Q&A
ryan-gosling

Eίναι λογικό η συνήθεια να επιστρέφει δριμύτερη, ακριβώς επειδή παρηγορεί εν μέσω χαλεπών καιρών. Το εικονογραφεί το ύφος του Ράιαν Γκόσλινγκ.

Mην ντρέπεστε να προβείτε στην αβρή αυτή χειρονομία. Νά ‘στε σίγουρος ότι ως συνήθεια θα επιστρέψει δριμύτερη, ακριβώς επειδή παρηγορεί εν μέσω χαλεπών καιρών. Και σε τελική ανάλυση, αν θέλουμε να μιλάμε σοβαρά για δανδισμό, δεν υπάρχει τίποτα πιο εκλεπτυσμένο, ευαίσθητο και τρυφερό όσο ένα λουλούδι στην μπουτονιέρα.

Είναι κρίμα να το θυμόμαστε μόνο σε μάταιους γάμους και να ξεχνάμε την κομψή εικόνα, αν όχι ενός David Niven, τουλάχιστον εκείνη του Προέδρου François Mitterand ή του Καναδού Πρωθυπουργού Pierre Elliott Trudeau.

Κάποιοι προτιμούσαν τα γαρύφαλα ή το muguet· άλλοι τη γαρδένια, το τριαντάφυλλο ή τη λευκή ορχιδέα, την οποία ο Marcel (Proust) ανέδειξε σε σήμα κατατεθέν της φινέτσας του.

Λάβετε δε υπ’ όψιν ότι o οίκος Brioni είχε λανσάρει ολόκληρη κολεξιόν κοστουμιών που είχαν ραμμένα πίσω από το πέτο μικροσκοπικά ασημένια φιαλίδια, ώστε να διατηρείται το μπουμπούκι φρέσκο καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας.

Το άθλημα ξεκίνησε το ρομαντικό 18ο αι., αντικαθιστώντας τις κορδέλες των παρασήμων. Το χρώμα στους γάμους ήταν πάντα λευκό, ως ένδειξη αγνότητας. Ειδάλλως, ποίκιλλε από περιοχή σε περιοχή, από περιβάλλον σε περιβάλλον, ανάλογα με τις πολιτικές απόψεις, τη διάθεση και τον επιθυμητό βαθμό ραφιναρίσματος.

Κάποιοι προτιμούσαν τα γαρύφαλα ή το muguet· άλλοι τη γαρδένια, το τριαντάφυλλο ή τη λευκή ορχιδέα, την οποία ο Marcel (Proust) ανέδειξε σε σήμα κατατεθέν της φινέτσας του. Δεν είναι ψώνιο (με την καλή έννοια);

 

Διαβάστε ακόμα: H πένα ως εργαλείο ψυχής.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top