Lexus 1mio hv handover 01

Tο εκατομμυριοστό υβριδικό Lexus, ένα crossover NX 300h, παραδόθηκε, εν χορδαίς και οργάνοις, στον ευτυχή αγοραστή του, στο Μιλάνο. (photo credit: lexus).

Με την ευκαιρία δε του ορόσημου, το εκατομμυριοστό υβριδικό Lexus, ένα NX 300h, παραδόθηκε από τον ίδιο τον επικεφαλής της Lexus Europe στον ευτυχή αγοραστή του, στο Μιλάνο.

Τα 11 χρόνια που ακολούθησαν το λανσάρισμα του RX 400h, πρώτου premium SUV, η θυγατρική της Toyota συνέχισε να εξελίσσει τη γκάμα της, την εκτενέστερη πλέον υβριδική γκάμα παγκοσμίως, η οποία σήμερα περιλαμβάνει 10 υβριδικά μοντέλα – δείτε τα εδώ (http://www.lexus.com/), μην κάθομαι και τα γράφω ένα-ένα, γιατί και στα ξένα είναι, και όλο κεφαλαία, μικρά και αριθμούς και θα μου βγει το χέρι με τα Control+Alt.

Η Lexus, «εκτός από αδιαφιλονίκητος πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία, θεωρείται σήμερα η Greenpeace της αυτοκίνησης».

Με αποτέλεσμα, όπως άλλωστε είχαμε γράψει πέρυσι το Νοέμβριο, καλώντας ορισμένους από σας να συνέλθετε από την απόρριψη της υβριδικής τεχνολογίας ως κυνικής τεχνικής του marketing, η Lexus, εντάξει, η Toyota, «εκτός από αδιαφιλονίκητος πρωτοπόρος σ’ αυτήν την τεχνολογία, να θεωρείται σήμερα η Greenpeace της αυτοκίνησης».

86. Geneva International Motor Show, 02.03.2016, Palexpo - Guido ten Brink / SB-Medien

To LC 500h που παρουσιάστηκε στη Γενεύη διαθέτει τη νέα γενιά πλήρους υβριδικής τεχνολογίας επιδόσεων, με τον κωδικό MSHS (Multi-Stage Hybrid System). Φτηνό σίγουρα δεν θά ‘ναι, αλλά έτσι προσελκύονται νέοι πελάτες. (photo: autoevolution.com).

Ίσως θυμάστε επίσης πως πολλοί εξ αρχής αναρωτιόνταν αν η Toyota επρόκειτο ποτέ να αποσβέσει τα χρήματα που επενδύει στη Lexus. Διότι κέρδος, έλεγαν, υπάρχει όπου υπάρχει όγκος (πωλήσεων). Να λοιπόν που ήρθε και ο πολυπόθητος όγκος, από την ευρωπαϊκή κυρίως αγορά που είναι η μεγαλύτερη υβριδική αγορά παγκοσμίως για τη Lexus.

Το 2015, το 64% των Lexus που πουλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν υβριδικά, με το αντίστοιχο ποσοστό να φτάνει μάλιστα το 95% στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Έτσι, έγινε η Lexus η μεγαλύτερη υβριδική premium μάρκα στην Ευρώπη σήμερα.

Chapeau λοιπόν εδώ για μια μάρκα που ξεκίνησε, μόλις το 1989, και πώς; Bάζοντας στο στόχαστρό της όχι κανένα αυτοκίνητο του συρμού, αλλά ΤΟ σημείο αναφοράς: την ακριβότερη Mercedes της εποχής.

 

Διαβάστε ακόμα: Η νέα Mercedes E-Class

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top