Το μούσι θέλει την περιποίησή του και η Nivea προτείνει δύο νέα προϊόντα της γι’ αυτό ακριβώς τον σκοπό.

«Λευκό σαν χιόνι», απεφάνθη ο Δρ Troplowitz, Γερμανός φαρμακοποιός, απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης. Το 1890 απέκτησε από τον Paul Carl Beiersdorf το ομώνυμο εργαστήριό του με έδρα το Αμβούργο και μερικά χρόνια αργότερα, ο γαλακτοκοματοποιήτης «Eucerit», τον οποίο εφηύρε ο Δρ. Isaac Lifschütz, θα μετέτρεπε το νερό και τα έλαια σε μια παχιά κρέμα, καλλυντική και για όλες τις χρήσεις. Λευκό σαν το χιόνι το γαλάκτωμα – nix είναι το χιόνι στα λατινικά και κάπως έτσι προέκυψε η κρέμα που απλώνεται στα χέρια και το σώμα έναν αιώνα πια.

Ποιος δεν ξέρει τη Nivea, ποιος δεν αγαπάει το μπλε κουτί. Δεν υπάρχει σπίτι, στο οποίο να μην υπάρχει το συγκεκριμένο κουτί. Αδειο, γεμάτο, γεμάτο με άσχετα πράγματα – κουμπιά, καρφίτσες ως επί το πλείστον. Η μυρωδιά της δεν έχει αλλάξει, αποτελούσε για πολλά χρόνια το δώρο που ζητούσαν όλοι από τους ταξιδιώτες που επισκέπτονταν τη Γερμανία. Προϊόντος του χρόνου, το brand επεκτείνεται, στην αγορά μπαίνουν νέοι παίκτες και νέες συνήθειες δημιουργούν νέα προϊόντα.

Ποιος δεν ξέρει τη Nivea, ποιος δεν αγαπάει το μπλε κουτί. Δεν υπάρχει σπίτι, στο οποίο να μην υπάρχει το συγκεκριμένο κουτί.

Μια μέρα, το κουδούνι χτυπά και ένας courier μου δίνει μια βαριά σακούλα γεμάτη προϊόντα Nivea: αφρός και gel ξυρίσματος, shower gel, αποσμητικό. Είναι χρόνια τώρα που προτιμώ προϊόντα πιο μικρών brands και όχι προϊόντα ευρείας. Ανοίγοντας το καπάκι από το αφρόλουτρο, στο νου μου ήρθαν καλοκαίρια στην εξοχή. Τότε που ένα μεγάλο μπουκάλι υπήρχε δίπλα στο ντους για να ξεπλυθούμε από το αλάτι. Στην ασφαλή του σύνθεση, η καθαρή μας νιότη.

Μαζί με τα υπόλοιπα προϊόντα, ένα λαδάκι για το μούσι και ένα gel καθαρισμού. Ευκαιρία για δοκιμή. Πάντα αναρωτιόμουν τι νόημα έχει ένα ειδικό gel καθαρισμού για τα μούσια ενώ μπορείς να το πλύνεις με σαμπουάν καθώς πλένεσαι αλλά όποιος έχει χρησιμοποιήσει μετρό ή έχει καθίσει σ’ ένα μπαρ δίπλα σε κάποιον με μακρύ μούσι, θα συμφωνήσει μαζί μου: τα gel καθαρισμού είναι απαραίτητα. Το συγκεκριμένο έχει την αύρα Nivea αλλά η προσθήκη χαμομηλιού (για τη μείωση ξηρότητας και φαγούρας καθώς το χαμομήλι είναι γνωστό για τις καταπραϋντικές του ιδιότητες) τού δίνει ιδιαίτερη μυρωδιά – 0% οινόπνευμα, καθαρίζει ικανοποιητικά την επιδερμίδα και τη γενειάδα.

Το κλασικό μπλε κουτί της Nivea.

Το λαδάκι στο διαφανές μπουκάλι είναι διαυγές, καθαρό, προσφέρει υγρασία στο δέρμα που καίγεται από το μούσι και το άρωμά του είναι διακριτικό, δεν καπελώνει το άρωμα που θα φορέσει ή την κρέμα (αν σ΄ αρέσει να χρησιμοποιείς κρέμα με άρωμα). Οσο περνούσε η ώρα, αισθανόμουν μια ευχάριστη ανακούφιση εκ των έσω, ικανή από το να με κρατήσει να ξυριστώ μια δυο ημέρες ακόμη. Σας το έχω ξαναπεί, δεν αντέχω πια μούσια, όσο κι αν τα χτενίζω, τα λαδώνω, τα περιποιούμαι. Δεν έχω και τον χρόνο.

Με αυτά τα προϊόντα η Nivea έρχεται δίπλα στον άνδρα του 2020. Μπαίνει στο ντουλαπάκι του, ταξιδεύει μαζί του και του προσφέρει καθαριότητα κι ενυδάτωση. Ούτως ή άλλως, οι άνδρες πρωταγωνιστούσαν στην επικοινωνία της Nivea ήδη από το 1924: οι άνδρες τότε που ήθελαν καθαρά μουστάκια κι άρχισαν να αθλούνται αφήνοντας πίσω την ακινησία της αριστοκρατίας, χρειάζονταν τα δικά τους προϊόντα: η μπλε μεταλλική συσκευασία έκανε την εμφάνισή της με πρόσωπα τρεις πιτσιρικάδες. Marketing στα σπάργανα…

 

Διαβάστε ακόμα: Στο Hilton για σουηδικό μασάζ: μυστικισμός και χαλάρωση.

 

 

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top