Photo Credit: asos.com

Χιπστερίζον look σε αναζήτηση hype zeitgeist. Photo Credit: asos.com

Άρχικά, ήταν μια ευφυής ιδέα. Στο υπέροχο Fame του Alan Parker, πριν από καμιά 35αριά χρόνια. Εκεί, είχε μια λογική. Παιδιά των γκέτο, χωρίς δεκάρα, έδιναν έτσι νέα ζωή σε παλιά T-shirts, πολλαπλασίαζαν τις επιλογές τους και ζεσταίνονταν και λιγουλάκι.

Ήταν το look κρεμμύδι ή ένα σακί πατάτες, το οποίο προσπάθησαν πριν από μια 15ετία να λανσάρουν από τη Sonia Rykiel ως τον Givenchy.

To πράγμα δεν δούλεψε. Καθότι στοιχίζει ακριβά να είσαι νεόπτωχος στις μέρες μας. Αλλά το κολπάκι με τα μακό συνέχισε να δουλεύει.

Να παριστάνεις τον φτωχό φορώντας ανάποδα δυο μακό προς €300 είναι λίγο χυδαίο.

Σε ό,τι με αφορά:
– Πρώτον, οι ελπίδες μου για χορευτής έχουν εξανεμιστεί προ πολλού.
– Δεύτερον, αν κάτι με εξοργίζει στη νεολαία είναι ότι δεν ανήκω πια σ’ αυτή.
– Τρίτον, να παριστάνεις τον φτωχό φορώντας ανάποδα δυο μακό προς €300 είναι λίγο χυδαίο.
– Τέταρτον, τα ρούχα αλλάζουν χρήση, αλλά διατηρούν μια λογική.
– Πέμπτον, νομίζω ότι όλοι έχουν πια αντιληφθεί ότι αυτές είναι ανατροπές της πλάκας.

 

 

Διαβάστε ακόμα: K-way, το αντιανεμικό που “φυσάει”.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top