απευθείας στα μοντέλα της Tesla και αναμένεται να βγει στην παραγωγή πριν από το 2018.

Δείτε το video του FFZERO1 Concept εδώ:

Περισσότερα για την «Faraday Future» εδώ:

//Ευχαριστούμε τον φίλο Δημήτρη Γ. για το… heads up!

Διαβάστε ακόμα: Porsche Mission E – τρέμε Tesla!

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Αυτό θα πει ευγενής ανταγωνισμός. Ο Dieter Zetsche, επί χρόνια CEO της Mercedes, βγήκε στη σύνταξη έπειτα από 49 χρόνια ευδόκιμης παρουσίας στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Κι όμως, η BMW, η μεγάλη αντίπαλος της Mercedes, όχι μόνο δεν τον ξέχασε αλλά τον αποχαιρέτησε με μία εμπνευσμένη διαφήμιση (και έναν αληθοφανή σωσία). Εντάξει μια προβοκατόρικη νότα την έχει, αλλά με αισθητική.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Είναι όμορφο και κομψό, αλλά δεν συγχωρεί αστοχίες στο στυλ, διαφορετικά θα μοιάζετε με σοβατζή ή ζαλισμένη Χιονάτη. Φοράμε λευκά τζην Antony Morato και Pepe Jeans και σας προτείνουμε πώς τα συνδυάσετε. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο δαιμόνιος Μιχαήλ Ανδρουλιδάκης κατάλαβε ότι το να είσαι… influencer είναι χαριτωμένο αλλά από μόνο του δεν αρκεί. Και δημιούργησε ένα εξαιρετικό μικρό κατάστημα στο 5 αστέρων ξενοδοχείο Abaton Island Resort & Spa, στη Χερσόνησο της Κρήτης. Ένα concept store που έχει σε κάθε γωνία την υπογραφή του καλού γούστου και της χαράς της ζωής. 

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Τις χρησιμοποιούμε καθημερινά, τις έχουμε ανάγκη για να μην μας πέσει τα παντελόνι και βρεθούμε καταμεσής του δρόμου γυμνοί. Ξέρουμε, όμως, πώς πρέπει τις διατηρούμε καθαρές; Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης έπαθε, έμαθε και μάς δίνει τα φώτα του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro