Η gay καμπάνια της Suitsupply αλλάζει τα δεδομένα

    Είναι ένας πολύ mainstream, ανδρικός οίκος μόδας που κατακτά την αγορά της smart ένδυσης online. Ξαφνικά, μπήκε σε μονοπάτια που κανείς ανταγωνιστής δεν έχει τολμήσει.

     

    Η νέα ανοιξιάτικη καμπάνια του Ολλανδικού brand είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει αντιδράσεις. (Φωτογραφίες: Suitsupply)

    Είναι η μάρκα που «εκδημοκράτισε» όσο καμία το ανδρικό, sartorial στυλ: Πολύ όμορφες γραμμές, αρκετά ικανοποιητικά υφάσματα και αποδεκτή βιοτεχνική ραφή, σε καλή -και ενίοτε σε πολύ καλή- τιμή. Μια μάρκα που γεννήθηκε και εξαπλώνεται online, με πελάτες κυρίως 30ρηδες (και 20+ και 40+) επαγγελματίες, που φοράνε κοστούμι και γραβάτα σαν «στολή εργασίας» στη δουλειά και τους αρέσει το «κυριλέ» λουκ με μια φρέσκια ματιά. Το κοινό δηλαδή που σύμφωνα με το κλισέ είναι ελαφρώς συντηρητικό, ελαφρώς «φλώρικο» και οπωσδήποτε (;) στρέιτ.

    Όχι, η μάρκα δεν έγινε γκέι. Ούτε πριν ήταν στρέιτ, απλώς έχει ανδρικά ρούχα.

    Κι όμως, στη νέα της καμπάνια η Suitsupply πουλάει ευθέως γκέι ερωτισμό αφού δεν διστάζει να βάλει άνδρες να φιλιούνται για να προωθήσει γραβάτες και σταυρωτά σακάκια. Κι εδώ που τα λέμε, γιατί όχι; Ο μέσος γκέι είναι συχνά πιο κομψός και περιποιημένος από τον μέσο στρέιτ. Αλλά και ένας συνειδητοποιημένος στρέιτ δεν έχει πρόβλημα να αντικρίσει δύο καλοντυμένα μοντέλα να ερωτοτροπούν ελαφρώς, όταν ψωνίζει ρούχα online.

    Η νέα καμπάνια του Ολλανδικού brand είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει αντιδράσεις.

    Όχι, η μάρκα δεν έγινε γκέι. Ούτε πριν ήταν στρέιτ, απλώς έχει ανδρικά ρούχα. Το λες και κοινωνική πρόοδο από διαφημιστικής άποψης. Ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι το LGBTQ κίνημα έχει μείνει απροκάλυπτα «απ’ έξω» από τη μαζική διαφήμιση. Διότι το Suitsupply είναι ένα mainstream brand (το όνομα σημαίνει κυριολεκτικά «προμήθεια κοστουμιών») και όχι ένας fashion forward, «προχωρημένος» οίκος.

    Εξαιρετικές γραμμές, value for money υφάσματα και ραφές. Δεν είναι bespoke, αλλά κάνει τη δουλειά του.

    «Η έλξη μεταξύ των ανθρώπων αποτελεί σημαντικό μέρος της διαφήμισης μόδας», δήλωσε ο ιδρυτής και CEO της εταιρίας, Fokke de Jong. «Μια εκστρατεία που χαρακτηρίζει την έλξη μεταξύ ανδρών είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς. Και ναι, πιστεύουμε ότι υπάρχει πιθανότητα αρνητικών αντιδράσεων, ιδιαίτερα σε χώρες όπου κυριαρχούν έντονα διαφορετικές απόψεις στο δημόσιο διάλογο». Σαν την Ελλάδα ας πούμε;

    «Η έλξη μεταξύ των ανθρώπων αποτελεί σημαντικό μέρος της διαφήμισης μόδας», δήλωσε ο ιδρυτής και CEO της εταιρίας Fokke de Jong.

     

    Διαβάστε ακόμα: 5 απλά tips για να μην μοιάζει η ντουλάπα σας με πεδίο μάχης

     

     

    x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

    Πιο δημοφιλή

    Κοντό ή μακρύ; Με φράντζα ή με χωρίστρα; Πώς πρέπει να κουρεύουμε τα μαλλιά μας (και να τα συνδυάζουμε με το μούσι μας, αν έχουμε) ανάλογα με το σχήμα του προσώπου μας. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Τα φοράμε γιατί μας αρέσουν και γιατί δεν υπάρχει κανένα γυναικείο «κάστρο» που να μας απαγορεύει την είσοδο. Πού τα φοράμε, τι σημάνει η επιλογή και από τι υλικό πρέπει να είναι; Ακολουθούν οδηγίες χρήσεως.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Oραματιστής, εκκεντρικός, αλλά τόσο σπάνια ιδιαίτερος. Ο ισπανός αρχιτέκτονας κέρδισε την παγκόσμια αναγνώριση για το εξτρεμιστικό και συνάμα μεταμοντέρνο στυλ του, το οποίο κατάφερε να παντρέψει με τη μεσογειακή κουλτούρα. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή

    Μικρές, διορθωτικές κινήσεις που ενώ δεν κοστίζουν, θα αλλάξουν άρδην (και προς το καλύτερο) το ταλαιπωρημένο ή φτηνό κοστούμι μας.

    Andro Ο Άνδρας από την αρχή Andro Ο Άνδρας από την αρχή
    Button to top

    Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    Andro