Ανανεωμένο Mitsubishi ASX. Όπλο του η τιμή

Πρόσφατα, η Mitsubishi παρουσίασε στην Ελλάδα το ανανεωμένο ASX, facelift του μοντέλου που πρωτοπαρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας. Ο Αλέξανδρος Κορέσσης ήταν στην παρουσίαση.

 

Tο υποτιμημένο ASX δεν είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά, όσο να ‘ναι, ο ανταγωνισμός είναι πλέον σκληρότερος. (photo credit Γ. Καραγιωργάκης)

Με τις παγκόσμιες πωλήσεις του -αν και στην Ελλάδα δεν κατάφερε να πάρει το μερίδιο που ίσως του άξιζε- να έχουν ξεπεράσει τις 900.000 μονάδες, το υποτιμημένο ASX είναι ένα καλό αυτοκίνητο, που τώρα, στη δύση της καριέρας του, καλείται να κρατήσει το κάστρο της κατηγορίας Compact SUV για τη μάρκα απέναντι σ’ έναν καταιγιστικό ανταγωνισμό. Έως ότου τουλάχιστον εμφανιστούν τα νέα μοντέλα που θα προκύψουν από τη συνεργασία της Mitsubishi με την Renault-Nissan.

Το ASX μοιράζεται το ίδιο πάτωμα με το Mitsubishi Outlander, ενώ προσπάθεια έχει δοθεί στην εφαρμογή της νέας σχεδιαστικής ομοιομορφίας της μάρκας, με μικρές επεμβάσεις έτσι ώστε να πλησιάσει τη νέα οπτική ταυτότητα της μάρκας που φέρει την ονομασία «Dynamic Shield» και η οποία παρουσιάστηκε αρχικά στο εκθεσιακό πρωτότυπο Outlander PHEV Concept-S του 2014. Σύμφωνα με την εταιρεία, «συμβολίζει τη λειτουργικότητα και αξιόπιστη ασφάλεια, έμφυτα χαρακτηριστικά στα SUV της Mitsubishi Motors, με τολμηρές χρωμιωμένες μπάρες εκατέρωθεν της μάσκας που πλαισιώνουν το σήμα της Mitsubishi, για τη δημιουργία μιας τρισδιάστατης εικόνας».

Ψηλή θέση οδήγησης, καλή ορατότητα και άφθονοι χώροι. Το εσωτερικό, ωστόσο, έχει αρχίσει να δείχνει την ηλικία του. (photo credit Γ. Καραγιωργάκης)

Εφοδιασμένο, για την ελληνική αγορά, με τον βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων MIVEC (μόνο), μπροστινή κίνηση, πολύ καλό εξοπλισμό και τιμή για τη βασική έκδοση στα €17.120, το ελαφρώς ανανεωμένο ASX προσπαθεί να κρύψει τα χρόνια του με μια ξανασχεδιασμένη, και με αρκετό χρώμιο μάσκα, «shark fin» κεραία, πίσω καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη, καθώς επίσης και με βελτιωμένη ηχομόνωση.

Το ελαφρώς ανανεωμένο ASX προσπαθεί να κρύψει τα χρόνια του με μια ξανασχεδιασμένη μάσκα, «shark fin» κεραία, πίσω καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη, καθώς και με βελτιωμένη ηχομόνωση.

Φτάνουν αυτά; Μάλλον όχι. Για αυτό, η Mitsubishi βασίζεται στις αρχικές της αξίες. Ήτοι, «Made in Japan», σέρβις στα 20.000 χλμ (ο κατασκευαστής μιλάει για 100.000, αλλά κάλιο γαϊδουρόδενε) και πέντε χρόνια εγγύηση. Όπως άλλωστε και τα περισσότερα μοντέλα της Mitsubishi, πρόκειται για ένα «παντρέψιμο» αυτοκίνητο. Στο διαζύγιο μάλλον θα έχει κάποιος πρόβλημα, αλλά υπάρχουν και πιστοί σ’ αυτόν τον κόσμο.

Μια σύντομη βόλτα γνωριμίας μέχρι τον Μαραθώνα επιβεβαίωσε τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ψηλή θέση οδήγησης, καλή ορατότητα, άφθονοι χώροι, καλή κλιμάκωση του 5τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, με παραφωνία τον κινητήρα, του οποίου τα 117 άλογα, παρά τα κυβικά του, δείχνουν αδύναμα για τα 1.260 κιλά, χώρια τους επιβάτες που καλείται να μεταφέρει.

Για την εγχώρια αγορά, το ανανεωμένο ASX διατίθεται με βενζινοκινητήρα 1.6 (μόνο), μπροστινή κίνηση, καλό εξοπλισμό και ανάλογα καλή τιμή. (photo credit Γ. Καραγιωργάκης)

Αξίζει, με την αφορμή, να σταθούμε όμως στη νέα συνεργασία της ιστορικής Mitsubishi με τον κολοσσό που ακούει στο όνομα Renault-Nissan. Προτεραιότητα του κ. Ghosn, CEO και της νέας εταιρείας Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance, η οποία απασχολεί συνολικά 450.000 υπαλλήλους, είναι η συνεργασία των τριών μαρκών για την παραγωγή νέων συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με κοινές πλέον ιδέες, τεχνολογία και γραμμές παραγωγής.

Τα σχέδια αφορούν 14.000.000 πωλήσεις μέχρι το 2022 (God bless China), με τη Mitsubishi να αναλαμβάνει μέρος της ανάπτυξης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Φρέσκο ξεκίνημα για τη μάρκα λοιπόν, εξ ου και το logo «Drive Your Ambition!».

//O Αλέξανδρος Κορέσσης γράφει δημόσια για αυτοκίνηση και αυτοκίνητα.

 

Διαβάστε ακόμα: Το «Ελληνικό όνειρο» της Cayenne – Πώς έγινε το «εθνικό» μας αυτοκίνητο και που κατέληξε

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Ξέρετε ότι στο Andro προτιμάμε τα κλασικά looks, αλλά δεν θέλουμε να είμαστε βαρετοί. Ιδού τα items που ξεχωρίσαμε στις πασαρέλες, αλλά στην διαχρονική εκδοχή τους. Η αλλαγή του καιρού δεν να μας πτοεί -προετοιμαζόμαστε με στυλ για το επερχόμενο κρύο.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Είναι το πιο συνηθισμένο παντελόνι στη ντουλάπα μας. Μας συντροφεύει σε πολλές περιστάσεις και δεν πρόκειται ποτέ να μας προδώσει. Ωστόσο, ξέρουμε να διαλέγουμε το τζην που μας ταιριάζει; Ακολουθούν πρακτικές συμβουλές πριν το αγοράσετε. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Το Μουσείο εγκαινιάζεται σήμερα (1η Οκτωβρίου) και φιλοδοξεί να γίνει πόλο έλξης διεθνούς σημασίας και ακτινοβολίας. Το αρχιτεκτονικό γραφείο Ι.&α. Βικέλας ΑΕ μάς ξεναγεί στο εσωτερικό του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Μας ενδιαφέρει πώς ντύνονταν οι πλούσιοι του 19ου αιώνα; Ναι, διότι το στυλ ξέρει να «μιλάει» πάνω μας ανεξάρτητα την εποχή. Μπορεί το χρήμα να ανοίγει πολλές πόρτες, όμως, το προσωπικό μας στυλ μπορεί να ανοίξει περισσότερες. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro