Η συλλογή «Save our Species» της Lacoste κυκλοφόρησε σε περιορισμένη έκδοση, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για το επείγον του πράγματος: ο αριθμός κάθε μοντέλου αντιστοιχούσε στον αριθμό κάθε είδους που ζει ακόμα ελεύθερα στη φύση.

Το «Save Your Logo» ήταν ένα καινοτόμο project που λανσάρισε το Ίδρυμα για τη Βιοποικιλότητα. Η σύλληψη ήταν απλή: να προτρέψουν τις μάρκες να κινητοποιηθούν και να συμβάλουν στη διατήρηση του ζώου που έχουν επιλέξει για λογότυπό τους και τις ανέδειξε. Αυτό έγινε με τον κροκόδειλο της Lacoste, το δελφίνι της ασφαλιστικής MAAF ή τον ελέφαντα της Okay.

Ειδικά η Lacoste είναι η διεθνής φίρμα που έχει συνδέσει στενότερα το όνομά της με το ερπετό εδώ και 85 χρόνια. To συναντάμε ακόμα και σε κλιπάκι του ραπ συγκροτήματος Ärsenik. Δεν μιλάμε λοιπόν απλώς για ένα logo, αλλά για ένα θεσμό. Οπότε ήταν αυτονόητη η εμπλοκή της στο συγκεκριμένο project.

Ωστόσο, τούτη τη φορά η εταιρεία BETC Paris την έπεισε όχι απλώς να πάει ένα βήμα παραπέρα, αλλά να κάνει κάτι αδιανόητο: να αφαιρέσει το έμβλημά της από τα polo μπλουζάκια της. Μπορεί να μοιάζει με πρωταπριλιάτικο αστείο, αλλά είναι γεγονός.

Συνολικά, παρήλασαν 10 polos σε άσπιλο λευκό, από τον κόνδορα της Καλιφόρνια ως την τίγρη της Σουμάτρα κι απ’ το ρινόκερο της Ιάβας ως τον παπαγάλο Kakapo.

Όλα τα έσοδα απ’ τις πωλήσεις θα διατεθούν για την προστασία των απειλούμενων με εξαφάνιση ειδών.

Χθες, στην παρισινή Fashion Week, σε 3ετη συνεργασία με τη Διεθνή Ένωση για τη Διατήρηση της Φύσης (IUCN) και στο πλαίσιο του προγράμματος «SOS – Save our Species», το κροκοδειλάκι έδωσε τη θέση του σε είδη απειλούμενα με εξαφάνιση.

Συνολικά, παρήλασαν 10 polos σε άσπιλο λευκό, από τον κόνδορα της Καλιφόρνια ως την τίγρη της Σουμάτρα κι απ’ το ρινόκερο της Ιάβας ως τον παπαγάλο Kakapo. Όλη η συλλογή ήταν σε περιορισμένη έκδοση, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για το επείγον του πράγματος: ο αριθμός κάθε μοντέλου αντιστοιχούσε στον αριθμό κάθε είδους που ζει ακόμα ελεύθερα στη φύση.

Μόλις 30 αντίτυπα της φώκιας του Ειρηνικού (δεξιά) κυκλοφόρησαν και 40 της χελώνας Batagur της Βιρμανίας.

Έτσι, για παράδειγμα, μόλις 30 αντίτυπα της φώκιας του Ειρηνικού (Vaquita) κυκλοφόρησαν και 40 της χελώνας Batagur της Βιρμανίας, ευαισθητοποιώντας το κοινό. Αποτέλεσμα: από τα 1.775 μπλουζάκια που διατέθηκαν προς €150 από το site της μάρκας μετά το πέρας του σόου δεν έμεινε ούτε λέπι.

Όλα τα έσοδα απ’ τις πωλήσεις θα διατεθούν για την προστασία των απειλούμενων με εξαφάνιση ειδών. Τελικά, ακόμα και τα κροκοδειλάκια έχουν ψυχή. Αυτά της Lacoste τουλάχιστον.

 

Διαβάστε ακόμα: Πώς ν’ ανακαλύψετε ποιο είναι το δικό σας προσωπικό στυλ

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top