Tο υποτιμημένο ASX δεν είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά, όσο να ‘ναι, ο ανταγωνισμός είναι πλέον σκληρότερος. (photo credit Γ. Καραγιωργάκης)

Με τις παγκόσμιες πωλήσεις του -αν και στην Ελλάδα δεν κατάφερε να πάρει το μερίδιο που ίσως του άξιζε- να έχουν ξεπεράσει τις 900.000 μονάδες, το υποτιμημένο ASX είναι ένα καλό αυτοκίνητο, που τώρα, στη δύση της καριέρας του, καλείται να κρατήσει το κάστρο της κατηγορίας Compact SUV για τη μάρκα απέναντι σ’ έναν καταιγιστικό ανταγωνισμό. Έως ότου τουλάχιστον εμφανιστούν τα νέα μοντέλα που θα προκύψουν από τη συνεργασία της Mitsubishi με την Renault-Nissan.

Το ASX μοιράζεται το ίδιο πάτωμα με το Mitsubishi Outlander, ενώ προσπάθεια έχει δοθεί στην εφαρμογή της νέας σχεδιαστικής ομοιομορφίας της μάρκας, με μικρές επεμβάσεις έτσι ώστε να πλησιάσει τη νέα οπτική ταυτότητα της μάρκας που φέρει την ονομασία «Dynamic Shield» και η οποία παρουσιάστηκε αρχικά στο εκθεσιακό πρωτότυπο Outlander PHEV Concept-S του 2014. Σύμφωνα με την εταιρεία, «συμβολίζει τη λειτουργικότητα και αξιόπιστη ασφάλεια, έμφυτα χαρακτηριστικά στα SUV της Mitsubishi Motors, με τολμηρές χρωμιωμένες μπάρες εκατέρωθεν της μάσκας που πλαισιώνουν το σήμα της Mitsubishi, για τη δημιουργία μιας τρισδιάστατης εικόνας».

Ψηλή θέση οδήγησης, καλή ορατότητα και άφθονοι χώροι. Το εσωτερικό, ωστόσο, έχει αρχίσει να δείχνει την ηλικία του. (photo credit Γ. Καραγιωργάκης)

Εφοδιασμένο, για την ελληνική αγορά, με τον βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων MIVEC (μόνο), μπροστινή κίνηση, πολύ καλό εξοπλισμό και τιμή για τη βασική έκδοση στα €17.120, το ελαφρώς ανανεωμένο ASX προσπαθεί να κρύψει τα χρόνια του με μια ξανασχεδιασμένη, και με αρκετό χρώμιο μάσκα, «shark fin» κεραία, πίσω καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη, καθώς επίσης και με βελτιωμένη ηχομόνωση.

Το ελαφρώς ανανεωμένο ASX προσπαθεί να κρύψει τα χρόνια του με μια ξανασχεδιασμένη μάσκα, «shark fin» κεραία, πίσω καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη, καθώς και με βελτιωμένη ηχομόνωση.

Φτάνουν αυτά; Μάλλον όχι. Για αυτό, η Mitsubishi βασίζεται στις αρχικές της αξίες. Ήτοι, «Made in Japan», σέρβις στα 20.000 χλμ (ο κατασκευαστής μιλάει για 100.000, αλλά κάλιο γαϊδουρόδενε) και πέντε χρόνια εγγύηση. Όπως άλλωστε και τα περισσότερα μοντέλα της Mitsubishi, πρόκειται για ένα «παντρέψιμο» αυτοκίνητο. Στο διαζύγιο μάλλον θα έχει κάποιος πρόβλημα, αλλά υπάρχουν και πιστοί σ’ αυτόν τον κόσμο.

Μια σύντομη βόλτα γνωριμίας μέχρι τον Μαραθώνα επιβεβαίωσε τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ψηλή θέση οδήγησης, καλή ορατότητα, άφθονοι χώροι, καλή κλιμάκωση του 5τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, με παραφωνία τον κινητήρα, του οποίου τα 117 άλογα, παρά τα κυβικά του, δείχνουν αδύναμα για τα 1.260 κιλά, χώρια τους επιβάτες που καλείται να μεταφέρει.

Για την εγχώρια αγορά, το ανανεωμένο ASX διατίθεται με βενζινοκινητήρα 1.6 (μόνο), μπροστινή κίνηση, καλό εξοπλισμό και ανάλογα καλή τιμή. (photo credit Γ. Καραγιωργάκης)

Αξίζει, με την αφορμή, να σταθούμε όμως στη νέα συνεργασία της ιστορικής Mitsubishi με τον κολοσσό που ακούει στο όνομα Renault-Nissan. Προτεραιότητα του κ. Ghosn, CEO και της νέας εταιρείας Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance, η οποία απασχολεί συνολικά 450.000 υπαλλήλους, είναι η συνεργασία των τριών μαρκών για την παραγωγή νέων συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με κοινές πλέον ιδέες, τεχνολογία και γραμμές παραγωγής.

Τα σχέδια αφορούν 14.000.000 πωλήσεις μέχρι το 2022 (God bless China), με τη Mitsubishi να αναλαμβάνει μέρος της ανάπτυξης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Φρέσκο ξεκίνημα για τη μάρκα λοιπόν, εξ ου και το logo «Drive Your Ambition!».

//O Αλέξανδρος Κορέσσης γράφει δημόσια για αυτοκίνηση και αυτοκίνητα.

 

Διαβάστε ακόμα: Το «Ελληνικό όνειρο» της Cayenne – Πώς έγινε το «εθνικό» μας αυτοκίνητο και που κατέληξε

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top