Γιατί ένας σχεδιαστής μόδας να κυκλοφορήσει τη δικιά του σειρά με κολλητικές ταινίες; (Φωτογραφίες: rodengray.com)

    Δεν έχουν περάσει ούτε 2 μήνες όταν γράφαμε για τον συνδετήρα αξίας 160 ευρώ που κυκλοφόρησε ο οίκος Prada και έκαναν το Twitter έξαλλο. Πολλοί χρήστες του γνωστού social medium είχαν τότε εξοργιστεί, αλλά και αστειευτεί με την «δημιουργία» της ιταλικής φίρμας, θεωρώντας ούτε λίγο ούτε πολύ ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης.

    Ωστόσο ο κόσμος της μόδας έχει αποδείξει ουκ ολίγες φορές κατά το παρελθόν ότι δεν ενδιαφέρεται τόσο με το νόημα της ύπαρξης, ούτε την χρησιμότητα που έχουν οι δημιουργίες του. Ο στόχος είναι να συζητιούνται και να πουλάνε. Και έτσι τώρα έρχεται ο Raf Simons να πάει όλη τη fashion τρέλα ένα βήμα παραπέρα. Ή, όπως θα λέγαμε με τα παιδιά στο μπαρ, έρχεται να το τερματίσει.

    Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο γνωστός Βέλγος σχεδιαστής κατά την επίδειξη μόδας της χειμερινής του κολεξιόν στη Νέα Υόρκη είχε τολμήσει να βγάλει στην πασαρέλα τα μοντέλα φορώντας τις δημιουργίες του, κάποιες έχοντας πάνω τους κολλητική ταινία. Ναι, σαν και αυτή που βάζουμε για να κλείσουμε τις κούτες όταν κάνουμε μετακόμιση.

    Αν είσαι fan του μαύρου, ο Raf Simons σου δίνει και αυτή την επιλογή.

    ΟΚ, καλλιτέχνης είναι, σκέφτηκε ότι θα κάνει το κάτι διαφορετικό. Ωστόσο ο Raf Simons δεν έμεινε εκεί και τώρα έρχεται να παρουσιάσει τη δικιά του σειρά με κολλητικές ταινίες. Μία λευκή που γράφει πάνω «RSYP YOUTH PROJECT» και μια μαύρη που έχει ως logo «WALK WITH ME». Το τρελό της υπόθεσης; Η κάθε κολλητική ταινία κοστίζει 200 ευρώ.

    Και καλά, αυτός το έκανε. Εσύ αν την αγοράσεις, που θα την χρησιμοποιήσεις; Και μην μου πεις ότι θα κλείνεις κούτες με ταινία αξίας 200 ευρώ. Όχι φίλε μου, καμιά μετακόμιση δεν αξίζει τόσα χρήματα.

     

    Διαβάστε ακόμα: Αυτή είναι η πιο στιλάτη σκηνή για να πας για κάμπινγκ

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Button to top