Η νέα Alpine A110 διαθέτει έναν σχεδιασμένο ειδικά γι αυτήν, 4κύλινδρο κινητήρα 1.8, με turbo, ικανό για 250 άλογα και 320 Nm ροπής. (photo credit Renault)

Τα γράφω αυτά γιατί την περασμένη Πέμπτη, οι κ. Carlos Ghosn, Πρόεδρος, μεταξύ άλλων, και της Renault, και Bruno Le Maire, υπ. Οικονομικών της Γαλλίας, εγκαινίασαν τη γραμμή παραγωγής της πολυαναμενόμενης νέας Alpine στη Διέππη της Νορμανδίας, «σπίτι», από το ’69 ως το ’77, της πρώτης “Berlinette”, με τη συνολική επένδυση για την ανακαίνιση του εργοστασίου (και την πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού) να ξεπερνά τα €35 εκατ.

Με ζητούμενο το μικρό βάρος, παραδοσιακά βασικό συστατικό των Alpine, και έχοντας απορρίψει υλικά όπως ατσάλι και ανθρακονήματα, οι υπεύθυνοι παραγωγής της, βασισμένης στο Alpine Vision Concept του 2016, νέας Alpine κατέληξαν σε μια κατασκευή βασισμένη στο αλουμίνιο, παρόμοια με αυτήν της γκάμας της Lotus.

Η προσήλωση στην ελαφρότητα περιλαμβάνει αλουμινένια ανάρτηση, με διπλά ψαλίδια μπρος και πίσω, φρένα από τη Brembo και καθίσματα της Sabelt, τα οποία λέγεται ότι ζυγίζουν σχεδόν το μισό από αυτό των Recaro που απαντώνται στο τελευταίο Renault Mégane Trophy R. Με αποτέλεσμα, το συνολικό βάρος, με πλήρες ρεζερβουάρ, να μη ξεπερνά τα 1080 κιλά.

Μινιμαλιστικό εσωτερικό, που παραπέμπει στην πρώτη Berlinette, με καθίσματα από την Sabelt. Το κιβώτιο είναι 7άρι αυτόματο από την Getrag. (photo credit Renault)

Η κατανομή βάρους είναι 44/56, μπρος/πίσω, ιδανική για ευκίνητο, ελαφρύ, σπορ αυτοκίνητο, με τον κινητήρα να είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου, μπροστά από τον πίσω άξονα, και το ρεζερβουάρ βενζίνης μπροστά από την καμπίνα, πίσω από τον μπροστινό.

Αξιοσημείωτο είναι δε πως, παρά την απουσία πτερύγων, spoiler και άλλων αεροδυναμικών βοηθημάτων, η νέα Alpine πετυχαίνει έναν αξιοθαύμαστο συντελεστή οπισθέλκουσας (cd) μόλις 0.32, αντάξιο για κάθε σπορ αυτοκίνητο του 21ου αιώνα που σέβεται τον εαυτό του.

Όσον αφορά τον κινητήρα, αυτός δεν βασίζεται σε υπάρχοντα κινητήρα της Renault (οι πρώτες A110 είχαν μοτέρ από Renault R8 και στη συνέχεια από R16), αλλά πρόκειται για έναν νέο 4κύλινδρο 1.8, με turbo φυσικά, ικανό για 250 άλογα και 320 Nm ροπής, σχεδιασμένο ειδικά για τη νέα Alpine.

Παρά την απουσία πτερύγων, spoiler και άλλων αεροδυναμικών βοηθημάτων, το αρμονικό αμάξωμα πετυχαίνει έναν αξιοθαύμαστο συντελεστή οπισθέλκουσας (cd) μόλις 0.32. (photo credit Renault)

Αναμενόμενα, η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της Getrag με «κλειστές» σχέσεις. Όλα τα παραπάνω, σύμφωνα με τη Renault, μεταφράζονται σε 5,1” για την αναπόφευκτη μέτρηση 0-100 km/h.

Oι πρώτες σύγχρονες Alpine Α110 προγραμματίζεται να βγουν στην αγορά την άνοιξη του 2018.

 

Διαβάστε ακόμα: Τα 5 πιο design δίτροχα του 2017

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top