Tα SUV και η δυστυχία του να είσαι Έλληνας

Περί της στυλιστικής ανωτερότητας όσων κυκλοφορούν στα νησιά με beach buggy και δωρικά τζιπάκια, σε αντίθεση μ’ αυτούς που καβαλάνε κι έρχονται με τα SUV τους. Οι τελευταίοι, φυσικά, διαπρέπουν ωσαύτως και στις πόλεις...

 
Φωτογραφίες: Secret Loutsa

Ένα SUV δεν σταθμεύει, απλώς σταματάει. Βλέπει τον κόσμο αφ’ υψηλού. Ιδίως αν ο οδηγός του είναι γκόμενα που φοράει γόβα με τετραώροφη σόλα. Φωτό: Secret Loutsa

Βαθιά εισπνοή, αργή εκπνοή. Πάλι και πάλι. Κάνω ασκήσεις μπας και καταφέρω να απαντήσω με νηφαλιότητα. Δεν υπάρχει προϊόν πιο αποκαλυπτικό του φαντασιακού μας από τα SUV. Και, παρά την κρίση ή και εξαιτίας της, εξακολουθούν να πολλαπλασιάζονται σαν τις ψείρες σε σλιπάκι.

Φτιαγμένα αρχικά για κυνήγι στην αφρικανική σαβάνα, τώρα παριστάνουν τα άρματα μάχης στα μποτιλιαρίσματα. Είναι για το Εγώ ότι η μπέρτα για τον Σούπερμαν, σύμβολα του πιο άγριου ατομισμού. Για τα 4Χ4, ο κόσμος είναι μια ζούγκλα κι ο πιλότος τους το παίζει στρατηλάτης. Η καμπάνια του X5 της BMW στην Αμερική το έλεγε πεντακάθαρα: ένα αυτοκίνητο “over-all”, πάνω από τη μάζα· οδηγώντας το, ξεφορτώνεσαι ως διά μαγείας όλους τους ευτελείς καταναγκασμούς των κοινών θνητών.

Τι να το κάνεις το Lexus και το Cayenne, ρε άνθρωπε, στο χωματόδρομο που δεν χωράς, που πατάς την κατσίκα για να μην σε προσπεράσει και γυαλίζεις το μαστόδοντο με τις σβουνιές απ’ τα γαϊδούρια;

Ένα SUV που σέβεται τον εαυτό του δεν συμμορφώνεται ποτέ στους κανόνες κυκλοφορίας: μπαίνει στους λεωφοριόδρομους, διπλοπαρκάρει, δεν αφήνει να περάσει το ασθενοφόρο, ανεβαίνει στα πεζοδρόμια. Ένα SUV δεν σταθμεύει, απλώς σταματάει. Βλέπει τον κόσμο αφ’ υψηλού. Ιδίως αν ο οδηγός του είναι γκόμενα που φοράει γόβα με τετραώροφη σόλα. Μιλάμε για πλανόδια υποκατάστατα αυθαίρετης μονοκατοικίας.

Τι να το κάνεις το Lexus και το Cayenne, ρε άνθρωπε, στο χωματόδρομο που δεν χωράς, που πατάς την κατσίκα για να μην σε προσπεράσει και γυαλίζεις το μαστόδοντο με τις σβουνιές απ’ τα γαϊδούρια;

Απορώ πώς δεν έχεις βάλει και ντουντούκα, όπως ο γύφτος στο τρίκυκλο, που να διαλαλεί τα 25 l που χώνεις για βενζίνη ανά 100 km, ενώ χρωστάς και της Μιχαλούς, το standing που δεν διαθέτεις, αφού το τέρας στο δώσανε με leasing κι ότι την έχεις μεγάλη, την ώρα που δεν υπάρχει θηλυκό να συνηγορήσει έστω από συμπάθεια.

Αφήστε τα περί στυλιστικών σχετικισμών. Εδώ μιλάμε για σκέτα καραγκιοζιλίκια. Κύριοι, χωνέψτε το· η Hummer έκλεισε.

 

Διαβάστε ακόμα: Η καλύτερη τσάντα για το weekend.

 

 

x Ακολουθήστε το Andro στο Facebook

Πιο δημοφιλή

Σχεδιάστηκε ειδικά γι' αυτόν και τις τεχνικές δεξιότητές του, ενώ ταυτόχρονα τονίζεται η χαρακτήρας του, το δύσκολο παρελθόν του, αλλά ο μεγάλος δρόμος που ανοίγεται μπροστά του. Είναι ένα παπούτσι γεμάτο συμβολισμούς. Μαζί, κυκλοφορεί μια σειρά ρούχων με έναν ιδιότυπο «μαίανδρο», που είναι η καλύτερη απάντηση στις ψευδοσβάστικες των χρυσαυγιτών.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

O ιδιοσυγκρασιακός αρχιτέκτονας που ταυτίζεται με τον Ζορό, τον Ντελακρουά και τον Ντα Βίντσι αποκωδικοποιεί -και τεκμηριώνει- το στυλ του.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

H γλώσσα του σώματος δεν είναι μια ακόμη θεωρία. Είναι η πιο μελωδική γλώσσα που μπορούμε να εκφράσουμε και είναι αυτή που γοητεύει τις γυναίκες. Χρειάζεται, όμως, τρόπος για να μην χαθεί το μήνυμα. Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης

Andro Ο Άνδρας από την αρχή

Η εμβληματική μηχανή ήρθε στην Ελλάδα, ο Βασίλης Χαρίτος την δοκίμασε και γράφει για τους λόγους που την κάνουν ποθητή σε κάθε μηχανόβιο που αγαπά το αυθεντικό.

Andro Ο Άνδρας από την αρχή
Button to top

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Andro