Ένα τζιν της Pepe Jeans δεν χρειάζεται να επιβαρύνει το περιβάλλον

    H Αγγλική εταιρεία γιορτάζει τα 45 της χρόνια παρουσιάζοντας το Wiser Wash, ένα καινούργιο οικολογικό τρόπο επεξεργασίας των jeans για τα οποία έγινε διάσημη. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαν γυαλόχαρτο, άμμο, βότσαλα ή τοξικά χημικά προϊόντα. Με τη νέα μέθοδο, που έρχεται κατευθείαν απ’ το Λος Άντζελες, τα jeans παλιώνουν οικολογικά.

     

    H Pepe Jeans είναι μια εγγλέζικη μάρκα ρούχων και αξεσουάρ που πρώτα έγινε πασίγνωστη χάρη στα τζην της. Νεανική, αστική, προσιτή, μοδάτη, ντύνει τους πάντες: αγόρια, κορίτσια και μπόμπιρες.

    H ιστορία ξεκινάει το 1973 στο Λονδίνο, σ’ ένα μαγαζάκι του Portobello Market –την αγορά των πιο προχώ ρούχων της πρωτεύουσας- όπου οι τρεις αδελφοί Shah πουλάνε τζην σύμφωνα με τα γούστα σας, πρωτότυπα και φίσκα στις μικρές λεπτομέρειες. Αλλά και jean πολύ καλής ποιότητας επίσης, πολύ διαφορετικά από τα όλα εκείνα τα πανομοιότυπα της εποχής, άχαρα κι ανώνυμα. Η επιτυχία είναι τέτοια που η cool μάρκα ανοίγει στο άψε-σβήσε διάφορα καταστήματα και, στη συνέχεια, την πρώτη της μπουτίκ στην King’s Road.

    Τα χρόνια του ’80, η Pepe Jeans είναι σε πλήρη άνθιση. Νούμερο ένα στην αγορά του αγγλικού jean, η μάρκα ρίχνει τη σκιά της στα αμερικανικά μεγαθήρια που κυριαρχούσαν ολοσχερώς μέχρι τότε. Οπότε κάνει εύλογα το πρώτο της μεγάλο βήμα: ανοίγεται στη διεθνή αγορά. Στις ΗΠΑ κατ’ αρχάς, όπου ανοίγει την πρώτη της μπουτίκ στο Λος Άντζελες το 1984. Αμέσως μετά, πατάει πόδι στην Ιρλανδία. Τη δεκαετία του ’90, εισβάλλει στην Ευρώπη με την ίδια επιτυχία. Σήμερα, η μάρκα είναι παρούσα παντού στον κόσμο: 60 χώρες, 7.000 σημεία πώλησης, 300 μπουτίκ και 2.000 άτομα προσωπικό. Θα τη βρείτε ακόμα και στην Ινδία και την Αυστραλία.

    H Pepe εκμεταλλεύτηκε το φετινό Pitti Uomo, για να παρουσιάσει το Wiser Wash, ένα καινούργιο τρόπο να επεξεργάζεσαι τα jean σεβόμενος τη φύση.

    Γιατί τα προϊόντα της είναι άριστης κατασκευής, όπως και η σχέση ποιότητας/τιμής, ενώ οι ευφυείς διαφημίσεις της την ανέδειξαν σε ένα από τα σημαντικότερα labels του χώρου. Όντως, από το 1986, η μάρκα θα κερδίσει την προσοχή με την εντυπωσιακές και σέξι καμπάνιες της. Φωτογραφημένες από τον μεγάλο Bruce Weber, περιλαμβάνουν διάφορα ηχηρά ονόματα, όπως τις Kate Moss, Jason Priestley, Laetitia Casta, Sienna Miller, Alexa Chang, τον Ashton Kutcher και τον Cristiano Ronaldo ή ακόμα την Cara Delevigne.

    Με μια νέα μέθοδο- κατευθείαν απ’ το Λος Άντζελες- τα jeans παλιώνουν οικολογικά και ο αποχρωματισμός επιτυγχάνεται με την ποσότητα ενός ποτηριού νερό, το οποίο ανακυκλώνεται.

    Από την αρχή, η μάρκα εμπλούτισε τη σειρά των προϊόντων της, λανσάροντας την πολύ ροκ «Collection 73» το 2002 ή μία άλλη αφιερωμένη στον Andy Warhol το 2007 κι ακόμα παπούτσια και γυαλιά. Με δυο λόγια, ο οίκος φροντίζει διαρκώς να εξελίσσεται προς τέρψιν της νεαρής πελατείας της.

    Φέτος, η Pepe Jeans επέλεξε να γιορτάσει τα 45 της χρόνια ρίχνοντας το βάρος στη λεγόμενη αειφόρο ανάπτυξη. Γιατί οι νέοι σήμερα μπορεί να γουστάρουν τα ξεβαμμένα jeans , άλλα έχουν αποκτήσει και οικολογικές ευαισθησίες. Έτσι εκμεταλλεύτηκε το Pitti Uomo, για να παρουσιάσει το Wiser Wash, ένα καινούργιο τρόπο να επεξεργάζεσαι τα jeans σεβόμενος τη φύση.

    Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαν γυαλόχαρτο, αμμοβολή, βότσαλα ή τοξικά χημικά προϊόντα. Υλικά όχι και τόσο υγιεινά ούτε για τους εργάτες. Με τη νέα μέθοδο, που έρχεται κατευθείαν απ’ το Λος Άντζελες, τα jeans παλιώνουν οικολογικά. Ο αποχρωματισμός επιτυγχάνεται με την ποσότητα ενός ποτηριού νερό, το οποίο ανακυκλώνεται, ήτοι 90% λιγότερο σε σχέση με τις τρέχουσες πρακτικές. Και σε πρώτη φάση, από το Σεπτέμβριο, χρησιμοποιείται στα δέκα πιο εμβληματικά και ευπώλητα μοντέλα της μάρκας.

     

    //Τις συλλογές της Pepe Jeans στην Ελλάδα θα τις βρείτε εδώ.

     

    Διαβάστε ακόμα: Το διαχρονικό coolness του Harrington jacket

     

     

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Είναι αυθεντικοί, έχουν αυτοπεποίθηση, δεν είναι μαϊντανοί. Επιλέξαμε τους άντρες με τις πιο cool εμφανίσεις εντός του 2018.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Είναι κάτι παραπάνω από ρούχο: είναι στάση ζωής και ιδεολογία. Από τον Μάρλον Μπράντο και τον Χάρισον Φορντ έως τον απλό ρόκερ, δεν υπάρχει άντρας που να μην το λατρεύει. Ιδού κάποιες προτάσεις από εμάς για να ξέρετε τι πρέπει να ψάξετε.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Το V-neck είναι απελευθερωτικό. Ο στρογγυλός γιακάς είναι του συρμού. Και οι δύο τύποι πουλόβερ, όμως, απαιτούν συγκεκριμένους συνδυασμούς. Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης εξηγεί.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Η επιτομή του στιλ, της κομψότητας, της παράδοσης και της προωθητικής τεχνολογίας. Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης διαλέγει τα «κομμάτια» που έθελξαν με την παρουσία τους στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Υψηλής Ωρολογοποιίας της Γενεύης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro