Μια γυναίκα στο νέο Intimissimi Uomo, διαλέγει ανδρικά εσώρουχα και μαγιό

    H Δανάη Μακρή, μαζί με τον φωτογράφο Νίκο Καρανικόλα, επισκέφτηκαν το νέο κατάστημα που είναι αφιερωμένο αποκλειστικά σε όσα «κατάσαρκα & intimate» φορούν οι άνδρες και ενδιαφέρουν τις γυναίκες.

    Φωτογραφία :
    Νίκος Καρανικόλας
     

    Στα μαγιό τα εξωτικά μοτίβα βάφονται σε παστέλ αποχρώσεις που θυμίζουν κάτι από Μαϊάμι.

    H αφήγηση μίας ωραίας ιστορίας με συγκινεί περισσότερο από το αυστηρά εννοούμενο καλό γούστο, ειδικά στην εποχή που περνάμε. Σχεδόν όλοι είμαστε εξοικειωμένοι με τα μοτίβα του καλοκαιριού – ρίγες, φλαμίνγκο, ανανάδες, καρύδες και γεωμετρίες. Η εκκεντρικότητα και το ενδιαφέρον λοιπόν βρίσκεται μάλλον σ’ αυτό που έχουν να διηγηθούν. Από την άλλη, οι τάσεις και η καινοτομία δεν παύουν να υπάρχουν και να εξελίσσονται. Προς το παρόν εκφράζονται ως τεχνολογικά νέα που αναβαθμίζουν τα υλικά, τα κοψίματα, τις ραφές. Βλέπουμε πράγματα που στην όψη μας είναι οικεία, αλλά ο τρόπος που φτιάχτηκαν είναι προχωρημένος. Όπως κι αυτός που τα φοράει.

    Εδώ και λίγο καιρό το πρώτο κατάστημα Intimissimi Uomo της Αθήνας άνοιξε τις πόρτες του στο The Mall Athens.

    Μπαίνοντας στο κατάστημα Intimissimi Uomo στο The Mall Athens, η πρώτη μου κίνηση ήταν να στραφώ προς την αριστερή πλευρά του μαγαζιού και στην ασφάλεια της μπλε, μαύρης και λευκής μονοχρωμίας, μαζί με την καθησυχαστική καθαρότητα του βαμβακιού. Φέτος μου φάνηκε ακόμα πιο clean cut και ενδιαφέρουσα. Θα εξηγήσω τους λόγους παρακάτω.

    Επειδή όμως βρισκόμαστε μια ανάσα πριν το καλοκαίρι, τα μαγιό στα αριστερά ράφια κέρδισαν την προτεραιότητα της προσοχής μου. Πρώτον γιατί το χρώμα ασκεί μία νευρομάρκετινγκ έλξη ακόμα και σε όσους δεν είμαστε πολύ φίλοι του. Δεύτερον γιατί τα σχέδια παραπέμπουν μεταξύ άλλων στις παραλίες στο Μαϊάμι, τη Χαβάη, και σε μία Ιαπωνική υδάτινη φαντασίωση.

    Μία από τις σειρές των μαγιό που έχουν την περισσότερη ζήτηση, όπως με πληροφορούν οι εργαζόμενοι στο κατάστημα, είναι αυτή με τα φλαμίνγκο. Tο ξέσπασμα της ροζ λαίλαπας που επηρέασε τη μόδα, το interior design και το lifestyle δεν ήταν ούτε one off thing της περασμένης σεζόν, ούτε γυναικεία υπόθεση. «Απαιτούσαν τρόπο να τα φορέσουν και οι άντρες», μου λένε χαρακτηριστικά. Αν και μιλάμε για το πιο mainstream ίσως κομμάτι (μαζί με το print με τις καρύδες, που επίσης όπως λένε κάνει κάθε άντρα να νιώσει survivor), στη δική μου συνείδηση, φλαμίνγκο ίσον vintage Miami Beach, φοίνικες με φόντο τον καθαρό ουρανό της Φλόριντα, χλιδάτος 50’s μοντερνισμός πάνω στα νερά της Καραϊβικής και Don Johnson as James “Sonny” Crockett. Συνεπώς αν φορεθεί, πρέπει να συνοδεύεται με τα ανάλογα γυαλιά, παστέλ t shirt και soundtrack.

    Τα κύματα αποτελούν πηγή έμπνευσης στην Ιαπωνική τέχνη. Φέτος περνούν και στα μαγιό της Intimissimi Uomo.

    Επόμενη στάση, η Ιαπωνία. Το έργο του χαράκτη εικαστικού Χοκουσάι, «Το μεγάλο κύμα έξω από την Καναγκάουα» σάρωσε το Δυτικό κόσμο της μόδας, της μουσικής και της street κουλτούρας με πρωτοφανή ευκολία ανά τους αιώνες. Ξεκίνησε από την Ιαπωνία της εποχής Έντο, δρόσισε τη μουσική του Κλωντ Ντεμπισσύ, κίνησε τα χέρια της γλύπτριας Καμίλ Κλοντέλ, αγκάλιασε τα iphones ως θήκη, μετατράπηκε σε αγαπημένο τατουάζ των 10’s. Και σήμερα εμπνέει και τα μαγιό της Intimissimi Uomo, που μαζί με την αντίστοιχη σειρά που έχει επηρεαστεί από τα ναυτικά τατουάζ, είναι οι σωστές επιλογές για τα παιδιά από το Tattoo Convention, όταν αφήνουν κάτω τα skate και πιάνουν τη σανίδα του surf.

    Kάθε γυναίκα πριν τα τριάντα, όταν βλέπει ένα παντελόνι να κατεβαίνει νιώθει άνετα με τα διάφορα σχεδιάκια και τις ρίγες σε έντονες αντιθέσεις. Ωστόσο μετά τα τριάντα, simplicity is the rule.

    Στην κατηγορία «έχουν μεγάλη ζήτηση» εντάσσεται και μία σειρά εμπνευσμένη από τη Σαντορίνη. Βαθύ μεσογειακό μπλε και λευκά γεωμετρικά μοτίβα έχουν κάτι από αρχαϊκή ελληνική γεωμετρία και σίγουρα είναι πολύ chic. Εύκολη επιλογή για έναν ψυχολογικά ώριμο άντρα που θέλει να εμφανιστεί σε σοφιστικέ περιβάλλον, έχει αυτοπεποίθηση ώστε να αποφύγει τη μονοχρωμία και θέλει τα θετικά σχόλια.

    Το ελληνικό τοπίο «ταξιδεύει» στην Ιταλία και την Intimissimi. Σχέδια από τη σειρά που εμπνέεται από τη Σαντορίνη.

    Το αγαπημένο μου κομμάτι είναι το πιο σέξι. Όχι λόγω γραμμής ή χρώματος. Είναι ένα σκέτο μπλε μαγιό, μέτριου μήκους, με καταπληκτικές λεπτομέρειες, όπως το αδιάβροχο υλικό που δεν πιάνει στάμπες από αλάτι, το κόκκινο (κρυμμένο) φερμουάρ, το εσωτερικό από μικροφίμπρα για να μην ενοχλεί το δέρμα. Καλοκαίρι είναι barefoot living στην παραλία ή στο κατάστρωμα και αυτό είναι το μαγιό που του πάει καλύτερα απ’ όλα.

    Το ναυτικό look εμπλουτίζεται και σε προκαλεί να πλησιάσεις για να αποκωδικοποιήσεις το μηχανογραφικό σχέδιο ενός πλοίου.

    Φεύγοντας από τα μαγιό, κινούμαι κυκλικά και περνάω στις πιτζάμες. Που είναι ωραίες. Απλά γιατί καλοκαίρι δεν είναι μόνο διακοπές. Για την ακρίβεια, τον περισσότερο χρόνο είναι η ζωή στην πόλη εν αναμονή των διακοπών και το άραγμα τα σαββατοκύριακα στο σπίτι. Οι πιτζάμες του Intimissimi Uomo μοιάζουν με τα κατάλληλα casual ρούχα για να βγεις μέχρι το περίπτερο χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις, για να δεις ταινία στον καναπέ μαζί με τη φίλη σου χωρίς να χάσεις το στυλ σου και να μοιάζεις με παππούς, για να ανοίξεις την πόρτα όταν χτυπήσει το κουδούνι χωρίς να τρέξεις πρώτα στην ντουλάπα.

    Το mix and match γίνεται τέχνη όταν μπορείς να συνθέσεις μπλούζα, εσώρουχο, βερμούδα, μαγιό και κάλτσες πάνω στον αρμονικό καμβά του μπλε.

    Για να επανέλθω στην αρχική μου υπόσχεση, μπαίνω στον προσωπικό κόσμο των αντρών. Περίπου κάθε γυναίκα πριν τα τριάντα, όταν βλέπει ένα παντελόνι να κατεβαίνει νιώθει άνετα με τα διάφορα σχεδιάκια και τις ρίγες σε έντονες χρωματικές αντιθέσεις. Ωστόσο μετά τα τριάντα, simplicity is the rule. Φέτος τα μποξεράκια της Intissimi Uomo κυκλοφορούν σε μπλε, μαύρο και λευκό, το λάστιχό τους είναι ραμμένο μέσα στο ύφασμα ώστε να μη φαίνεται, οι ραφές τους πέφτουν στο ελάχιστο οπτικά δυνατό. Επίσης η ευχάριστη υφή οφείλεται σε τρία διαφορετικά είδη βαμβακιού, πέρα από το κλασικό, το δροσερό κι απορροφητικό filo di scozia και μαλακό κι ανθεκτικό supima.

    Το κλασικό εσώρουχο της Intimissimi δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα.

    Η κατάσταση φαίνεται win win απ’ όποια πλευρά κι αν το δεις: μινιμαλιστικό στυλ για έναν άντρα που δεν ιδρώνει, κυριολεκτικά και μεταφορικά, με παρονομαστή μία γυναίκα ευτυχισμένη. Η σειρά ταιριάζει με όλων των ειδών τα διαφορετικά φανελάκια, πιο στενά ή πιο casual, ανάλογα με τη συχνότητα που πας στο γυμναστήριο και τη διάθεσή σου να το επιδείξεις. Ένα αραχνοΰφαντο απ’ αυτά γεννάει μάλλον εύλογα τις απορίες μου, για να πληροφορηθώ τελικά πως είναι μάλλον το πιο must but κομμάτι του καλοκαιριού. Το όνομα αυτού quick dry. Κατασκευασμένο από μία ειδική τεχνολογία έρχεται στα πιο θερμά κλίματα για να φορεθεί κάτω από οποιοδήποτε ρούχο και να καταπολεμήσει τον ιδρώτα.

    Φτιάχνοντας ένα casual mix and match μπορείς να δεχτείς κόσμο στο σπίτι χωρίς να τρέξεις στη ντουλάπα μόλις χτυπήσει το κουδούνι.

    Το τελευταίο trend θα το βρεις -κι όμως- στις κάλτσες. Πρόκειται για την επιστροφή της κάλτσας μέχρι το γόνατο, είτε αυτή είναι μονόχρωμη, είτε κοσμείται με ρίγες. Όχι, δεν θα φορεθεί με σανδάλι και βερμούδα. Απλώς απαγορεύεται να φαίνεται δέρμα στο ρεβέρ που τελειώνουν οι κάλτσες, όταν ο άνδρας φοράει κοστούμι.

     

    Διαβάστε ακόμα: Οι εσπαντρίγιες ποτέ δεν ήταν τόσο άνετες

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Αυτό θα πει ευγενής ανταγωνισμός. Ο Dieter Zetsche, επί χρόνια CEO της Mercedes, βγήκε στη σύνταξη έπειτα από 49 χρόνια ευδόκιμης παρουσίας στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Κι όμως, η BMW, η μεγάλη αντίπαλος της Mercedes, όχι μόνο δεν τον ξέχασε αλλά τον αποχαιρέτησε με μία εμπνευσμένη διαφήμιση (και έναν αληθοφανή σωσία). Εντάξει μια προβοκατόρικη νότα την έχει, αλλά με αισθητική.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Είναι όμορφο και κομψό, αλλά δεν συγχωρεί αστοχίες στο στυλ, διαφορετικά θα μοιάζετε με σοβατζή ή ζαλισμένη Χιονάτη. Φοράμε λευκά τζην Antony Morato και Pepe Jeans και σας προτείνουμε πώς τα συνδυάσετε. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Τις χρησιμοποιούμε καθημερινά, τις έχουμε ανάγκη για να μην μας πέσει τα παντελόνι και βρεθούμε καταμεσής του δρόμου γυμνοί. Ξέρουμε, όμως, πώς πρέπει τις διατηρούμε καθαρές; Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης έπαθε, έμαθε και μάς δίνει τα φώτα του.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο δαιμόνιος Μιχαήλ Ανδρουλιδάκης κατάλαβε ότι το να είσαι… influencer είναι χαριτωμένο αλλά από μόνο του δεν αρκεί. Και δημιούργησε ένα εξαιρετικό μικρό κατάστημα στο 5 αστέρων ξενοδοχείο Abaton Island Resort & Spa, στη Χερσόνησο της Κρήτης. Ένα concept store που έχει σε κάθε γωνία την υπογραφή του καλού γούστου και της χαράς της ζωής. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro