H 31χρονη ρωσίδα πόζαρε στον φακό του Rowan Papier, φορώντας το Eleonora, δείχνοντας ότι η απλότητα, η ποιότητα και ο ερωτισμός μπορούν να συνδυαστούν σε ένα κομψό εσώρουχο.

«Τα εσώρουχα με κάνουν να νιώθω άβολα. Και συν της άλλης το σώμα μου θέλει να αναπνέει». Αυτό είχε πει κάποτε η Jean Harlow και είμαστε σίγουροι ότι το είπε για δύο λόγους: (1) Για να εκτοξεύσει ακόμα περισσότερο τις μετοχές της ως sex symbol του κινηματογράφου και (2) Επειδή τη δεκαετία του ’30 δεν κυκλοφορούσαν τα εσώρουχα της Intimissimi.

Το διεθνές brand παρουσίασε το νέο Eleonora bralette και το σίγουρο είναι ότι έδωσε έναν ακόμα πιο sexy αέρα στο καλοκαίρι. Τόσο επειδή το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας είναι η εντυπωσιακή Irina Shayk, αλλά και εξαιτίας της φιλοσοφίας της εταιρίας που λέει «τα εσώρουχα είναι τόσο όμορφα που δεν θα έπρεπε να τα κρύβεις».

Κάτω από ένα πουκάμισο ή tuxedo, το Eleonora συνδυάζει τη θηλυκότητα με την κομψότητα και χαρίζει στη γυναίκα ένα δυναμικό σύγχρονο look.

Η μόδα του bralette ξεκίνησε πριν από περίπου ένα χρόνο, που ήθελε τα εσώρουχα να μην είναι απλά τα αόρατα κομμάτια της καθημερινής γκαρνταρόμπας, καθώς πλέον μπορούσες να το φορέσεις σαν ένα αισθησιακό top. Όμως τώρα η Intimissimi πάει τη θηλυκότητα σε άλλο επίπεδο: με την 31χρονη ρωσίδα να ποζάρει στον φακό του Rowan Papier, φορώντας το Eleonora και το… άρωμά της, μας δείχνει ότι η απλότητα, η ποιότητα και ο ερωτισμός μπορούν να συνδυαστούν σε ένα κομψό εσώρουχο.

Και όχι, δεν χρειάζεται μια γυναίκα να είναι η Irina Shayk για να φορέσει το Eleonora. Κάτω από ένα πουκάμισο ή tuxedo, συνδυάζει τη θηλυκότητα με την κομψότητα, χαρίζει ένα δυναμικό σύγχρονο look, αλλά και «τσιγκλάει» τις ανδρικές επιθυμίες.

 

Διαβάστε ακόμα: Δώσε λίγο navy αέρα στο στυλ σου

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top