Έκρηξη σοφιστικέ στυλ στο Κολωνάκι, στο δεύτερο ραντεβού των ARTISANS!

    Προσκεκλημένος του Andro.gr, ο Massimo Scapellato μας μύησε στα μυστικά της χειροποίητης γραβάτας. Οι 100 τυχεροί aficionados που βρέθηκαν στο Bespoke Athens είχαν την ευκαιρία να δουν σε δράση τον επικεφαλής του εμβληματικού ιταλικού οίκου Dolcepunta.

    Φωτογραφία :
    Νίκος Καρανικόλας
     

    Ο Βασίλης Μπουρτσάλας και ο Massimo Scapellato με τον επιχειρηματία Γιώργο Τσαβλίρη.

    «Μια καλά δεμένη γραβάτα είναι το πρώτο σοβαρό βήμα στη ζωή ενός άνδρα» είπε κάποτε ο Oscar Wilde. (Και σε αντίθεση με τόσα ρητά που του αποδίδονται, αυτό είναι πράγματι πνευματικό παιδί του). Το απόγευμα της Πέμπτης, όσοι βρέθηκαν στο Bespoke Athens προσκεκλημένοι του Κίμωνα Φραγκάκη και του Βασίλη Μπουρτσάλα είχαν την ευκαιρία όχι μόνο να κάνουν ένα βήμα πιο κοντά στα μυστικά της γραβάτας, και δη της χειροποίητης sartorial γραβάτας, αλλά να δουν σε δράση έναν εξαιρετικό πρεσβευτή της Ιταλιάνικης sprezzatura. Απολαμβάνοντας ένα υποδειγματικό Tanqueray Ten (το βασιλικότερο των τζιν) με το Ελληνικό, ολόδροσο και ελαφρύ Aegean Tonic της Three Cents, φρέσκο γκρέηπφρουτ και λεμονοθύμαρο, οι aficionados περιηγήθηκαν στο στολισμένο με χειροποίητες γραβάτες κατάστημα αλλά και στο «άβατο» του ατελιέ όπου δημιουργούνται σπάνια sur mesure πουκάμισα εξ ολοκλήρου στο χέρι.

    Ο Βασίλης Μπουρτάλας με τη marketing manager της IWC, Έλενα Δεδούση.

    Ο Κίμων Φραγκάκης με το ασημένιο pin των Artisans στο Sciamat for Bespoke Athens σακάκι του, υποδέχτηκε την ηθοποιό Κατερίνα Μισιχρόνη.

    Λίγο μετά τις 18:00 το απόγευμα οι προσκεκλημένοι άρχισαν να καταφθάνουν στην οδό Αναγνωστοπούλου 15-17, που είχε «οριοθετηθεί» από δυο μνημειώδη VOLVO XC90: Το ένα μπροστά στη βιτρίνα του Bespoke Athens και το άλλο έξω από την πολυκατοικία που διαμένει ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης. Οι ηθοποιοί Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Νίκος Ορφανός και Κατερίνα Μισιχρόνη, οι τηλεπαρουσιαστές Κωνσταντίνος Μπογδάνος και Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος, οι σεφ Σωτήρης Κοντιζάς και Χριστόφορος Πέσκιας, οι επιχειρηματίες Στέλλιος Μπουτάρης και Γιώργος Τσαβλίρης, ο συγγραφέας Χρήστος Χωμενίδης, ο παγκόσμιος πρωταθλητής της ιστιοπλοϊας Κώστας Τριγκώνης, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Ορέστης Ανδρεαδάκης, στιλάτοι Αθηνάιοι όπως ο Χάρης Ντάβλας και ο Άλεξ Κάβδας και δεκάδες ακόμα άνθρωποι της τέχνης, των media και του επιχειρείν, συμμετείχαν στη δεύτερη «γιορτή» των ARTISANS.

    Amici Miei: Πάνος Δάβιος, Κίμων Φραγκάκης, και Χάρης Ντάβλας “ακουμπούν” στο μεγαλείωδες Volvo XC90.

    Το κορυφαίο τζιν του κόσμου, Tanqueray TEN επελέγη για το ιδανικό τζιν-τόνικ απεριτίφ με το Ελληνικό, ολόδροσο και ελαφρύ Aegean Tonic της Three Cents, φρέσκο γκρέηπφρουτ και λεμονοθύμαρο.

    Ορισμένοι από τους φίλους της υψηλής ραπτικής όπως η ηθοποιός Κατερίνα Μισιχρόνη και οι δημοσιογράφοι Κωνσταντίνος Μπογδάνος και Θοδωρής Κουτσογιαννοπουλος, επέλεξαν να μεταφερθούν στο event με την ασφάλεια και την άνεση ενός Volvo S90. Και όλοι τους θαύμασαν τα πολύτιμα ρολόγια που δέσποζαν στις βαρύτιμες προθήκες της κορυφαίας Ελβετικής ωρολογοποιίας IWC: Υπενθύμιση ότι το ρολόι μαζί με τη γραβάτα αποτελούν τις δύο «αιχμές» του ανδρικού στυλ.

    Τα πολύτιμα ρολόγια που δέσποζαν στις βαρύτιμες προθήκες της κορυφαίας Ελβατικής ωρολογοποιίας IWC. Φέτος η σειρά Da Vinci έχει την τιμητική της.

    Η Dolcepunta είναι ο μοναδικός οίκος που κατασκευάζει 11-fold γραβάτες και το Bespoke Athens είναι το μοναδικό σημείο πώλησης στην Ελλάδα που μπορεί κανείς να τις βρει.

    Μέσα από τα τρία διαδοχικά σεμινάρια, ο Massimo Scapellato και ο Βασίλης Μπουρτσάλας μοιράστηκαν μαζί μας τα χαρακτηριστικά της 7διπλης και της 11διπλης (πατέντα της Dolcepunta) γραβάτας, της αφοδράριστης «Sfoderata» αλλά και της διπλής όψεως (ακόμα μια αποκλειστικότητα) «Accopiata». Ξεδιπλώνοντας τόπια με υφάσματα και κάνοντας μαθήματα «ανατομίας» σε χειροποίητους λαιμοδέτες, απέδειξαν πως ένα φαινομενικά «απλό» κομμάτι μετάξι μπορεί να κρύβει ένα πυκνό savoir faire μαστοριάς. Ναι, η γραβάτα είναι ίσως το πιο άχρηστο αξεσουάρ στην γκαρνταρόμπα μας. Γι αυτό ακριβώς πιστεύουμε ότι αξίζει να εξυψώσουμε αυτή τη φαινομενικά περιττή πινελιά, σε μια μοναδική τελετουργία.

    Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Νίκος Ορφανός. Δύο εκλεκτοί ηθοποιοί που έχουν ασχοληθεί και με την πολιτική.

    Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, Ορέστης Ανδρεαδάκης μιλάει με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και τον Χρήστο Χωμενίδη.

    Καθώς ο ήλιος έδυε μέσα από ένα επίμονο ψιλόβροχο, η οδός Αναγνωστοπούλου είχε γεμίσει με stylish φιγούρες με χειροποίητα, σταυρωτά πολύχρωμα σακάκια αλλά και πολλές «κοφτερές» γραβάτες που σπανίως πια βλέπουμε στην πόλη, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Ήταν μια ευκαιρία για κουβέντα σε ένα αυτοσχέδιο “gentleman’s club” που πάντως τίμησαν με την παρουσία τους πολλές εντυπωσιακές και ταλαντούχες κυρίες.

    Ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Μπογδάνος αφίχθηκε με ένα πολυτελές VOLVO S90.

    Με εγκαρδιότητα και χωρίς προσποίηση, οι εραστές της ποιότητας και της σπανιότητας αντάλλαξαν εντυπώσεις για το ανδρικό στυλ, τη γραβάτα, το ρολόι, το fine drinking και την πολυτελή οδήγηση. (Κοινός παρανομαστής όλων των παραπάνω είναι η αθόρυβη πολυτέλεια που πηγάζει από τη μαστοριά, πέρα από τάσεις του συρμού και διαφημιστικά τεχνάσματα). Και συμφώνησαν ότι ακόμα και σε καιρούς κρίσης τίποτα δεν πρέπει να μας σταματά από το να θαυμάζουμε το ωραίο, να εκπαιδευόμαστε γύρω από την ποιότητα και -όταν έχουμε τη δυνατόητα- να επενδύουμε σε διαχρονικές αξίες. Ανανεώνοντας το ραντεβού τους για την επόμενη συνάντηση – έκπληξη των Artisans, που θα ανακοινωθεί σύντομα.

    Ο επιχειρηματίας Στέλλιος Μπουτάρης, ο εμπνευστής των ARTISANS Κίμων Φραγκάκης και ο συγγραφέας Χρήστος Χωμενίδης.

    Τί είναι οι Artisans: Μια τάση που περιμέναμε 100 χρόνια

    Το νέο media brand παρουσιάζει τους σύγχρονους Αριστοτέχνες που δημιουργούν κομψοτεχνήματα με το χέρι και προσφέρουν μοναδικές υπηρεσίες και σπάνιες εμπειρίες. Όπως οι τεχνίτες της προ-βιομηχανικής εποχής έτσι και οι σημερινοί Artisans, δημιουργούν χειροποίητα προϊόντα και προσφέρουν μοναδικές υπηρεσίες με μεράκι και αφοσίωση, αναδεικνύοντας ένα αυθεντικό lifestyle με νόημα. Αφήνοντας τη δική τους σφραγίδα με δημιουργίες που έχουν διάρκεια, και εμπειρίες που γεννούν αναμνήσεις, κόντρα στην «fast food & fast fashion» φρενίτιδα του καιρού μας.

    Ο Μassimo Scapellato με το μοντέλο Ελισάβετ Κατσαμάκη.

    Αυτός είναι και ο ρόλος της νέας αυτής πρωτοβουλίας του Andro: να αναδείξει τόσο τους μάστορες των εφαρμοσμένων τεχνών και των παραδοσιακών επαγγελμάτων που έχουν απομείνει, αλλά κυρίως να φέρει στο προσκήνιο τους Artisans της νέας εποχής. Τους οραματιστές που δίνουν πνοή ποιότητας και μαστοριάς σε προϊόντα και υπηρεσίες, και κάνουν τη ζωή μας πιο όμορφη.

    Η αρχή έγινε πριν από περίπου δύο μήνες με τον δημιουργό της TAF Γιάννη Ταλούμη (δείτε εδώ το video), την Πέμπτη 8 Ιουνίου ακολούθησε η παρουσίαση του Massimo Scapellato στο Bespoke Athens, ενώ μέσα στους επόμενους μήνες θα ακολουθήσουν και άλλοι σύγχρονοι Artisans, όπως ο Άρης Βεζενές του εστιατορίου Vezené, στη νέα σειρά video & events που ξεδιπλώνει η Sophisticated Media, εκδότρια του Andro.gr.

    @artisans.gr
    #artisansgr

     

    Ο δημιουργός του Barber Shop 1900 Παναγιώτης Γρηγορίου με τον επικεφαλής της Travelworks Κώστα Παναγάκη.

    Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Στάθης Ποταμίτης, Σπύρος Σαββίνος, Αλέξανδρος Αβδελάς, Κίμων Φραγκάκης.

    Ο Marketing manager της Volvo Cars Hellas, Αλέξανδρος Κωστήρογλου.

    Ο style aficionado Νίκος Πολίτης.

    Η Κατερίνα Μισιχρόνη με την brand ambassador Άντζελα Μαριδάκη και την PR manager Πηνελόπη Ζαούδη, των Reserve brands της Diageo.

    Η Irène Mamfredos του οίκου Kimalé που έχει την ευθύνη της παραγωγής των συλλεκτικών pins καρφιτσώνει το δεύτερο αναμνηστικό στο πέτο του Βασίλη Μπουρτσάλα.

    Ξεδιπλώνοντας τόπια με υφάσματα και κάνοντας μαθήματα “ανατομίας” σε χειροποίητους “λαιμοδέτες”, Scapellato και Μπουρτσάλας έδειξαν πως ένα φαινομενικά “απλό” κομμάτι μετάξι μπορεί να κρύβει ένα πυκνό savoir faire μαστοριάς.

    Ο Massimo Scapellato φόρεσε ένα εξαιρετικό Pilot’s watch της IWC.

    Ο Κίμων Φραγκάκης συνομιλεί με τον γενικό διευθυντή της Richemont σε Ελλάδα και Κύπρο, Θοδωρή Μουστάκα και τον δημοσιογράφο Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο.

    O curator του TedX Athens Δημήτρης Καλαβρός – Γουσίου με τον επιχειρηματία Γιώργο Παπακώστα και τον PR manager του Matsuhisa Athens Λευτέρη Βαρέλη.

    Σε πρώτο πλάνο ο PR manager και style blogger Χάρης Ντάβλας συνομιλεί με τον φωτογράφο Πάνο Δάβιο.

    Ήταν το δεύτερο event του νεοσύστατου θεσμού. Ακολουθήστε τους Artisans @artisansgr.

    Η Αγγελική Οικονόμου του Bespoke Athens Team με τη fashion editor Βίβιαν Ρουβέλα.

    Χρήστος Χωμενίδης, Παναγιώτης Γρηγορίου, Νεκτάριος Ντάλλας.

    Λίγο μετά τις 18:00 το απόγευμα οι προσκεκλημένοι άρχισαν να καταφθάνουν στην οδό Αναγνωστοπούλου 15-17, που είχε “οριοθετηθεί” από δυο μνημειώδη VOLVO XC90.

    Νίκος Μακριδάκης, Νίκος Πολίτης, και ο σπουδαίος φωτογράφος Σπύρος Στάβερης.

    H επιστολή του Κίμωνα Φραγκάκη προς τον Massimo Scapellato που τον υποδέχονταν ως κορυφαίο Artisan και του πρόσφερε το χρυσό pin του θεσμού.

     

    Διαβάστε ακόμα: The Artisans – Μια τάση που περιμέναμε 100 χρόνια

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Είναι το πιο συνηθισμένο παντελόνι στη ντουλάπα μας. Μας συντροφεύει σε πολλές περιστάσεις και δεν πρόκειται ποτέ να μας προδώσει. Ωστόσο, ξέρουμε να διαλέγουμε το τζην που μας ταιριάζει; Ακολουθούν πρακτικές συμβουλές πριν το αγοράσετε. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Σε έναν από τους πιο σοφιστικέ δρόμους της Αθήνας (στη συμβολή Διδότου και Σίνα), ο ευγενής, βιβλιόφιλος και κοσμογυρισμένος κύριος Didot μετατράπηκε σε θύλακα διαχρονικότητας. Υποδέχεται τους τουρίστες στα δωμάτιά του, τους φιλοξενεί και τους μυεί στη σύγχρονη Αθήνα μέσα από την πατίνα του παρελθόντος.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Πώς εξελίχθηκε η υψηλή ραπτική για τον άνδρα από το '80 έως σήμερα; Ποια είναι η νεότερη ιστορία του ανδρικού στυλ και πως φτάσαμε από τις old school γραμμές στην εποχή των influencers; Ο δημιουργός του Bespoke Athens, Βασίλης Μπουρτσάλας αναλύει διεξοδικά.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Το New Gray, με τη νέα σεζόν φαίνεται να είναι ξανά στα πάνω του. Eίναι αστικό, σικ και έχει πάψει πλέον να ταυτίζεται με ξενέρωτα μεγαλοστελέχη εταιρειών. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro