JW TWEED 6529 Hr

Ο συνδυασμός χρωμάτων αντιπροσωπεύει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του ουίσκι, ενώ το μοναδικό του άρωμα ενσωματώθηκε στο ύφασμα σε κρίσιμα σημεία της διαδικασίας παραγωγής του.

Ακούγεται εξωπραγματικό αποτελεί όμως μια πρωτοποριακή ιδέα, η οποία ήδη υλοποιείται. Η αρχή έγινε με την ανακοίνωση της συνεργασίας του Johnnie Walker Black Label με το θρυλικό οίκο υφασμάτων Harris Tweed Hebrides. Για τη δημιουργία του πρώτου υφάσματος στον κόσμο που θα είναι εμποτισμένο με άρωμα από… ουίσκι.

Μετά από έξι μήνες έρευνας, δημιούργησαν ένα ύφασμα που ενσωματώνει μια μοναδική σύνθεση της μυρωδιάς αλλά και της γεύσης (!) του Johnnie Walker Black Label – όπως εξηγούν οι Master Blenders και οι δημιουργοί του Aqua Alba, του αρώματος του ουίσκι που ενσωματώθηκε στο ύφασμα σε κρίσιμα σημεία της διαδικασίας παραγωγής του.

Οι γευστικές νότες του πλούσιου malt, η βανίλια, τα κόκκινα φρούτα και η μαύρη σοκολάτα εμποτίστηκαν διαδοχικά στο σκοτσέζικο ύφασμα.

Το άρωμα του Johnnie Walker: Η αρωματοποιός του «Aqua Alba» Angela Flanders σε συνεργασία με τον Master Blender του Johnnie Walker, Jim Beveridge, το τελειοποίησαν εμπνευσμένοι από τα γευστικά χαρακτηριστικά του ουίσκι, αλλά και από τα τοπία των highlands. Σ’ αυτό ανασαίνεις τον καπνό της τύρφης, το ρείκι, το ξύλο, τα πράσινα βρύα.

JW_Tweed_-6525

H καμπάνια του Johnnie Walker αναζητεί πρωτοπόρους σχεδιαστές που θα μετατρέψουν το ύφασμα σε καινοτόμες δημιουργίες. Από ρούχα υψηλής ραπτικής μέχρι πρωτοπόρα αξεσουάρ,

«Υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ του τρόπου που οι δεξιοτέχνες μας παράγουν το tweed και με τον τρόπο που το Johnnie Walker παράγει το ουίσκι του, οπότε αυτή ήταν μια εξαιρετική συνεργασία για εμάς. Η σκοτσέζικη κληρονομιά και η τέχνη των 2 brands δούλεψαν μαζί, για να δημιουργήσουν ένα καινοτόμο ύφασμα που πραγματικά αντανακλά τις νότες του ουίσκι μέσα από τη συνειδητή επιλογή χρωμάτων και το ακριβές blending» δήλωσε ο Mark Hogarth, Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Οίκου Harris Tweed Hebrides.

Ποιος είναι, όμως, ο λόγος να δημιουργήσεις ένα ύφασμα το οποίο θυμίζει ουίσκι; Το Fabric of Flavor γεννήθηκε για να σηματοδοτήσει την έναρξη του «Pioneer with Flavour», της νέας καμπάνιας του Johnnie Walker, η οποία αναζητά πρωτοπόρους σχεδιαστές σε όλη την Ευρώπη που θα μετατρέψουν υφάσματα σε καινοτόμες δημιουργίες, από ρούχα υψηλής ραπτικής μέχρι πρωτοπόρα αξεσουάρ.

 

Διαβάστε ακόμα: H Βενεδικτίνη και η επινόηση του σύγχρονου μάρκετινγκ.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top