Το αμάνικο Super Light: Ελαφρύ σαν πούπουλο, ιδανικό για τα βράδια στα νησιά

    Έχουμε συνηθίσει τα πουπουλένια μπουφάν να είναι φουσκωτά και να προορίζονται για χιονισμένες πίστες, σωστά; Όχι πια, αφού το Super Light της North Sails μοιάζει φτιαγμένο για απογευματινές βόλτες με το ιστιοπλοϊκό και για βραδιές με αεράκι στις σκαρφαλωμένες Χώρες των Κυκλάδων.

     

    Πανάλαφρο, γίνεται μπάλα και το παραχώνεις στο σακίδιο μέχρι να το χρειαστείς. (Φωτογραφίες: North Sails)

    Όλα αρχίζουν το 1957, όταν ο μηχανικός Lowell North ανοίγει στο Σαν Ντιέγκο ένα μικρό ατελιέ ιστιοπλοΐας, ένα χώρο που ίσα-ίσα αρκεί για να ραφτεί ένα πανί για τα σκαφάκια Star. O καιρός περνάει και η εταιρεία παίρνει σιγά-σιγά τα πάνω της, μεγαλώνει, ώσπου να φτάσει σήμερα να είναι το Νο.1 στα πανιά ιστιοπλοΐας. Με σημεία πώλησης σε 29 χώρες, η North Sails εξακολουθεί να παραμένει πιστή στις δύο μεγάλες αρχές που ανέκαθεν κατεύθυναν την ανάπτυξή της: την επένδυση στην τεχνολογία, και το σέρβις.

    Ο Lowell North, διπλός Ολυμπιονίκης στα Star και πολλές φορές πρωταθλητής κόσμου στην κατηγορία, πάντα ήξερε να πείθει κι άλλους πρωταθλητές να δουλέψουν μαζί του. Κι όλοι αυτοί, τους οποίους αποκαλούσε «οι τίγρεις μου», έγραψαν ιστορία στην κατασκευή πανιών σε διεθνές επίπεδο. Ακόμα και σήμερα, πολλοί από τους συνεργάτες της North Sails είναι από τους σπουδαιότερους του αθλήματος παγκοσμίως.

    Ο Lowell North (δεξιά) μαζί με τον Peter Barrett λίγο μετά το τέλος του αγώνα Star Worlds στη Δανία το 1967. (Φωτογραφία: North Sails)

    Αναγνωρισμένη διεθνώς, η North Sails εφοδιάζει πολλές ομάδες: από το φημισμένο America’s Cup ως τα maxi-trimarans και το Volvo Ocean Race. Επιπλέον, κατέχει την πρώτη θέση στον εξοπλισμό για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Το αγωνιστικό της pedigree είναι αχτύπητο. Επόμενο ήταν λοιπόν, να σχεδιάσει και ρούχα.

    H μάρκα εξαγοράζεται το 2014 από την Oakley Capital και ενσωματώνεται στον όμιλο North Technology. Η νέα διευθυντική ομάδα, με επικεφαλής τον Ολλανδό Eric Bijlsma, αποφασίζει να βάλει πλώρη για μια ευρύτερη στρατηγική, ενισχύοντας την ταυτότητα της μάρκας στα ανδρικά ρούχα, πάντα εμπνευσμένα από τον κόσμο της ιστιοπλοΐας, τα οποία φρόντισε να παρουσιάσει στην έκθεση Pitti Uomo της Φλωρεντίας.

    Ξεκίνησε με τρεις σειρές, σχεδιασμένες από τον Mauro Taliani, πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή των πρετ-α-πορτέ συλλογών οίκων όπως οι Hugo Boss, Sergio Tacchini, Jean Paul Gaultier και Calvin Klein. Η σειρά Blake, πολύ αρρενωπή, παίζει το χαρτί του μαύρου και των τεχνικών προδιαγραφών της ιστιοπλοΐας και προορίζεται κυρίως για την πόλη. Η Deep Blue, πάντα σ’ ένα sportswear πλαίσιο, έχει πιο κλασικό στυλ και χρησιμοποιεί τους κώδικες των ιστιοπλοϊκών ρούχων σε preppy τόνους. Η Ocean Blue εμπνέεται από το surf, ρίχνοντας όλο το βάρος στο μπλε και τις αποχρώσεις του, αλλά και στα παιχνιδίσματα του αλατιού πάνω στα υφάσματα.

    Παραγεμισμένη με πούπουλο από παπάκια και επεξεργασμένο με τρόπο που να παραμένει αδιάβροχο αποτελεί το must για κάθε αποφασισμένο εξερευνητή ή κυρίαρχο των θαλασσών.

    Για φέτος το χειμώνα, η North Sails λάνσαρε και ένα καπιτονέ πουπουλένιο τζάκετ σε δελεαστικά χρώματα, που έγινε φυσικά ανάρπαστο. Η καινοτομία της, όμως, είναι καλοκαιρινή και πάντα έτοιμη να βάλει πλώρη για τ’ ανοιχτά. Παραγεμισμένο με πούπουλο από παπάκια και επεξεργασμένο με τρόπο που να παραμένει αδιάβροχο, το μπουφανάκι αποτελεί ιδανική επιλογή για κάθε αποφασισμένο ταξιδιώτη στα νησιά ή κυρίαρχο των θαλασσών με σκάφος.

    Το μπουφανάκι κυκλοφορεί σε εννέα αγαπησιάρικα χρώματα και το ύφασμά του είναι εμπνευσμένο -από τι άλλο;- τα πανιά.

    Το αντικείμενο είναι πανάλαφρο και μπορείτε εύκολα να το κάνετε μπαλάκι και να το χώσετε στο σάκο σας. Με το φερμουάρ Vislon® διπλής κατεύθυνσης, το μυστικό κουμπί για να φουσκώνει και να ξεφουσκώνει, τη λύκρα ραφή στα τελειώματα, την κουκούλα και το κλασικό σηματάκι North Sails στο στήθος κάνει τελείως ναυτικό. Κυκλοφορεί σε εννέα αγαπησιάρικα χρώματα και το ύφασμά του είναι εμπνευσμένο -από τι άλλο;- τα πανιά. Ακόμα και αν δεν έχετε σκάφος θα το χαρείτε στο κατάστρωμα του πλοίου και βέβαια στη Χώρα του κυκλαδονησιού τα βράδια με αεράκι.

    Κυκλοφορεί σε εννέα αγαπησιάρικα χρώματα, για όλα τα γούστα.

    Το στυλάτο αυτό ενισχυμένο αντιανεμικό θα το φορέσετε με Τ-shirt, με ναυτικό πουλοβεράκι με ψηλό γιακά, άντε και με ένα polo, αξιοπρεπή βερμούδα, κασκέτο ή bob στο κεφάλι, και φυσικά με τα αγαπημένα σας sneakers – ταιριάζει πολύ και με running παπούτσια σε έντονα χρώματα και κοντά καλτσάκια.

     

    Διαβάστε ακόμα: Οι εσπαντρίγιες ποτέ δεν ήταν τόσο άνετες

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Είναι αυθεντικοί, έχουν αυτοπεποίθηση, δεν είναι μαϊντανοί. Επιλέξαμε τους άντρες με τις πιο cool εμφανίσεις εντός του 2018.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Είναι κάτι παραπάνω από ρούχο: είναι στάση ζωής και ιδεολογία. Από τον Μάρλον Μπράντο και τον Χάρισον Φορντ έως τον απλό ρόκερ, δεν υπάρχει άντρας που να μην το λατρεύει. Ιδού κάποιες προτάσεις από εμάς για να ξέρετε τι πρέπει να ψάξετε.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Το V-neck είναι απελευθερωτικό. Ο στρογγυλός γιακάς είναι του συρμού. Και οι δύο τύποι πουλόβερ, όμως, απαιτούν συγκεκριμένους συνδυασμούς. Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης εξηγεί.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Η επιτομή του στιλ, της κομψότητας, της παράδοσης και της προωθητικής τεχνολογίας. Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης διαλέγει τα «κομμάτια» που έθελξαν με την παρουσία τους στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Υψηλής Ωρολογοποιίας της Γενεύης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro