1. MELINA_ELLIE_PORTRAIT2

Η Μελίνα Πίσπα και η Έλλη Ρούντου, πριν από 4 χρόνια, αποφάσισαν να βάλουν τις πετσέτες θαλάσσης στο fashion χάρτη.

Για τους περισσότερους ανθρώπους, όταν έρχεται η στιγμή να βγουν στην παραλία, το πρώτο πράγμα που κοιτούν είναι το μαγιό. Να είναι καινούργιο, ωραίο και να ταιριάζει πάνω τους. Αυτό τους ενδιαφέρει και μας φαίνεται φυσιολογικό. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα και στο τέλος υπάρχει και η πετσέτα θαλάσσης –ή διαφορετικά αυτή η πετσέτα που θα κάτσεις πάνω για να μη γεμίσεις άμμο. Σωστά;

Λάθος, αν σκέφτεσαι όπως τα κορίτσια του brand Sun of the Beach. Η Μελίνα Πίσπα και η Έλλη Ρούντου πριν από 4 χρόνια αποφάσισαν να βγάλουν από τις πετσέτες θαλάσσης την ταμπέλα «ο τελευταίος τροχός της αμάξης» και να τις μετατρέψουν σε ένα αξεσουάρ μόδας.

Σήμερα, η συλλογή τους περιλαμβάνει πετσέτες για μικρούς και μεγάλους, ponchos, αλλά και ιδιαίτερες beach bags και νεσεσέρ, σε υπέροχες πολυτελείς συσκευασίες που τις καθιστούν ιδανικό δώρο για κάθε περίσταση. Ενώ τα προϊόντα της Sun of a Beach διατίθενται σε επιλεγμένα σημεία πώλησης στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό.

3. IMG_2317

«Η πρόκληση που αντιμετωπίσαμε ήτανε μεγάλη, καθώς είναι πολύ δύσκολο να παρουσιάζεις ένα καινούργιο είδος στην αγορά. Από την πρώτη συλλογή, όμως, ο κόσμος αγκάλιασε το brand και αγάπησε το προϊόν μας».

Τελευταίο τους project, οι πετσέτες WWF Edition. Πρόκειται για μια ξεχωριστή σειρά από πετσέτες σε τρία διαφορετικά σχέδια φιλοτεχνημένα από τη Βρετανίδα καλλιτέχνη και αρχιτέκτονα Joanna Burtenshaw, το 10% από τις πωλήσεις της οποίας θα διατίθεται για την ενίσχυση του προγράμματος του WWF υπέρ της προστασίας των θαλάσσιων ζώων που απειλούνται με εξαφάνιση στη Μεσόγειο.

«Κανείς δεν είχε ασχοληθεί με την πετσέτα θαλάσσης. Αποφασίσαμε λοιπόν να το κάνουμε εμείς, να της δώσουμε το στυλ που της έλειπε και να τη “φέρουμε” στα καταστήματα μόδας. Να την κάνουμε “της μόδας”».

Μου αρέσει το όνομα της εταιρείας σας. Πώς σας ήρθε η έμπνευση;
Θέλαμε κάτι διασκεδαστικό και καλοκαιρινό και το Sun of a Beach τα συνδυάζει και τα δύο. Στο λογότυπό μας προσθέσαμε τον αχινό, ο οποίος είναι ο πραγματικός Sun of a Beach της παραλίας και, φυσικά, ήρθε κι έδεσε!

Γιατί αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τις πετσέτες θαλάσσης;
Όταν παρατηρήσαμε ένα κενό στην αγορά του beachwear. Κανείς δεν είχε ασχοληθεί με την πετσέτα θαλάσσης. Αποφασίσαμε λοιπόν να το κάνουμε εμείς, να της δώσουμε το στυλ που της έλειπε και να τη «φέρουμε» στα καταστήματα μόδας. Να την κάνουμε «της μόδας». Συνδυάσαμε πολύ καλής ποιότητας αιγυπτιακό βαμβάκι με έντονα εμπριμέ υφάσματα. Η έμπνευση έρχεται από τις εμπειρίες που κουβαλάμε μέσα μας από το αγαπημένο μας ελληνικό καλοκαίρι. Από τη μίνιμαλ κυκλαδίτικη αισθητική, από το μπλε της θάλασσας, από το έντονο φως του ήλιου, από τις αμέτρητες παραλίες, από τα αμέτρητα ταβερνάκια στην ακροθαλασσιά. Έμπνευση αντλούμε, όμως, και από τους εξωτικούς μακρινούς προορισμούς που έχουμε επισκεφτεί ή που ονειρευόμαστε να πάμε.

Πόσο δύσκολο ήταν ως εγχείρημα να τις μετατρέψετε σε αξεσουάρ μόδας;
Η πρόκληση που αντιμετωπίσαμε ήτανε μεγάλη, καθώς είναι πολύ δύσκολο να παρουσιάζεις ένα καινούργιο είδος στην αγορά. Από την πρώτη συλλογή, όμως, ο κόσμος αγκάλιασε το brand και αγάπησε το προϊόν μας. Ήταν πολύ ενθαρρυντική η ανταπόκριση και αυτό μας έδωσε δύναμη να συνεχίσουμε και να μεγαλώσουμε την εταιρεία μας. Επίσης, η βοήθεια του Τύπου είναι πολύ σημαντική, καθώς είδε από πολύ νωρίς τη δυναμική και ενδιαφέρθηκε αμέσως να παρουσιάσει και να προβάλει την εταιρεία μας, έτσι ώστε να μας γνωρίσει ο κόσμος ακόμα καλύτερα.

4.sun_kolaz1

Για τη δημιουργία της WWF Edition, η Μελίνα και η Έλλη συνεργάστηκαν με την Αγγλίδα εικαστικό και αρχιτέκτονα Joanna Burtenshaw.

Φέτος, παρουσιάζετε τη σειρά «WWF Edition». Πείτε μας λίγα λόγια γι’ αυτή.
Προσπαθούμε κάθε χρόνο να παρουσιάζουμε κάτι καινούργιο. Στη φετινή συλλογή, φτιάξαμε μία ειδική σειρά από σχέδια που απεικονίζουν τρία υποθαλάσσια ζωάκια που απειλούνται με εξαφάνιση στην περιοχή της Μεσογείου. Τον τόνο, τον αστακό και τον ιππόκαμπο. Με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να κάνουμε γνωστό το πρόβλημα και να στηρίξουμε την προσπάθεια της WWF, δίνοντας 10% των εσόδων από τις συγκεκριμένες πωλήσεις. Δεν έχει αστακομακαρονάδες φέτος.

Η συνεργασία με την Joanna Burtenshaw πώς προέκυψε;
Θαυμάζουμε πολύ τη δουλειά της Joanna και με αυτήν την ευκαιρία αποφασίσαμε να συνεργαστούμε. Είμαστε πολύ χαρούμενες με το αποτέλεσμα και η ανταπόκριση του κόσμου δείχνει πως η συνεργασία αυτή πέτυχε.

2. Elli&Melina_portrait

Τελικά, οι πετσέτες θαλάσσης είναι πιο cool από όσο νόμιζες.

Εκτός από την Ελλάδα, τα προϊόντα σας διατίθενται και στο εξωτερικό. Πόσο δύσκολο είναι για μια ελληνική εταιρεία να καταφέρει να πετύχει έξω από τα δικά μας σύνορα;
Είναι πάρα πολύ δύσκολο το εγχείρημα αυτό και κάνουμε πολύ μεγάλη προσπάθεια για να καταφέρουμε να φέρουμε αυτά τα αποτελέσματα. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και το κοινό σε κάθε χώρα έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Όλοι όμως αγαπάνε το καλοκαίρι, το οποίο και πρεσβεύουμε και αυτό κάνει τη ζωή μας λίγο πιο εύκολη!

Τι σχέδια έχετε για το μέλλον;
Να ταξιδέψουν οι αγαπημένες μας πετσέτες παντού -σε κάθε παραλία του κόσμου.

//Προϊόντα της Sun of a Beach μπορεί κάποιος να βρει σε 60 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Στο eshop www.sunofabeach.com, αλλά και σε πολλά σημεία πώλησης εκτός αυτής. Τα πιο σημαντικά είναι το Le Bon Marché στο Παρίσι, τα Harvey Nichols και Bloomingdale’s στο Ντουμπάι και το Fenwick στο Λονδίνο.

www.sunofabeach.com

 

Διαβάστε ακόμα: Ο Marc Newson σχεδίασε για τη Louis Vuitton τη βαλίτσα του 21ου αι.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Button to top