Η gay καμπάνια της Suitsupply αλλάζει τα δεδομένα

    Είναι ένας πολύ mainstream, ανδρικός οίκος μόδας που κατακτά την αγορά της smart ένδυσης online. Ξαφνικά, μπήκε σε μονοπάτια που κανείς ανταγωνιστής δεν έχει τολμήσει.

     

    Η νέα ανοιξιάτικη καμπάνια του Ολλανδικού brand είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει αντιδράσεις. (Φωτογραφίες: Suitsupply)

    Είναι η μάρκα που «εκδημοκράτισε» όσο καμία το ανδρικό, sartorial στυλ: Πολύ όμορφες γραμμές, αρκετά ικανοποιητικά υφάσματα και αποδεκτή βιοτεχνική ραφή, σε καλή -και ενίοτε σε πολύ καλή- τιμή. Μια μάρκα που γεννήθηκε και εξαπλώνεται online, με πελάτες κυρίως 30ρηδες (και 20+ και 40+) επαγγελματίες, που φοράνε κοστούμι και γραβάτα σαν «στολή εργασίας» στη δουλειά και τους αρέσει το «κυριλέ» λουκ με μια φρέσκια ματιά. Το κοινό δηλαδή που σύμφωνα με το κλισέ είναι ελαφρώς συντηρητικό, ελαφρώς «φλώρικο» και οπωσδήποτε (;) στρέιτ.

    Όχι, η μάρκα δεν έγινε γκέι. Ούτε πριν ήταν στρέιτ, απλώς έχει ανδρικά ρούχα.

    Κι όμως, στη νέα της καμπάνια η Suitsupply πουλάει ευθέως γκέι ερωτισμό αφού δεν διστάζει να βάλει άνδρες να φιλιούνται για να προωθήσει γραβάτες και σταυρωτά σακάκια. Κι εδώ που τα λέμε, γιατί όχι; Ο μέσος γκέι είναι συχνά πιο κομψός και περιποιημένος από τον μέσο στρέιτ. Αλλά και ένας συνειδητοποιημένος στρέιτ δεν έχει πρόβλημα να αντικρίσει δύο καλοντυμένα μοντέλα να ερωτοτροπούν ελαφρώς, όταν ψωνίζει ρούχα online.

    Η νέα καμπάνια του Ολλανδικού brand είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει αντιδράσεις.

    Όχι, η μάρκα δεν έγινε γκέι. Ούτε πριν ήταν στρέιτ, απλώς έχει ανδρικά ρούχα. Το λες και κοινωνική πρόοδο από διαφημιστικής άποψης. Ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι το LGBTQ κίνημα έχει μείνει απροκάλυπτα «απ’ έξω» από τη μαζική διαφήμιση. Διότι το Suitsupply είναι ένα mainstream brand (το όνομα σημαίνει κυριολεκτικά «προμήθεια κοστουμιών») και όχι ένας fashion forward, «προχωρημένος» οίκος.

    Εξαιρετικές γραμμές, value for money υφάσματα και ραφές. Δεν είναι bespoke, αλλά κάνει τη δουλειά του.

    «Η έλξη μεταξύ των ανθρώπων αποτελεί σημαντικό μέρος της διαφήμισης μόδας», δήλωσε ο ιδρυτής και CEO της εταιρίας, Fokke de Jong. «Μια εκστρατεία που χαρακτηρίζει την έλξη μεταξύ ανδρών είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς. Και ναι, πιστεύουμε ότι υπάρχει πιθανότητα αρνητικών αντιδράσεων, ιδιαίτερα σε χώρες όπου κυριαρχούν έντονα διαφορετικές απόψεις στο δημόσιο διάλογο». Σαν την Ελλάδα ας πούμε;

    «Η έλξη μεταξύ των ανθρώπων αποτελεί σημαντικό μέρος της διαφήμισης μόδας», δήλωσε ο ιδρυτής και CEO της εταιρίας Fokke de Jong.

     

    Διαβάστε ακόμα: 5 απλά tips για να μην μοιάζει η ντουλάπα σας με πεδίο μάχης

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Αυτό θα πει ευγενής ανταγωνισμός. Ο Dieter Zetsche, επί χρόνια CEO της Mercedes, βγήκε στη σύνταξη έπειτα από 49 χρόνια ευδόκιμης παρουσίας στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Κι όμως, η BMW, η μεγάλη αντίπαλος της Mercedes, όχι μόνο δεν τον ξέχασε αλλά τον αποχαιρέτησε με μία εμπνευσμένη διαφήμιση (και έναν αληθοφανή σωσία). Εντάξει μια προβοκατόρικη νότα την έχει, αλλά με αισθητική.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Είναι όμορφο και κομψό, αλλά δεν συγχωρεί αστοχίες στο στυλ, διαφορετικά θα μοιάζετε με σοβατζή ή ζαλισμένη Χιονάτη. Φοράμε λευκά τζην Antony Morato και Pepe Jeans και σας προτείνουμε πώς τα συνδυάσετε. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Ο δαιμόνιος Μιχαήλ Ανδρουλιδάκης κατάλαβε ότι το να είσαι… influencer είναι χαριτωμένο αλλά από μόνο του δεν αρκεί. Και δημιούργησε ένα εξαιρετικό μικρό κατάστημα στο 5 αστέρων ξενοδοχείο Abaton Island Resort & Spa, στη Χερσόνησο της Κρήτης. Ένα concept store που έχει σε κάθε γωνία την υπογραφή του καλού γούστου και της χαράς της ζωής. 

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Τις χρησιμοποιούμε καθημερινά, τις έχουμε ανάγκη για να μην μας πέσει τα παντελόνι και βρεθούμε καταμεσής του δρόμου γυμνοί. Ξέρουμε, όμως, πώς πρέπει τις διατηρούμε καθαρές; Ο Γιώργος Κωνσταντινίδης έπαθε, έμαθε και μάς δίνει τα φώτα του.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro