Microlino: ποιος δεν θα ήθελε να αποκτήσει αυτό το μικρό;

Έχοντας εμπνευστεί από το 3τροχο Isetta της δεκαετίας του '50, αλλά εξελιγμένο σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το Microlino αναμένεται να είναι το πιο στυλάτο αυτοκίνητο-τσέπης του 2019.

 

Το Microlino έκανε την παρθενική του εμφάνιση ως project το 2016 στο motor show της Γενεύης από την ελβετική εταιρία Micro Mobility Systems AG, αλλά πλέον είναι έτοιμο για πραγματικές διαδρομές. (Φωτογραφίες: Micro Mobility Systems AG)

Όσοι αγαπάτε τους τροχούς ή έστω τα περίεργα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει ανά περιόδους, τότε δεν γίνεται να μην θυμάστε το Isetta – εκείνο το 3τροχο όχημα ιταλικής έμπνευσης, που εμφανίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’50, εντυπωσίασε ακόμα και την BMW και αρχές των ’60s εξαφανίστηκε.

Λοιπόν, ήρθε η στιγμή να πάρει και πάλι τη θέση του στους δρόμους. Για την ακρίβεια όχι το ίδιο, αλλά ο διάδοχός του: το Microlino. Ένα αυτοκίνητο που θυμίζει σε πολλά το Isetta, αλλά έχει δύο βασικές διαφορές: (1) έχει μια ρόδα περισσότερη, δηλαδή είναι 4τροχο και (2) είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

Διαθέτει διθέσια καμπίνα και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 20 ίππους, με μια μπαταρία 8 kWh, με αποτέλεσμα η τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 90 χλμ./ώρα.

Το Microlino έκανε την παρθενική του εμφάνιση ως project το 2016 στο motor show της Γενεύης από την ελβετική εταιρία Micro Mobility Systems AG, αλλά πλέον είναι έτοιμο για πραγματικές διαδρομές, καθώς -όπως ανακοίνωσε περήφανα η εταιρία- πέρασε και τα τελευταία τεστ και από το 2019 θα βρίσκεται στους δρόμους.

Η παραγωγή θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2018 στην Ελβετία, τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να εμφανιστούν το 2019 στη γερμανική αγορά, ενώ η τιμή του υπολογίζεται στα 12.000 ευρώ.

Το μικρό αυτό αυτοκίνητο, καθώς έχει μόλις 2.4 μέτρα μήκος και βάρος 450 κιλά, διαθέτει διθέσια καμπίνα και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 20 ίππους, με μια μπαταρία 8 kWh, με αποτέλεσμα η τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 90 χλμ./ώρα. Η αυτονομία του φτάνει 120 χλμ., ενώ χρειάζονται 4 ώρες για να φορτίσει πλήρως η μπαταρία του.

Η παραγωγή θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2018 στην Ελβετία, τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να εμφανιστούν το 2019 στη γερμανική αγορά, ενώ η τιμή του υπολογίζεται στα 12.000 ευρώ.

 

Διαβάστε ακόμα: Nobe 100 – Τρίτροχο, ηλεκτρικό και vintage

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Αυτό θα πει ευγενής ανταγωνισμός. Ο Dieter Zetsche, επί χρόνια CEO της Mercedes, βγήκε στη σύνταξη έπειτα από 49 χρόνια ευδόκιμης παρουσίας στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Κι όμως, η BMW, η μεγάλη αντίπαλος της Mercedes, όχι μόνο δεν τον ξέχασε αλλά τον αποχαιρέτησε με μία εμπνευσμένη διαφήμιση (και έναν αληθοφανή σωσία). Εντάξει μια προβοκατόρικη νότα την έχει, αλλά με αισθητική.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Είναι όμορφο και κομψό, αλλά δεν συγχωρεί αστοχίες στο στυλ, διαφορετικά θα μοιάζετε με σοβατζή ή ζαλισμένη Χιονάτη. Φοράμε λευκά τζην Antony Morato και Pepe Jeans και σας προτείνουμε πώς τα συνδυάσετε. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Ο δαιμόνιος Μιχαήλ Ανδρουλιδάκης κατάλαβε ότι το να είσαι… influencer είναι χαριτωμένο αλλά από μόνο του δεν αρκεί. Και δημιούργησε ένα εξαιρετικό μικρό κατάστημα στο 5 αστέρων ξενοδοχείο Abaton Island Resort & Spa, στη Χερσόνησο της Κρήτης. Ένα concept store που έχει σε κάθε γωνία την υπογραφή του καλού γούστου και της χαράς της ζωής. 

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Τις χρησιμοποιούμε καθημερινά, τις έχουμε ανάγκη για να μην μας πέσει τα παντελόνι και βρεθούμε καταμεσής του δρόμου γυμνοί. Ξέρουμε, όμως, πώς πρέπει τις διατηρούμε καθαρές; Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης έπαθε, έμαθε και μάς δίνει τα φώτα του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro