Νέο Nissan Micra: Κβαντικό άλμα μπροστά

Η 5η γενιά Nissan Micra συνιστά σημαντική εξέλιξη σε σχέση με κάθε προηγούμενη. Επισφραγίζει δε με το καλύτερο τρόπο την ιδιαίτερα επιτυχημένη 34χρονη πορεία του μοντέλου στην Ευρώπη. Απολαύσαμε τη μοναδική οδηγική εμπειρία που προσφέρει, "πετώντας" μαζί του ως το Costa Navarino.

 

Η σπορτίφ εξωτερική σχεδίαση του νέου Micra είναι η εμφανέστερη διαφοροποίηση από κάθε προηγούμενη γενιά. Με αποτέλεσμα, το σημερινό δυναμικότατο Micra να θυμίζει ο,τιδήποτε άλλο εκτός από το παλιό, “καλοσυνάτο” Micra. (photo credit Nissan)

Το νέο Micra δεν έχει καμία σχέση με το Micra που ξέρατε. Ούτε με το “φιλικό μουτράκι” που έκανε την εμφάνισή του πριν αρκετά χρόνια αποσπώντας βραβεία, ούτε με το χαμηλών τόνων πασπαρτού όχημα που στόχευε πρωτίστως στο γυναικείο κοινό. Το νέο Micra αξίζει βραβεία και θέλγει δυναμικές γυναίκες αλλά είναι πλέον και αποκλειστικά 5θυρο, εμφανώς μακρύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο από τους προκατόχους του, στοχεύοντας στην καρδιά της άκρως ανταγωνιστικής κατηγορίας B–hatchback στην Ευρώπη.

Η σπορτίφ εξωτερική του σχεδίαση είναι η εμφανέστερη διαφοροποίηση από κάθε προηγούμενη γενιά, κάνοντας το σημερινό δυναμικότατο Micra να θυμίζει ο,τιδήποτε άλλο εκτός από το γνώριμο, “καλοσυνάτο” Micra. Η σύγχρονη εμφάνιση και η αναβαθμισμένη, premium αίσθηση συνεχίζεται και στο εσωτερικό σε μια υψηλής ποιότητας καμπίνα με στιβαρά υλικά, στάνταρ μάλιστα σε κάθε έκδοση.

Το Micra, που παρουσιάστηκε στους Έλληνες δημοσιογράφους στο Costa Navarino, είναι πλέον αποκλειστικά 5θυρο, ενώ είναι μακρύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο από τους προκατόχους του. (photo credit Nissan)

Παράλληλα, το νέο Micra διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογιών ασφαλείας που έχει προσφερθεί ποτέ σε «μικρό» Nissan. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι εξής:

– Η Intelligent Lane Intervention, που προειδοποιεί και προλαμβάνει απόκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας με ένα μικρό “σκούντημα” στο τιμόνι -φανταστείτε το όπως όταν δεχόμαστε μια ειδοποίηση με δόνηση στο smartphone.

– Το Intelligent Emergency Braking, που περιλαμβάνει και τεχνολογία αναγνώρισης πεζών για αναγκαστικό, απότομο φρενάρισμα.

– Το Traffic Sign Recognition, που μεταξύ άλλων ενημερώνει για τα όρια ταχύτητας ώστε να μην “ξεφεύγετε”.

– Το High Beam Assist, που αλλάζει αυτόματα τα φώτα από μεσαία σε μεγάλα.

– Το Intelligent Around View Monitor,  που διευκολύνει εξαιρετικά στο παρκάρισμα και επιπλέον περιλαμβάνει ανίχνευση κινούμενων αντικειμένων.

– Το Blind Spot Warning, που προειδοποιεί, οπτικά και ηχητικά, για ύπαρξη άλλων οχημάτων σε παρακείμενες λωρίδες, στο λεγόμενο “τυφλό” σημείο διαγωνίως του οπτικού πεδίου του οδηγού που συχνά δεν γίνεται αντιληπτό.

Την αναβαθμισμένη εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνουν λεπτομέρειες, όπως η διχρωμία, τα μαλακής υφής υλικά, το πολλαπλών λειτουργιών τιμόνι, η οθόνη αφής, το φινίρισμα χρωμίου στις λαβές των θυρών και στους αεραγωγούς, καθώς και μια θέση οδήγησης με μεγάλο εύρος ρύθμισης. (photo credit Nissan)

Οι παραπάνω τεχνολογίες αποτελούν μέρος του Nissan Intelligent Mobility, ενός συνολικού οράματος της μάρκας για τελικό μηδενισμό των θανατηφόρων ατυχημάτων στους δρόμους, στο εγγύς μέλλον. Είναι ένας στόχος που έχουν θέσει και άλλες εταιρείες όμως η Nissan είναι από εκείνες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που πρωταγωνιστούν στην προσπάθεια.

Απολαύσαμε το ηχοσύστημα Bose Personal με ηχεία ενσωματωμένα στο προσκέφαλο, σε συνδυασμό με την άψογη ηχομόνωση, στη σύγχρονη Ε.Ο. με κατεύθυνση την Τρίπολη, στο ταξίδι μας προς το Costa Navarino.

Για τους λάτρεις της μουσικής, αξίζει ειδική αναφορά το ηχοσύστημα Bose Personal, μια state of the art και μοναδική στην κατηγορία Β–hatchback πρόταση. Σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία Bose, διαθέτει προηγμένα ηχεία, ενσωματωμένα στο προσκέφαλο του οδηγού, θέτοντας τον ίδιο στο επίκεντρο μιας μοναδικής ακουστικής εμπειρίας. Σε συνδυασμό με την άψογη ηχομόνωση του συγκεκριμένου μοντέλου η εμπειρία είναι surround επιπέδου και απολαυστική για μεγάλα ταξίδια όπως διαπιστώσαμε και στη σύγχρονη Ε.Ο. με κατεύθυνση την Τρίπολη, στο ταξίδι μας προς το Costa Navarino.

Το καινούριο Micra είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες: δυο 3κύλινδρους βενζινοκινητήρες 898 κ.ε. (με turbo) και 999 κ.ε. (χωρίς), απόδοσης 90 και 71 ίππων αντίστοιχα, και τον γνωστό 4κύλινδρο diesel των 1461 κ.ε., απόδοσης επίσης 90 ίππων. Και οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Ανάλογα με τον κινητήρα, υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ κάθε Micra προσφέρεται με δίχρωμο εσωτερικό, σε τρεις διαφορετικές παραλλαγές – μια για την έκδοση Energy, μια για τις Acenta και Ν-Connecta, και μια για την Techna. (photo credit Nissan)

Ανάλογα με τον κινητήρα, υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού (Energy, Acenta, Ν-Connecta, Techna), ενώ κάθε Micra προσφέρεται με δίχρωμο εσωτερικό, σε τρεις διαφορετικές παραλλαγές – μια για την έκδοση Energy, μια για τις Acenta και Ν-Connecta, και μια για την Techna. Οι συνδυασμοί πακέτων εξοπλισμού και extra επιλογών είναι δεκάδες, με αποτέλεσμα το μίκρα να γίνεται σχεδόν customised εργοστασιακά.

Εδώ και χρόνια, τα μικρά και μεσαία μοντέλα αυτοκινήτων έχουν γίνει lifestyle επιλογές με ενισχυμένους κινητήρες και στοιχεία πολυτέλειας που κάποτε βρίσκαμε σχεδόν αποκλειστικά σε μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού. Το νέο Micra, χωρίς να ρίχνει τις γέφυρες με την “προσιτή” κληρονομιά του είναι ταυτόχρονα μια αλματώδης εξέλιξη, ένα κβαντικό άλμα μπροστά και αποτελεί ήδη την πιο ποθητή νέα πρόταση στην κατηγορία του.

Οι τιμές του νέου μοντέλου ξεκινούν από €12.690. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε εδώ.

 

Διαβάστε ακόμα: Nissan Juke – Το αυτοκίνητο που ξεκίνησε μια τρέλα

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Κοντό ή μακρύ; Με φράντζα ή με χωρίστρα; Πώς πρέπει να κουρεύουμε τα μαλλιά μας (και να τα συνδυάζουμε με το μούσι μας, αν έχουμε) ανάλογα με το σχήμα του προσώπου μας. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Τα φοράμε γιατί μας αρέσουν και γιατί δεν υπάρχει κανένα γυναικείο «κάστρο» που να μας απαγορεύει την είσοδο. Πού τα φοράμε, τι σημάνει η επιλογή και από τι υλικό πρέπει να είναι; Ακολουθούν οδηγίες χρήσεως.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Oραματιστής, εκκεντρικός, αλλά τόσο σπάνια ιδιαίτερος. Ο ισπανός αρχιτέκτονας κέρδισε την παγκόσμια αναγνώριση για το εξτρεμιστικό και συνάμα μεταμοντέρνο στυλ του, το οποίο κατάφερε να παντρέψει με τη μεσογειακή κουλτούρα. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Μικρές, διορθωτικές κινήσεις που ενώ δεν κοστίζουν, θα αλλάξουν άρδην (και προς το καλύτερο) το ταλαιπωρημένο ή φτηνό κοστούμι μας.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro